31-03-2018, 12:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2018, 12:50 AM ja muutjaks oli M.E.SEC.)
Tere, minu autol puudus keskluku vaakummootor.
Ostsin siis w124 oma prooviks, kuna tekkis lootus, et ehk sobib.
Kuigi juba selle mootoriga tutvudes oli näha, et ei ole korrektselt sobivad otsad.
Kuna auto poolsel piklikul pistikul on kolm klemmi, aga ostetud mootoril on keskmise klemmi asemel plastik pulgake lihtsalt.(mõtesin, et ehk see kolmas klemm mingi istme käskluseks mõeldud, et ehk keskluku saan tööle)
Auto poolne kolme klemmiga piklik pistik mõõtsin siis testriga et, punane on pluss, keskel on must ja teises servas pruun nendel ei saanud midagi seega tunduvad miinused.
w124 mootori pilklikul pistikul on kaks ümarat klemmi tunduks loogiline, et +ja-.
Kolme soonega ümar pistik sobib ilusti, eeldan, et juhtme sooned on samad.
Auto poolt on seal siis kaks õhu toru, üks on siis iste (hall)ja teine kesklukustus (kollane), nagu ma aru olen saanud ja testides selgus.
Häda on selles, et mootor tundub, et töötab ja liigutab kesklukku korra kui juhtme ühendad, aga edasi ei toimi mitte midagi võtmega keerates.
Seega on autopoolne pikliku pistiku keskmine nn- klemm väga oluline kesklukule.
Tõenäoliselt juhitakse siis käsklusi miinuste kaudu.
Kas ma saaksin kuidagi selle mootori toimetama? Oskaks keegi mingi skeemi anda, et mis klemm millele liigub?
Õhu otsadega muidu saaks lahendada probleemi kolmikuga, liites kollase ja halli ja siis mootoriga.
Aga ma kardan, et seda elektri juhtimist ei saa ikkagi mootori ja auto vahel korralikult toimima.
Aga aitäh, et lugesid ja kaasa mõtlesid.
Kui sellest postitusest muud asja ei tule, siis Postitan selle postituse lihtsalt tedmiseks teistele, et vaakum mootorid võivad näiliselt isegi sobida, aga ikkagi on erinevusi mida jälgida ja teada. mina katsetasin ja sain kinnitust, et ei sobi.
Ostsin siis w124 oma prooviks, kuna tekkis lootus, et ehk sobib.
Kuigi juba selle mootoriga tutvudes oli näha, et ei ole korrektselt sobivad otsad.
Kuna auto poolsel piklikul pistikul on kolm klemmi, aga ostetud mootoril on keskmise klemmi asemel plastik pulgake lihtsalt.(mõtesin, et ehk see kolmas klemm mingi istme käskluseks mõeldud, et ehk keskluku saan tööle)
Auto poolne kolme klemmiga piklik pistik mõõtsin siis testriga et, punane on pluss, keskel on must ja teises servas pruun nendel ei saanud midagi seega tunduvad miinused.
w124 mootori pilklikul pistikul on kaks ümarat klemmi tunduks loogiline, et +ja-.
Kolme soonega ümar pistik sobib ilusti, eeldan, et juhtme sooned on samad.
Auto poolt on seal siis kaks õhu toru, üks on siis iste (hall)ja teine kesklukustus (kollane), nagu ma aru olen saanud ja testides selgus.
Häda on selles, et mootor tundub, et töötab ja liigutab kesklukku korra kui juhtme ühendad, aga edasi ei toimi mitte midagi võtmega keerates.
Seega on autopoolne pikliku pistiku keskmine nn- klemm väga oluline kesklukule.
Tõenäoliselt juhitakse siis käsklusi miinuste kaudu.
Kas ma saaksin kuidagi selle mootori toimetama? Oskaks keegi mingi skeemi anda, et mis klemm millele liigub?
Õhu otsadega muidu saaks lahendada probleemi kolmikuga, liites kollase ja halli ja siis mootoriga.
Aga ma kardan, et seda elektri juhtimist ei saa ikkagi mootori ja auto vahel korralikult toimima.
Aga aitäh, et lugesid ja kaasa mõtlesid.
Kui sellest postitusest muud asja ei tule, siis Postitan selle postituse lihtsalt tedmiseks teistele, et vaakum mootorid võivad näiliselt isegi sobida, aga ikkagi on erinevusi mida jälgida ja teada. mina katsetasin ja sain kinnitust, et ei sobi.
Puhast tõugu mb muskel SEC 500