Postitused: 48
Teemad: 25
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Tere.
Nimelt läheb W220 pealt 5.0 V8 kutsika kere peale. Küsimus aga, mis osad peaksin koos mootoriga veel sellelt S klassi kerelt võtma, et kindlalt tööle saaks asja ? Immod (kus asub?), võti ? Ei ole mersudega kursis üldse.
Tänud ette.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Originaal ecu tahab kinlasti suhelda kasti ja abs' iga.
Immo on vist targem kohe lasta maha võtta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Mõtle ennem, kui seda teostama hakkad. Kui sul asjadest päris arusaama pole, siis pole mõtet ehitama hakata. Sisse tellides seda tööd, läheb see kindlasti liiga kalliks. Ise tehes peaks ilmselt kogemustepagas olema päris suur ja kalliks läheb see ikkagi
Meil oli siin teema, kus R6 320CDi kutsikale tõsteti ja see mahtus sinna ümberehitustega väga napilt. V8 sinna toppida.... Ilmselt on ka kuidagi tehtav, Kas esimese käeharjutusena-ilmselt mitte...
Herki
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-01-2019, 01:53 PM)aandroo Kirjutas: ...
Nimelt läheb W220 pealt 5.0 V8 kutsika kere peale. Küsimus aga, mis osad peaksin koos mootoriga veel sellelt S klassi kerelt võtma, et kindlalt tööle saaks asja ? Immod (kus asub?), võti ?
...
Mitmes südamesiirdamine see teha on?
Kas see pada (koos kollektoritega!) üldse mahub amortide vahele ära?
Arvuti, tarkvara ja kogemust säärasteks ümberlõikamisteks on, et seda pada pärast käima saada? See pole enam K-jet, kus piisas sädemest ja kütusesurvest.
Mitte paha pärast, aga teades vaid veidi nende mootorite hingeelu, siis mina ilma töötava doonorita seda ette võtta ei julgeks. Teadmisi ju tasuta saadaval pole...
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
W201 on pandud edukalt ka M156 63 AMG.
Seda küll palju professionaalsemal moel, kui siin teemas see ilmselt plaanis on.
https://www.youtube.com/watch?v=0irTNWEmtdw&t=6s
Ja omal ajal neile pandud ju ka M117 5,6 V8 ka, seega mahtumisega kindlasti probleemi ei ole.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
22-01-2019, 03:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2019, 03:12 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Vahele need istuvad, on ju m113k ka kutsikale pandud.
Ei tasu nii negatiivne olla, kui Hents alustas või Tõnu tegi cdi'd siis nii mõnigi lubas mütsi ära süüa enne kui midagi juhtub.
Kui originaal elektriga käima panna siis oleks tervet autot nagunii vaja, teema algatajal ostu kuulutus ka üleval.
Kuna ma nii 220ga kursis pole kas see auto ilma kiirus anduriteta suudab nii toimida, et avariis poleks?
Kui tungiv soov org aju kasutada siis mina teeks üldse w210 e430 m113 põhjal ja mootor 5.0 ja Tõnu cdi teemat saaks eeskujuks kasutada. Sealt saad sillas ka üsna palju ümber tõsta/"väikese" vaevaga aretada ja abs, veojõukontroll, püsikas oleks võimalik saada toimima.
Lisaks spidoplokk, käigukang jääks üsna ajastu truu.
E: r6 cdi mootoril on mahtumise poolest pikkus mureks. V8 selle kohapealt palju kompaktsem.
Turbo
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Elektroonika poolest oleks mõistlik minna progeajule kui mässata originaaliga.
Kõik on võimalik, aga originaalse elektroonika timmimine pole just soodne.
Kõikvõimalikud progeajud on soodsamad, tegelejaid ja oskusteavet laialdaselt....Ehk kõige odavam on minna universaalsele mootorijuhtimisele ja unustada õhulugeja jne.
Ehk kõik sõltub eelarvest ja eesmärgist.
Mõte on iseenesest hea ja ma teeks iga kell sellise mootori upgrade kutsikale...Tänasel päeval....
Mootorile on progeaju....kui automaatkast, siis sellelegi on valida mitut kontrollerit. Odavamat....ja kallimat...Mootori ajusid on muidugi kümneid rohkem valida.
Edu!
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(22-01-2019, 03:11 PM)sm. pelle Kirjutas: ...
Ei tasu nii negatiivne olla, kui Hents alustas või Tõnu tegi cdi'd siis nii mõnigi lubas mütsi ära süüa enne kui midagi juhtub.
...
Märkus õige.
Jääme ootama järjekordse KK rünnakut.
Kahjuks aidata ei oska.
Postitused: 48
Teemad: 25
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
22-01-2019, 05:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2019, 05:53 PM ja muutjaks oli aandroo.)
Eks keerukamad tööd ostab muidugi sisse, eks varsti selgub kellelt, millal ja kuidas.
Plaan oli Bmw m57 manuaalkasti kasutada, mille jaoks on olemas ka vaheadapter.
Nüüd on aga selge jah, et lihtsam on kindlasti terve doonor osta. Vahele peaks ta küll istuma, neid maailmas ennemgi tehtud ja mingit infot liigub.
Päris esimene swap pole, ennem kokku puutunud Bmw E36le samamoodi V8 istutamisega.
Seni aga on arutelu oodatud, näiteks tagasilla kohta
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kui manuaal siis ma läheks progeaju teed, kindlasti lihtsam, julgen arvata, et odavam ka. Progeaju plussidest vist pole mõtet rääkida.
Manual kast ja tehase aju lööb mulle silmeette ainult limp mode ja visit workshop, kui üldse läheb käima. Võibolla eksin.
Näiteks mootor ja turboclubis kuus korra ikka üks aju tuleb müüki.
Tagasilla ja üldiselt sarnase swapi kohta saad siit teemast ideid - Link
Minu autol on bmw typ 210 differ ja mb stock poolteljed edasine plaan on s210 320cdi käädmikud ja poolteljed.
Tagasilla raami peaks ära tugevdama, neid on läinud katki.
Üldiselt seal tagasillas ma enne ei teeks midagi kui tükke lendab.
Turbo
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(22-01-2019, 07:27 PM)sm. pelle Kirjutas: Üldiselt seal tagasillas ma enne ei teeks midagi kui tükke lendab.
Võib ka nii, aga mõistlikum olex ikkagi tagasild alt ära võtta ja renoveerida, tugevdada.
Ehk tagasild alt, sillatalale tugevdused keevitada, uued sillatalapuxid paigaldada (originaal kummipuxid või siis näitex delrinist treitud), uued puxid, kaikad paigaldada, suurema korpusega ASD reduktor paigaldada kui seda veel pole jne. Reduktoris tasub vahetada välja friktsioonkettad ja laagrid ning reguleerida paika lõtkud. Hentsi käest saad vedruploki diffrisse, et lukk paremini toimix.
Kui see tehtud, on nõrgax kohax veel veovõllid, mis 30 aastaga oma elu ära elanud. Nende puhul väga variante pole. Kas ootad, kunix järgi annavad ja paned järgmised 30 aastat kasutatud veovõllid (odav lahendus, eeldab veovõllide tagavara kodus, aasta aastalt raskem leida, eriti veel ASD reduktorile sobivaid), ostad uued (kallis lahendus) või lased teha uued (kallis lahendus).
Muidugi tasux üle käia ka pidurid (soovi korral võib suuremad paigaldada) ja kardaaniliin (leevendid, tugilaager). Esisillas tasub paigaldada käändmikud (saab suuremaid laagreid kasutada) ja pidurid suurema mootoriga W124-jalt või R129-lt. Ühtlasi tasub kõik puxid, šarniirid, rooliotsad ja muud kuludetailid, mis vanad ja väsinud, välja vahetada. Kui paigaldad suuremad pidurid, tasub ka pidurivõimendi ja peasilinder suuremad panna.
Vedrustuse puhul on heax lahendusex Bilstein Sport amordid ja suurema mootoriga W124-ja või R129 vedrud, millelt lõikad või saed pool kuni poolteist keerdu maha (mitte kasutada gaasilõikust, kuumutab vedru liigselt), vastavalt sellele kui madalax autot tahad. Või lähed aftermarket coiloverite või õhkverdustuse teed, aga siis on aretamist vist veidi rohkem. Aftermarket lahenduse puhul telli kindlasti R6 mootoriga W201-le mõeldud kraami, kuna su V8 vast veidi raskem kui originaal R4 (eeldusel et su doonor on R4 mitte R6).
Mõned kasulikud lingid:
Piduriosad mis sobivad teistelt MB mudelitelt külge:
http://www.w124performance.com/docs/mb/W...brakes.pdf
Stabikad mis sobivad W201 külge (NB ainult eesmised, tagumised ei sobi üxki):
http://www.w124performance.com/docs/mb/W...aybars.pdf
Vedrud:
http://www.w124performance.com/docs/mb/W..._specs.pdf
Tagasillatala puxide vahetus:
http://www.w124performance.com/docs/mb/W...nstall.pdf
Ja üleüldse palju kasulikku infot (enamik W124 kaustas):
http://www.w124performance.com/docs/mb/
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
|