Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 comfortiste
#1
mure selline: õhk ei jõua istmesse,kesklukk,millega neil peaks sama pump olema,töötab,aga pumba teises väljundis ei toimu midagi
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#2
"keskluku" pumbal on kaks väljundit, üks kesklukule ja teine istmetele, oled ikka kindel, et see, mis istmetele mõeldud on, ka õhku pumpab?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
keskluku väljund imeb,teises ei toimu midagi
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#4
kekslukk on ianukesena neist nn pööratav, et kord imeb ja kord puhub, istme ots laseb "õhu välja" istme enda all, comfordi juhploki alt kohe. Teine ots peab pidevalt survestatud olema, nii kui rähk langeb, peab hakkama juurde pumpaba, võta see pump lahti, vaata, et kuslit voolikud seest maas ei oleks, et otsad terved oleksid ja et rõhuklapp ka toimiks. Katsu see korda saada, kuna seda kasutatud kujul leida on suht võimatu...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
nüüd korras,tuli pumba pistikus sillata keskmine "juhtmeta" ots plussiga,ja pump hakkas ka istmesse õhku pumpama,samas tundub see imelik,et vaja ise midagi sillata
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#6
Sildasid, nüüd uhab kogu aeg järgi we??? See on pumba surm, sildamise teema nüüd küll remont ei ole....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
ei uha, pumpas istme täis ja lülitas välja,kui asendit muuta ja õhku välja lasta,pumpab uuesti ja jääb seisma.
pumba pistikul trükkplaadil on 3 otsa,kaabli pistikul 2: + ja - ,keskmine vaba,
sellele lasingi + peale kui süüde sees
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 415 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 593 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,572 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 624 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,725 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,146 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 729 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,858 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,753 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,295 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne