Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
probleem automaatkäigukastiga
#1
äkki oskate mind aidata ühe probleemiga,
nimelt endal mb w201 190E 2.3 97kw automaatkastiga.
ja mure järgmine:

probleem sis selline et sai uus kast alla pandud ja ei toimi enam sedasi nagu vana kast?
nimelt vahetab käigud kohe 4-da käigupeale, kiirendust ega midagi ei toimu
kick-down sammuti mitte. Ise eneselt kast ei libise aga kuidas saaks sedasi et kast töötaks korralikult et kohe ära ei vahetaks
et laseks pöörded vähemalt 2000 peale ja sis vahetaks?
et kus asuvad käiguvahetus reguleerimis kohad w201-l.
äkki oskad nõu anda natukene
oleks suureks abiks.
kapoti all trossist saab reguleerida küll aga paika ikka ei saanud sealt

ettetänades Elari
Vasta
#2
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=98
Vasta
#3
äkki keegi oskab aidata veaga .?
trossi reguleerimisel käiguvahetus ei muutu koguaeg sama et vahetab liiga kiiresti ära.
see vaakumregulaator ainult pehmendab käike niiet selles ei sa viga olla, kui ma valesti ei ole aru saanud.
kas võib olla et w124 2,3 ja 190 2,3 automaatkastid erinevad kuna ma enda vanalt kastilt võtsin selle kick-down süsteemi mis läheb kasti külge ja ette kapotti alla se reguleeimis tross võivad erinevad olla w.
kuna teisel kastil oli selle süsteem küljes tross pluss mingi kumm voolik.
aga minuomal seda kumm voolikut ei olenud.

äkki keegi saab aru millest ma reegin.
Vasta
#4
Asju võib olla mitmeid. Trossiga öeldakse käigukastile gaasi asendit. Ehk siis pingul tross ütleb kastile, et ma annan pedalit. Sellega avatakse väike siiber kastis ja seega suureneb üks rõhk. Teisel poolt surub vastu käigukasti kiiruse rõhk. Emb kumb on tugevam ja nende pealejäämise järgi kast käike vahetabki. Kui kasti jaoks gaasi ei anta siis kiiruse rõhk vahetab käike. Kui kasti jaoks gaasi aga antakse ja kiiruse rõhk on piisavalt väike, siis käiguvahetust ei toimu. Kick downi lüliti lisab selle trosii poolt tekitatavat rõhku veelgi, avades kastis ühe solenoidiga järjekordse kanali, et kiiruse rõhku tappa.
Vaakumiga antakse kastile teada mootori koormus. Selle järgi saadakse aru mootori hobujõududest.
Võiksid muidugi ka hüdroplikid ära vahetada - vaata kas muutub midagi. Kui muud ei aita, siis tõmba see tross füüsiliselt LÕPUNI ja vaata mis toimub.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,792 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 442 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 537 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 1,480 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv
  w204 c350cdi 170kw probleem. --Arx-- 6 2,167 24-05-2022, 10:36 AM
Viimane postitus: tomm75
  w204 c350cdi 170kw 4matic probleem --Arx-- 8 1,051 30-04-2022, 08:07 AM
Viimane postitus: --Arx--
  MERCEDES-BENZ w204, keskluku puldi probleem. erkitiik 3 1,150 03-09-2021, 09:46 AM
Viimane postitus: v6sa
  W204 elektriakna probleem mbw204 3 3,033 01-06-2020, 10:10 PM
Viimane postitus: mbw204
  W202 Spidoka probleem Temp0 6 3,977 11-04-2020, 12:58 PM
Viimane postitus: Temp0
  W 204 2011 a.Navi probleem. uno999 1 3,060 25-04-2019, 03:42 PM
Viimane postitus: uno999



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne