W220, S320, 1999 - tets - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: W220, S320, 1999 - tets (/showthread.php?tid=30921) |
W220, S320, 1999 - tets - tets - 25-03-2013 Mõtlesin, et riputaks oma auto ka siia ülesse. Aasta olen hogu võtnud... MB 3.2l V6 165 KW Halli värvi Helehall sisu Lisadest pole: distronicut, keyless go-d, maššaas istmeid, isme mälusid, xenonit. Kindlasti midagi veel. Kütusekulu linnas ~ 12.8-18 l/100km OSTES: Kui auto minu kätte jõudis, oli läbisõit ca 250 000 km (keritud oli 198 000 ette, aga kui kaabli külge panin, siis sai see ilusti taastatud õige peale). Ette olid topitud jubedad lillad xenonid mis sai ka kohe maha rebitud. Ostis ta sõbra käest käest. Peale ostu viskas tagumise amordi alla. See sai kohe vahetatud koos kõikide mootoritööd puudutavate filtrite ja vedelikega. Siis sai mõni aeg muretult sõita kui esiamordid hakkasid lekkima. Alguses kahtlustasin kompressorit, aga see oli just vahetatud. Kuna igapäeva töös puutun kokku erinevate komposiitmaterjalidega, siis otsustasin lekked ise kõrvaldada. Kraapisin vana kummi/epo maha ja panin uue asemele. Selle epoga sõitsin rahulikult aasta. VEAD: Juhipoolsel peeglil kokkuklappimis kõrv ära murdunud, Katid läbi, Veermiku puksid läbi. Kliima vaja täita. PLAANID: Nüüd 2 kuud tagasi otsustasin asja korralikult ette võtta, kuna minu käsutusse sattus epo mis tundus olevat loodud just selle jaoks ja esimesel korral ei saanud päris kõiki lekkeid peatatud. Hiljem lisan pilte kuidas jäi. Nüüd otsustasin, et mulle ei meeldi enam puitliistud mis on salongis ja selle ilusa heleda sisuga läheks kokku hoopis paremini süsinikkiud. Niiet otsustasin need üle katta. + tuleb likvideerida kõik vead Mõned pildid peale ostu: Sisust on pildid kuskile kadunud miskipärast. Kui leian siis lisan. RE: W220, S320, 1999 - tets - Mike22 - 25-03-2013 Tore masin. Kuidas roostega lood on? Veljed 17 või 18? Sisust pilte võiks küll panna jah RE: W220, S320, 1999 - tets - tets - 27-03-2013 Veljed on 17 tolli. Roostet on ka tekkinud koopaäärtesse omajagu. Hetkel panin auto seisma mõneks ajaks, et auto üle värvida ja salong korda teha. Sobivate asjaolude kokkulangemisel peaks alla tulema 18 tollised carlssoni cr1/11 veljed. RE: W220, S320, 1999 - tets - hannes_s - 27-03-2013 Mis asi selle viimase pildiga juhtus??? Kuidagi väga moondunud on, uksevahed jne üldse ei lähe kokku omavahel? Ilus masin muidu, oled selles "karbonis" ikka päris kindel? RE: W220, S320, 1999 - tets - ktmduke - 27-03-2013 Nagu näha siis on pildi viga. Ise ka vaatasin et kas mingi laksu saanud aga tähelepanelikuld vaadata siis on jah pildi kvaliteedi viga RE: W220, S320, 1999 - tets - tets - 27-03-2013 Pildi tegin telefoniga... ju siis käsi liikus. Just enne sinu posti lugemist märkasin ise ka. Seda carboni mõtet olen ma üsna kaua veeretanud. Kuna mul on sama värvi sisu mis alloleval pildil, siis minuarust on tulemus väga kena. Vahe on lihtsalt, et minu liistud on jämedama kiuga mustriga, ehk mitte nn aero. Ja veel on vahe selles, et ma ei kileta üle vaid katan ehtsa süsinikkiuga + lakk. RE: W220, S320, 1999 - tets - tets - 28-03-2013 Lubatud amordi fixi pildid: Fix nr 1 - sellega sõitsin aasta... Vana epo eemaldatud: Ja praegune fix: Ilmselt tuleb tulemus parem kui amort on auto alt ära võetud (õhust tühi)... Kui kellegil vedeleb üle ühte amorti, siis ma võin proovida. RE: W220, S320, 1999 - tets - tets - 30-03-2013 Üks detail ootab laki eeltöötlust. RE: W220, S320, 1999 - tets - Fieldy - 10-06-2013 Mis möksiga sa neid amorte tegid? RE: W220, S320, 1999 - tets - danil523 - 18-10-2013 Huvitab ka see asi- kas mingi tugev hermeetik-liim? |