28-02-2016, 10:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2016, 10:47 PM ja muutjaks oli isakene.)
Järjekordse inspekteerimise käigus selgus, et juhipoolse püsika kaitsekumm on otsad andnud. Vito poolassi vahetus on imelihtne, ratas ära, stabikas lahti päästa, siis poolassi otsamutter ning sisemised 6 polti lahti ja käes ta ongi.
Aga võta näpust, sisemine võll, see mis otsapidi käigukastis, loksub, ikka päris korralikult kohe. Selge, laager. Esmane otsing ühtki pakkujat ei tuvastanud, järelikult siis originaalosa ja Silberisse minek. Teine poolass senikauaks külge ning sõidab auto edasi, ei mingit õlileket ega kahtlasi hääli.
Silberi asjapulk otsis arvutist algul ise, siis kutsus kellegi targema appi ning lõpuks jõudsid üksmeelsele järeldusele, et tegemist on raske juhtumiga. Saadeti mind selleks korraks minema ja lubati selguse saamisel mind telefonitsi teavitada.
Kahe päeva pärast helistatigi. Seesinane laagrike olla hullem defitsiit kui žigulli nukkvõll vene ajal ning raskemini leitav kui lumi Egiptusemaal. Üks poolakas, toodi näiteks, tellis selle oktoobris ja nüüdseks veel kätte polevat saanud. Mulle arvati tarneajaks kusagile jaanipäeva paiku...
Respekt muidugi silberi tüüpidele, helistati ilusti tagasi ja räägiti nagu asi on, ilma liigset lamba juttu ajamata. Kaasajal mitte eriti levinud nähtus, ja pahandada nendega eriti põhjust pole, ega nad tagatoas seda laagrit näpu vahel ju valmis ei viili.
Ega midagi, doonor pukkidele, mutrivõtmega kallale ja vaatame, mis karul kõhus. Peale poolassi eemaldamist selgus karm tõsiasi: see veovõll loksub veel hullemini kui eelmine. Sama lugu, ümberringi kõik kuiv ja sõidu ajal mitte mingit häält. Seekord jäi lammutamine pooleli ja tubane töö ette võetud kõikteadjast internetist info otsimiseks.
Seletage siis nüüd lollile, kas asi niimoodi käibki? Et on tüüpviga või ongi sihuke lõtk ette nähtud? Venekeelsetest foorumitest paar nuppu leidsin, aga inglisekeelsetest mitte muffigi, võibolla ei osanud ka õigete sõnadega otsida. Ühesõnaga, seletage, kes asja lähemalt tunneb või andke otsingujuhiseid...
Aga võta näpust, sisemine võll, see mis otsapidi käigukastis, loksub, ikka päris korralikult kohe. Selge, laager. Esmane otsing ühtki pakkujat ei tuvastanud, järelikult siis originaalosa ja Silberisse minek. Teine poolass senikauaks külge ning sõidab auto edasi, ei mingit õlileket ega kahtlasi hääli.
Silberi asjapulk otsis arvutist algul ise, siis kutsus kellegi targema appi ning lõpuks jõudsid üksmeelsele järeldusele, et tegemist on raske juhtumiga. Saadeti mind selleks korraks minema ja lubati selguse saamisel mind telefonitsi teavitada.
Kahe päeva pärast helistatigi. Seesinane laagrike olla hullem defitsiit kui žigulli nukkvõll vene ajal ning raskemini leitav kui lumi Egiptusemaal. Üks poolakas, toodi näiteks, tellis selle oktoobris ja nüüdseks veel kätte polevat saanud. Mulle arvati tarneajaks kusagile jaanipäeva paiku...
![Icon_eek Icon_eek](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_eek.gif)
Ega midagi, doonor pukkidele, mutrivõtmega kallale ja vaatame, mis karul kõhus. Peale poolassi eemaldamist selgus karm tõsiasi: see veovõll loksub veel hullemini kui eelmine. Sama lugu, ümberringi kõik kuiv ja sõidu ajal mitte mingit häält. Seekord jäi lammutamine pooleli ja tubane töö ette võetud kõikteadjast internetist info otsimiseks.
Seletage siis nüüd lollile, kas asi niimoodi käibki? Et on tüüpviga või ongi sihuke lõtk ette nähtud? Venekeelsetest foorumitest paar nuppu leidsin, aga inglisekeelsetest mitte muffigi, võibolla ei osanud ka õigete sõnadega otsida. Ühesõnaga, seletage, kes asja lähemalt tunneb või andke otsingujuhiseid...