Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ilmselt käis vastu plastist tuulekoda. Pisut jõudu ja paigas. W126 päevilt meenub, et v8 ventika ja tuulekoja vahe oli üpris tihe...Alt ei lähe oma pessa ja juba võib vastu käia.
Ehk ei midagi tõsist.
Postitused: 3,787
Teemad: 279
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
14-12-2017, 10:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2017, 10:23 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Jah tundus ka et vastu plastikust tuulekoda. Eks katsun täna Lesvenisse pressida kui aega-kui mitte siis venib jälle järgmise korra peale.
Lord v6sa-tiitlid on veidi naljakad ja harjumatud-mind pole vaja isandaks kutsuda-ma liiga tagasihoidlik selle jaoks
Kusjuures tõesti ülevaatajast sõltub väga palju-seal esimene vene aktsendiga üpris hapu näoga mees ei viitsinud väga vaeva näha-vaid korraks kaablid taha ja kui näidud mööda siis kogu moos.
Õnneks tuli pärast teise auto ülevaatamist 1 vanem eesti mees kes viitsis vana mersufännina ka veidi tuuritada kuid pidi pooleli jätma kuna ei tahtnud riskida võimaliku radika lõhkumisega. Suhtumine oli väga inimlik. Esimest korda.
Tema samuti ei kiitnud ca 80km Kose otsa kasulikuks-ütles et univ. kattidel on hea kui üldse üle 6 kuu vastu peavad.
Mul tekkis küsimus et kui autol on siiski ette nähtud 4 käiku siis ega maanteel 3.ndaga piiramine talle viga ei tee 3300RPM sõites?
Kuna esmane üv tehtud Muuli tee 10 siis lasin Helgi tee 4 esialgu vaid CO kontrollida kuna kordus on tasuta vaid esialgses kohas. Ehk ainult siis kui CO oleks paika saanud oleks seal taas täissumma maksnud.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(14-12-2017, 10:20 AM)nostromo Kirjutas: Mul tekkis küsimus et kui autol on siiski ette nähtud 4 käiku siis ega maanteel 3.ndaga piiramine talle viga ei tee 3300RPM sõites?
Kõik autod, mis meile saksast kasutatuna toodud, on oma terve eluea sellst tappa saanud.
Raske öelda, kas nad nüüd kõik vigased on; mõned täitsa kiidavad.
(3300 pööret kolmas käik 90km/h on sama, mis 3300 pööret neljas käik 120km h. (numbritesse nüüd nokkijatel TÄPSELT mitte süveneda, point on oluline)
.
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
No saamatusel on ka piirid(vabanda väljendi pärast)... Selle ventika koja liigutamine ei nõua ei peeneid programme, ega isegi mitte spetsiifilisi võtmeid(äärmisel juhul torx võtit).
Mine vaata ise üle, järsku leiad kuskilt kruvikeeraja või äärmisel juhul mõne vajamineva mutrivõtme(näiteks 8 või 10) ja nihuta see koda ventikast eemale.
Usu mind, ka autoremontijatele ei õpetata koolis MB tuulekodade regullimist.
Küll aga antakse mõista, et probleemide lahendamiseks on vaja vaadata, kuidas asjad kinnitatud on ja kuidas neid nihutada saab. Ja kõik see ei ole reeglina keeruline.
Kui vaatad, kuidas see kinnitatud on(kruvid/poldid) suudad ju tuvastada. Keerad lahti ja katsud seda koda vastavalt vajadusele nihutada ning asi korras.
Teadmata selle koja ehitust, ega konstruktsiooni, ei saa seal midagi raketiteaduse taolist olla.
Veidike kättevõtmist ja saadki oma esimese remondi järsku tehtud.
Iga sellise probleemiga Lesveni vahet joosta, muutub tüütavaks sinule, kui ka Joonasele.
Vabandused muidugi, kui selle koja nihutamine ongi keerulisem, kuid ilmselt on see siiski tehtav.
Usu mind, paljud asjad on palju lihtsamad, kui nad tunduvad
jõudu soovides,
Herki
Postitused: 798
Teemad: 59
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Tore, et üle mõne aja on taas foorumis teema mis kutsub kaasa rääkima. Eks nende kattidega on nagu on, positiivse kogemuse omanikud on rahul ja negatiivse kogemuse omanikud ning need kel kogemus puudub, laidavad. Eks me kõik ostaks kõik asjad originaalid kui raha lugema ei peaks. Samas kui nostromo on autot müümas, siis originaali ostmine oleks selgelt miinusprojekt suure miinusega rahakotis. Kui aga oleks plaan 10 aastat autoga sõita, oleks originaal juba kindel variant.
Ja seda kati ei ole vaja kuumutada sõites sada kilomeetrit, see pole mingi diisli tahmafilter, mis tuleb pikalt kõrgema pöördega sõites puhtaks põletada. See on vaja kuumaks ajada, et katis olevad elemendid suudaksid sinna sattunud üleliigse kütuse ära põletada. Katis olev odav element nimelt põletab seda suuremal kuumusel kui orignaalis olev plaatina, kuld või mis iganes väärismetall.
Mul on universaalkattidega 10-aastane kogemus ja iga kord on piisanud mootori soojaks sõitmisest + siis veel 5km ca. 2500rpm. Ei ole vaja 3500rpm Tallinn-Narva-Tallinn sõita.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
14-12-2017, 12:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2017, 01:00 PM ja muutjaks oli stihl.)
Kindel, et need universaalid juba 10a tagasi olemas olid?
Ei mäleta täpselt, vblla olid ka.
Aga 20a tagasi küll ei olnud, siis sai isegi sellist pulli tehtud, et kui mõni norm läbisõiduga bensukas gaasidega nöökis (mingil põhjusel tavaliselt, kas mõni süütepool, küünal vms oli pikemalt pekkis olnud vms), siis sai kat lihtviisil maha võetud, kange leotusaine peale ja Kärcheriga puhtaks....
Fööniga kuivaks ja uuete tihenditega peale tagasi. Auto ise sai ka muidugi korda tehtud. Toimis.
Originaalkati ostmine oleks ju metsikutel 90ndatel "vaese" saksast autotooja pankrotti ajanud...
.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
(07-12-2017, 01:41 PM)secman Kirjutas: Ma sõidan oma SEC-iga 10 aastat universaalkatiga, kõik ülevaatused saan läbi sellega.
Aga nagu eelpool kirjeldatud, tuleb enne punkti minekut trassil kat kuumaks sõita ja ka ülevaatusemees peab veidi vastu tulema ja seda veel mõõtmise ajal pööretega kaasa aitama. Aga enne võib muidugi ülevaatusmehelt küsida, kas ta on inimene või ametnik. Ametnik ei pruugi vastu tulla ja siis vaja uus koht otsida kus inimene tööl.
kõik inimesed kes töötasid ülevaatuses alles said karistuse ja mõned veel viibivad vanglates . tagasi sama tööle need ei satu . neil on piirang
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 798
Teemad: 59
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
14-12-2017, 01:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2017, 01:45 PM ja muutjaks oli secman.)
(14-12-2017, 01:34 PM)arturmalcik Kirjutas: (07-12-2017, 01:41 PM)secman Kirjutas: Ma sõidan oma SEC-iga 10 aastat universaalkatiga, kõik ülevaatused saan läbi sellega.
Aga nagu eelpool kirjeldatud, tuleb enne punkti minekut trassil kat kuumaks sõita ja ka ülevaatusemees peab veidi vastu tulema ja seda veel mõõtmise ajal pööretega kaasa aitama. Aga enne võib muidugi ülevaatusmehelt küsida, kas ta on inimene või ametnik. Ametnik ei pruugi vastu tulla ja siis vaja uus koht otsida kus inimene tööl.
kõik inimesed kes töötasid ülevaatuses alles said karistuse ja mõned veel viibivad vanglates . tagasi sama tööle need ei satu . neil on piirang
Need jah vanglas kes raha eest autot vaatamata tegid. Gaaside mõõtmise ajal natuke kõrgema pöörde andmise eest kedagi vangi ei panda, ma arvan. Igatahes pole veel keegi öelnud, et ma éi saa sul siin mootorit 20sek 3000rpm lasta, pannakse vangi
(14-12-2017, 12:58 PM)stihl Kirjutas: Kindel, et need universaalid juba 10a tagasi olemas olid?
Ei mäleta täpselt, vblla olid ka.
Aga 20a tagasi küll ei olnud, siis sai isegi sellist pulli tehtud, et kui mõni norm läbisõiduga bensukas gaasidega nöökis (mingil põhjusel tavaliselt, kas mõni süütepool, küünal vms oli pikemalt pekkis olnud vms), siis sai kat lihtviisil maha võetud, kange leotusaine peale ja Kärcheriga puhtaks....
Fööniga kuivaks ja uuete tihenditega peale tagasi. Auto ise sai ka muidugi korda tehtud. Toimis.
Originaalkati ostmine oleks ju metsikutel 90ndatel "vaese" saksast autotooja pankrotti ajanud...
.
Ostsin SECi 2006.a. ja 2007.a. esimest korda ülevaatusele minnes ei saanud originaaliga läbi, see oli seest puruks, ning panin 2 tk. 3,5L omad alla. Need teenisid 7 aastat ja siis vahetasin need sumpsiremondi käigus lihtsalt ilu pärast ühe 4,5L oma vastu välja.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
|