Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G klassi head ja vead.
#21
Tered! Isegi olen seda kogenud, et vanematel on see raam alt nagu 5 aastat vana, põhiliselt mis neil läbi lähevad on jah vedru kandurid samuti algab sealt raami roostetamine ka uuematel kuid paraku märksa varem. Ega uuematel mudelitel ju hakkavad kerel samuti ussitama need tagumised nurgaplekid, esiakna alused ja tagumised keevisliited, tagaluugi serv ning aknatihendi serva alused sinna tekkiva kondentsi tõttu. Aga kui ikka fänn oled siis ega selle kõige vastu muud rohtu polegi kui, et ikka jälle liivaga pritsida ja värvida ning regulaarselt möksitada. Igasugu kütuse, sillaploki ja piduritorude ussitamisest saab vast lahti kui nad kõik korraga asendada vasest torudega. Gandiline äkki on Sinu tagatulede anomaalia üks põhjuseid näiteks see, et gabariidi pirni läbipõlemisel süütab kompuuter automaatselt nõrgema vooluga piduritule pirni ja Sa ei saagi läbi klaasi kohe aru, et midagi läbi oleks kuigi kompuuter näitab viga. Panen siia ka lingi kus on pisut pilte jutuks olnust ja mõnede meeste enne-pärast võitlusest G klassi roostega... http://imgur.com/a/G32Pn

Vasta
#22
(16-03-2014, 02:31 PM)Anis Kirjutas: Tered! Isegi olen seda kogenud, et vanematel on see raam alt nagu 5 aastat vana, põhiliselt mis neil läbi lähevad on jah vedru kandurid samuti algab sealt raami roostetamine ka uuematel kuid paraku märksa varem. Ega uuematel mudelitel ju hakkavad kerel samuti ussitama need tagumised nurgaplekid, esiakna alused ja tagumised keevisliited, tagaluugi serv ning aknatihendi serva alused sinna tekkiva kondentsi tõttu. Aga kui ikka fänn oled siis ega selle kõige vastu muud rohtu polegi kui, et ikka jälle liivaga pritsida ja värvida ning regulaarselt möksitada. Igasugu kütuse, sillaploki ja piduritorude ussitamisest saab vast lahti kui nad kõik korraga asendada vasest torudega. Gandiline äkki on Sinu tagatulede anomaalia üks põhjuseid näiteks see, et gabariidi pirni läbipõlemisel süütab kompuuter automaatselt nõrgema vooluga piduritule pirni ja Sa ei saagi läbi klaasi kohe aru, et midagi läbi oleks kuigi kompuuter näitab viga. Panen siia ka lingi kus on pisut pilte jutuks olnust ja mõnede meeste enne-pärast võitlusest G klassi roostega... http://imgur.com/a/G32Pn

Terv! uurin seda tuleteema versiooni, kuigi need ju eraldi pesades pirnid... aga vaatan järgi.
Rooste osas ootab mind sama asi ees jah, praegune seis veel siiski veidi parem kui pildil nähtav, aga ei ootaks, kuni sinnamaani jõuab Smile ...hea meelega tõstaks siis juba kere raamilt ära üldse, et igalepoole pääseks. Kodune liivaprits muidugi oleks asjale plussiks, kuid küllap ka Männiku tegijad saavad aidata.
Tubli töö Thumbsup

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R klassi starter ei rakendu. McMB 13 1,978 01-09-2024, 08:50 AM
Viimane postitus: v6sa
  2007 W463 G-klassi Comand NTG 2.5 nostromo 4 943 07-05-2022, 10:45 AM
Viimane postitus: nostromo
  G-klassi veljepoldid (20"x9.5" ET50 AMG + 2007 G55) nostromo 7 1,398 28-05-2021, 08:08 AM
Viimane postitus: nostromo
  R klassi esituled Maitz 1 1,257 13-05-2021, 06:38 PM
Viimane postitus: jsv
  G-klassi (W463) rool kõõksub Joel. 2 4,160 26-03-2019, 01:11 PM
Viimane postitus: Joel.
  R-klassi veljed silluta 3 5,061 06-02-2018, 10:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  imelikud vead kunokas 3 4,044 03-11-2016, 12:07 PM
Viimane postitus: stihl
  11/2006 G-klassi juhiistme ortopeedilise ploki 2 nupukatet puudu-kuidas asendada? nostromo 0 2,665 01-08-2015, 09:37 AM
Viimane postitus: nostromo
  11/2006 G-klassi originaal Bi-Xenon esitule välimine klaas-kas saab parandada kuskil? nostromo 1 3,292 31-07-2015, 07:24 PM
Viimane postitus: nostromo
  W463 G-klassi kõrvalistuja keskluku mootor-pärast 4-kuulist seismist hakkas ise tööle nostromo 14 12,704 26-05-2015, 09:21 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne