Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
22-04-2014, 11:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2014, 11:56 AM ja muutjaks oli Joel..)
Hei
Kas keegi siit foorumist teeb softi upgrade'i ka sellisele mootorile? Või on teinud V6 CDI'le? Milline on efekt ning kas tasuks kaaluda? Sama ajastu VAG V6 TDi'le mõjub väga hästi, aga MBga ei ole kogemust.
Tervitades,
Joel
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Mootorit ja kasti tuleks koos uuendada. (Eriti kui on enne 2008 7G, softi kirjelduse järgi peaks mootor ja kast omavahel paremini läbi saama hakkama.) Mu omal (204.289) kõik ecu-d uuendatud, väike vahe on kliima ja ESP softil. Kliima hakkas AUTO peal paremini puhuma ja ESP ei sekku enam nii hullult.
Ahjaa, comand hakkas rohkem erinevaid pcmcia adaptereid toetama ja HK sound läks paremaks. Uuendusega tuli vist AUX-i alla "LOUDNESS" vms sarnase ideega asi mis väga abiks.
Millest ma puudust tunnen, on see, et paigaltvõtt on 3,0TDI audi mootoriga võrreldes natuke uimasem (2000-3000rpm). Seda ravib VKM Motors.
http://youtu.be/_Rb3SkHmbn0
http://youtu.be/SfHE6rY2H5E
Selle tuuningu juures on 1 suur aga, nimelt 4Maticu puhul hakkab esimesi veovõlle minema.
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Ma mõtlesin ikkagi jah nö tuunimist (odavamal juhul mingi tuuningukoja softiga üle kirjutamist, kallimal juhul custom softi kirjutamist vastavalt eelistustele). Ma olen MB osas üsna algaja, VAGiga olen kursis, nende puhul tean mitmeid tegelasi, kes softi üle kirjutavad ning seeläbi auto käitumist oluliselt ärksamaks suudavad muuta. GLK astub edasi üsna kenasti, ta on jõunäitajate poolest umbes täpselt sama nagu 3,0 TDi Touareg/Q7/Q5, aga neist kergem. Nende softidega on aga see, et nad on üsna erinevad ning ühel või teisel juhul võivad mingeid kõrvalnähte omada.
Veovõlliprobleem on küll üllatav. Et asi on nii väikse ressursiga tehtud, et pelgast softivahetusest juba tükid taha tulevad.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(25-04-2014, 08:25 AM)Joel. Kirjutas: Veovõlliprobleem on küll üllatav. Et asi on nii väikse ressursiga tehtud, et pelgast softivahetusest juba tükid taha tulevad.
No 454Nm vs 730Nm. See pole massiline probleem, aga tean juhuseid. 722.9 kast kannatab max 735Nm ehk kastiga võib ka probleeme tekkida. Kui plaanid tuunida, siis ära "riigihanget" korralda, pärast käid Silberis või mõnes teises kallimas kohas ust kraapimas kuna see kes odavalt tegi ütleb, et ise ju tahtsid, tema ei tea midagi. Nimesid ei nimeta.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(25-04-2014, 06:13 PM)onu_siim Kirjutas: R-klassiga paari kuu vanune kogemus: ilmselt keegi eelnevatest omanikest lasknud ajus midagi tjuunida kuid nüüd peksab limp-mode`i tihti mingi kummalise veakoodiga. Tehasepoolne nägemus on uus aju ja auto omanikule palju 6nne selle sitaga maadlemisel.
Kas selle juhtumi kohta mingit reaalset infot ka on? Või on lihtsalt avariisseminev hooldamata auto, mida keegi remontida ei mõista?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Chippimisega seda avariisse minekut ei juhtu. Küll aga nn tuning-boxidega. Ja viimased on ohtlikud ka nt automaatkasti tervisele, sest orig. aju ei tea, et tulemas on lisajõudu, erinevalt chippimisest.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(27-04-2014, 10:10 AM)onu_siim Kirjutas: ...
Läbis6it oli 100k kopikatega, Svensksåld, mitte-peldik.
Keegi polnud (ka staazikas MB-diagnostik) sellist veakoodi enne näinud, seega päring Daimlerisse ning nendepoolne vastus oli, et ajus on midagi tehtud ning sellest see unikaalne kood.
*Bokse kuskil vahelolema ei paistnud.
Vat sellesama kohta. Et koodide lugemise tulemuseks oli ennenägematu/ebaloogiline veakood, bokse ei olnud, MB esinduse Diagnostik (ja mitte suvaline praktikant) tõstis käes üles.
Huvitav, milline see unikaalne kood võiks olla? Pardadiagnostika väljastab etteantud koodide valikust asjakohase, mitte ei tekita neid koode omaenese tarkusest. Samas võib ebaloogiline koodidevalik üsna huvitava tulemuse anda küll, mida ka kogenud Diagnostikul annab tükk aega harutada.
Mis muidugi ei välista, et keegi nutikas ei võiks olla käinud tarkvara oma tarkusest ümber sättimas.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
28-04-2014, 05:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2014, 05:53 PM ja muutjaks oli laf1247.)
(28-04-2014, 08:41 AM)v6sa Kirjutas: (27-04-2014, 10:10 AM)onu_siim Kirjutas: ...
Läbis6it oli 100k kopikatega, Svensksåld, mitte-peldik.
Keegi polnud (ka staazikas MB-diagnostik) sellist veakoodi enne näinud, seega päring Daimlerisse ning nendepoolne vastus oli, et ajus on midagi tehtud ning sellest see unikaalne kood.
*Bokse kuskil vahelolema ei paistnud.
Vat sellesama kohta. Et koodide lugemise tulemuseks oli ennenägematu/ebaloogiline veakood, bokse ei olnud, MB esinduse Diagnostik (ja mitte suvaline praktikant) tõstis käes üles.
Huvitav, milline see unikaalne kood võiks olla? Pardadiagnostika väljastab etteantud koodide valikust asjakohase, mitte ei tekita neid koode omaenese tarkusest. Samas võib ebaloogiline koodidevalik üsna huvitava tulemuse anda küll, mida ka kogenud Diagnostikul annab tükk aega harutada.
Mis muidugi ei välista, et keegi nutikas ei võiks olla käinud tarkvara oma tarkusest ümber sättimas.
Ka mul on mõned korrad, teist marki autoga nii olnud, et originaal diagnoosiarvuti näitab nt. Pxxxx, ja see on kõik, mitte mingit teksti selle vea kohta või siis "unknown". Ka service manualis erinevate veakoodide loendis sellist veakoodi ei ole esine.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(25-04-2014, 06:13 PM)onu_siim Kirjutas: R-klassiga paari kuu vanune kogemus: ilmselt keegi eelnevatest omanikest lasknud ajus midagi tjuunida kuid nüüd peksab limp-mode`i tihti mingi kummalise veakoodiga. Tehasepoolne nägemus on uus aju ja auto omanikule palju 6nne selle sitaga maadlemisel.
Kas Tehase esindaja ei saaks siis uuesti originaal tarkvara selga lasta?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(29-04-2014, 06:39 PM)Laur Kirjutas: (25-04-2014, 06:13 PM)onu_siim Kirjutas: R-klassiga paari kuu vanune kogemus: ilmselt keegi eelnevatest omanikest lasknud ajus midagi tjuunida kuid nüüd peksab limp-mode`i tihti mingi kummalise veakoodiga. Tehasepoolne nägemus on uus aju ja auto omanikule palju 6nne selle sitaga maadlemisel.
Kas Tehase esindaja ei saaks siis uuesti originaal tarkvara selga lasta?
Küllap saaks, kuid reeglina pole nad huvitatud - mittegarantiiline lugu ju. Pealegi on lihtsam rikutud karbiga mitte mässata, vaid uus ja parem külge pista.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-04-2014, 02:41 PM)onu_siim Kirjutas: Originaalsofti saame ise ka installida, mida ka on tehtud. Selleks pole vaja "tehase esindajat".
Jah, garantii sellist juhtu ei kata ja GoodWill-programmi kaudu ilmselt ka osaliseltki ei hüvitata, seega kõik kulud jäävad omaniku kanda.
Kas sõnastusest järeldan õigesti, et kasutaja onu_siim on tarkvaralise tuunimisega lähemalt kokku puutunud? Millisel tasemel?
Kui palju viidatud isendi ajuvahetuse hinnaks kujuneks?
|