25-03-2013, 01:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2013, 01:33 AM ja muutjaks oli tets.)
Mõtlesin, et riputaks oma auto ka siia ülesse. Aasta olen hogu võtnud...
MB
3.2l V6
165 KW
Halli värvi
Helehall sisu
Lisadest pole: distronicut, keyless go-d, maššaas istmeid, isme mälusid, xenonit. Kindlasti midagi veel.
Kütusekulu linnas ~ 12.8-18 l/100km
OSTES:
Kui auto minu kätte jõudis, oli läbisõit ca 250 000 km (keritud oli 198 000 ette, aga kui kaabli külge panin,
siis sai see ilusti taastatud õige peale). Ette olid topitud jubedad lillad xenonid mis sai ka kohe maha rebitud.
Ostis ta sõbra käest käest. Peale ostu viskas tagumise amordi alla. See sai kohe vahetatud koos kõikide
mootoritööd puudutavate filtrite ja vedelikega. Siis sai mõni aeg muretult sõita kui esiamordid hakkasid lekkima.
Alguses kahtlustasin kompressorit, aga see oli just vahetatud. Kuna igapäeva töös puutun kokku erinevate komposiitmaterjalidega,
siis otsustasin lekked ise kõrvaldada. Kraapisin vana kummi/epo maha ja panin uue asemele. Selle epoga sõitsin rahulikult aasta.
VEAD: Juhipoolsel peeglil kokkuklappimis kõrv ära murdunud,
Katid läbi,
Veermiku puksid läbi.
Kliima vaja täita.
PLAANID:
Nüüd 2 kuud tagasi otsustasin asja korralikult ette võtta, kuna minu käsutusse sattus epo mis tundus olevat loodud just selle
jaoks ja esimesel korral ei saanud päris kõiki lekkeid peatatud. Hiljem lisan pilte kuidas jäi. Nüüd otsustasin, et mulle ei meeldi
enam puitliistud mis on salongis ja selle ilusa heleda sisuga läheks kokku hoopis paremini süsinikkiud. Niiet otsustasin need üle katta.
+ tuleb likvideerida kõik vead
Mõned pildid peale ostu:
Sisust on pildid kuskile kadunud miskipärast. Kui leian siis lisan.
MB
3.2l V6
165 KW
Halli värvi
Helehall sisu
Lisadest pole: distronicut, keyless go-d, maššaas istmeid, isme mälusid, xenonit. Kindlasti midagi veel.
Kütusekulu linnas ~ 12.8-18 l/100km
OSTES:
Kui auto minu kätte jõudis, oli läbisõit ca 250 000 km (keritud oli 198 000 ette, aga kui kaabli külge panin,
siis sai see ilusti taastatud õige peale). Ette olid topitud jubedad lillad xenonid mis sai ka kohe maha rebitud.
Ostis ta sõbra käest käest. Peale ostu viskas tagumise amordi alla. See sai kohe vahetatud koos kõikide
mootoritööd puudutavate filtrite ja vedelikega. Siis sai mõni aeg muretult sõita kui esiamordid hakkasid lekkima.
Alguses kahtlustasin kompressorit, aga see oli just vahetatud. Kuna igapäeva töös puutun kokku erinevate komposiitmaterjalidega,
siis otsustasin lekked ise kõrvaldada. Kraapisin vana kummi/epo maha ja panin uue asemele. Selle epoga sõitsin rahulikult aasta.
VEAD: Juhipoolsel peeglil kokkuklappimis kõrv ära murdunud,
Katid läbi,
Veermiku puksid läbi.
Kliima vaja täita.
PLAANID:
Nüüd 2 kuud tagasi otsustasin asja korralikult ette võtta, kuna minu käsutusse sattus epo mis tundus olevat loodud just selle
jaoks ja esimesel korral ei saanud päris kõiki lekkeid peatatud. Hiljem lisan pilte kuidas jäi. Nüüd otsustasin, et mulle ei meeldi
enam puitliistud mis on salongis ja selle ilusa heleda sisuga läheks kokku hoopis paremini süsinikkiud. Niiet otsustasin need üle katta.
+ tuleb likvideerida kõik vead
Mõned pildid peale ostu:
Sisust on pildid kuskile kadunud miskipärast. Kui leian siis lisan.