Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M104 otsa 270CDI kuuene manuaalkast
#1
Kuna 16v dog-leg getrag või zf kasti on ikka väga raske leida, siis peab hakkama uueks hooajaks mõtlema alternatiivide peale ning praegune automaat ikkagi liiga uimane ja liiga pikkade käiguvahedega.

Uurisin, et kuuesed CDI kastid peaksid vist valu veidi rohkem kannatama. Ploki külge peaksid vist ilusti istuma, kuid ei tea mis toimub seespool. Vanadel lihtne pika ja lühikese võlliga ning vastavalt ühe- või kahemassilise hoorattaga. Kas nendel peab siis samuti kasutama kahemassilist hooratast või üldse miskit erimõõdulist mõnelt muult mudelilt? Progeaju kasutades ei peaks hoorattal kolme süütemärki olema. Tegin teema, sest otsides välismaalt ja siit midagi täpsemat ei leidnud ning kellel miskit oskusteavet jagada võiks seda arutelu jätkata siin. Samuti jääks tulevastele põlvedele infot (Sobivus, hooratas, sidur, korv, kuliss, hind, alternatiivid jne). Bemmi kastiga vist liialt palju jebimist või ma eksin?
Vasta
#2
Sul 270CDI kast olemas? Vabalthingava M104 jaoks on see julm overkill, 270CDI kastiga lasevad diislimehed 400kw/800nm, sul kestaks ka suvaline 6k 220cdi kast sest nendega lastakse samamoodi 300kw/600nm.
Vasta
#3
Artsile sai tehtud flants hoorattale, et kasutada lühikse võlliga (.450) kasti.
Mul on hooratta joonis olemas, 184mm universaalsele sidurile, mis sobiks asendama kahemassilist hooratast.
Peaks vist tegema mingi muu tavalise SRE kange korvi peale? Mitmekettalist sidurit ei ole eriti mugav kasutada. Samas üle 700-800Nm ühe kettaga sidur ei pea kestvat koormust.
Sellisele asjale oleks huvilisi kindlasti veel. Samas Blingfactory peaks seda pakkuma?

270CDI kast oleks hea mõte, sobiks M104 otsa. 220CDI kast ei sobi ilmselt turbiinikoja poldijaotuse poolest.

Igasugu lõigatud ja keevitatud kastid on ekstreemsus. Kui enam tõesti teisiti ei saa.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#4
6k 220cdi kast koja poolest sobib ikka, seda kasutataksegi kõige rohkem kuna sobib otsa ja praktiliselt igast lammutusest võtta, leiab facelift w210 ja w203 alt. 270 manuaal on üsna haruldane.
Vasta
#5
Huvitav, kas lühikese võlliga kastid, 5- ja 6-käigune, on omavahel vahetatavad?
Hooratta mõõtude poolest?

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#6
(19-01-2017, 11:55 AM)hents99 Kirjutas: Huvitav, kas lühikese võlliga kastid, 5- ja 6-käigune, on omavahel vahetatavad?
Hooratta mõõtude poolest?

Sellel autol näiteks 6k 220cdi kast, üle 400hj/600nm. Hooratas on OM605 oma, rohkem ei mäleta.

https://youtu.be/QX0sG30bdG0?t=54s
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M104 süütemäng roodla 3 675 25-05-2021, 06:16 PM
Viimane postitus: roodla
  M104.900 ülelaadimine nahk 6 5,043 20-06-2018, 08:48 PM
Viimane postitus: nahk
  K: M104 + 722.6 audiophile 4 5,195 07-11-2017, 12:18 AM
Viimane postitus: 92S500
  OM605 otsa sobivad käigukastid? kindike 2 2,482 03-08-2016, 01:12 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  M104 manuaalkastide sobivus TaaviD 2 2,299 19-05-2015, 04:24 PM
Viimane postitus: TaaviD
  M104 süütesüsteemi osad + visco, millist tootjat eelistada? ralak 1 2,930 03-04-2014, 11:57 AM
Viimane postitus: hents99
  Kas OM603 ja M104 käpad võivad ühesugused olla karuanton 17 11,561 17-02-2014, 05:55 PM
Viimane postitus: jaan140
  M104 mootoriketi purunemine itbilen 9 7,112 05-03-2013, 09:47 AM
Viimane postitus: arts24h
  k: 606 mootori otsa sobiv man. kast jaan140 3 4,051 22-01-2013, 05:06 PM
Viimane postitus: hannes_s
  2.3 8v manuaal kasti sobivus 2.8 m104 mootorile Hengst 2 2,794 25-11-2012, 11:27 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne