Postitused: 31
Teemad: 5
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
05-07-2006, 10:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2006, 10:28 AM ja muutjaks oli 123kupee.)
Rolz Kirjutas:Niipalju kui mina olen autoelektroonika aftermarket juppide tootmisega seotud olnud, ei ole seal küll mingit vahet kas on aftermarket tükk või OEM tükk kui tegu sama firma toodanguga. Kindlasti oleneb ka jupist, aga selle põhjal ei saa küll midagi väita, et aftermarket jupp on pask...
Ma ei ütle, et see pask on, ma ütlen seda, et ma tahaks näha inimest, kes paneb selle toimima auto orig. ASR süsteemiga...nendel on gaas, kruiis, ja ASR omavahel täielikus seoses....Inimene, kes tunneb ASR tööd ja põhimõtteid ja mida, kuidas, millal liigutatakse, saab aru, mida ma mõtlen..... Võimalik, ma lihtsalt lugesin sinu postitusest välja et aftermarket jupp on miski universaaljupp mis on erinev OEM tükist, nii see tegelikult ei ole. Nii et sõna aftermarket ei tohiks küll eemale kedagi peletada. Kui vidin läheb aftermarket tootmisse, siis tehases lükatakse lihtsalt see tootmine tehases kuhugi teise kohta ja väänatakse hinda kõvasti juurde, tehnilised parameetrid, kvaliteedi nõuded jne. jäävad kõik samaks mis OEM tükil. Lõpptarbijat mõjutab sõna "aftermarket" ainult hinnas. Tundub et küsimus on rohkem vidina külge panekus mitte jupis endas.
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
123kupee Kirjutas:Rolz Kirjutas:Niipalju kui mina olen autoelektroonika aftermarket juppide tootmisega seotud olnud, ei ole seal küll mingit vahet kas on aftermarket tükk või OEM tükk kui tegu sama firma toodanguga. Kindlasti oleneb ka jupist, aga selle põhjal ei saa küll midagi väita, et aftermarket jupp on pask...
Ma ei ütle, et see pask on, ma ütlen seda, et ma tahaks näha inimest, kes paneb selle toimima auto orig. ASR süsteemiga...nendel on gaas, kruiis, ja ASR omavahel täielikus seoses....Inimene, kes tunneb ASR tööd ja põhimõtteid ja mida, kuidas, millal liigutatakse, saab aru, mida ma mõtlen..... Võimalik, ma lihtsalt lugesin sinu postitusest välja et aftermarket jupp on miski universaaljupp mis on erinev OEM tükist, nii see tegelikult ei ole. Nii et sõna aftermarket ei tohiks küll eemale kedagi peletada. Kui vidin läheb aftermarket tootmisse, siis tehases lükatakse lihtsalt see tootmine tehases kuhugi teise kohta ja väänatakse hinda kõvasti juurde, tehnilised parameetrid, kvaliteedi nõuded jne. jäävad kõik samaks mis OEM tükil. Lõpptarbijat mõjutab sõna "aftermarket" ainult hinnas. Tundub et küsimus on rohkem vidina külge panekus mitte jupis endas.
Ei, asi on pigem selles, et kui MB tellib VDO'st kruiisi W220'le, siis tehaksegi kruiis W220'le ja mitte yhelegi teisele autole sobivaks. Kui VDO teeb nö aftermarket kruiisi, siis tehakse systeem, mis sobib Mersule, BMW'le, Fordile, Opelile ja kurat teab veel millelel. Kui üks asi teeb kõike, siis ei tee ta tegelikult mitte midagi.
kpihus@_targutab_niisama_
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
ok. teeme korjanduse. kui on veel huvilisi võib igaüks mulle väikse toetuse üle kanda ja ma lasen omale VDO ära paigaldada. vaatame kas saab asja või ei saa kpihus sa võid esimene olla, kes paneb raha vahele, et niikuinii ei tööta
...
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Mina nõus raha vahele panema,et töötab (kui pädev inimene vastavalt juhistele installeerib.) Tean inimest kes neid paigaldanud ja siiani nagu töötavad.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
tean ühte paar aastat vana riisikat, millele ESINDUS pani peale siin räägitud "aftermarket" kruisi, no krt, ma sõidan parema meelega pedaaliga...
küll ei lähe peale, kui läheb siis ennem on närvid läbi läind, siis ei suuda täpset kiirust hoida jne, ühesõnaga p*sk. kogemused ka Mercedes-Benz, audi, bemmi, mazda originaal kruisidega, kõige halvemini sai hakkama kiiruse hoidmisega mazda originaal kruis. teistega probleeme ei olnud.
mina olen jätnud auto ostmata, kui peal pole originaal kruisi.
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Andres Kirjutas:ok. teeme korjanduse. kui on veel huvilisi võib igaüks mulle väikse toetuse üle kanda ja ma lasen omale VDO ära paigaldada. vaatame kas saab asja või ei saa kpihus sa võid esimene olla, kes paneb raha vahele, et niikuinii ei tööta
Sa matemaatikat oled õppinud koolis ? kas yhe katse järgi saab teha statistika, või yleyldisi järeldusi ?
Ja pealegi on oopel nii sitt auto koguaeg laguneb niiet kogu vaba raha läheb auto remondi peale
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
scrat Kirjutas:võsakunn Kirjutas:300d aut.
kas on teostatav ja mis summad kuluksid? ...tohoh kunn ei viitsi enam pedaali ka näppida, mis järgmiseks:biggrin:
a sa väints teadmis järgmiseks tuleb - naine tuleb panna autokooli:cool_rsvd:
siis omal hea muretu:biggrin:
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
kas kruiisi ümbertõstmine toorikauto pealt on reaalne(300d aut. ilma ASD-ta). keegi teinud ehk? mis asjad/jubinad tooriku pealt üles peaksin otsima üldse ja millele tähelepanu pöörama.
palun aidake kruiisilembest mersumeest.
ehk oskab keegi midagi el akende kohta ka rääkida. tahaks need ka tooriku pealt ümber tõsta - kui keeruline see on?
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
võsakunn Kirjutas:kas kruiisi ümbertõstmine toorikauto pealt on reaalne(300d aut. ilma ASD-ta). keegi teinud ehk? mis asjad/jubinad tooriku pealt üles peaksin otsima üldse ja millele tähelepanu pöörama.
palun aidake kruiisilembest mersumeest.
ehk oskab keegi midagi el akende kohta ka rääkida. tahaks need ka tooriku pealt ümber tõsta - kui keeruline see on?
el akendega ühel pool :cool_rsvd:
kruiisiga ka asi edeneb :cool2:
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
|