Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Reegel, et viga otsi sealt mida näppisid. Kahtlustaksin pihusteid aga kui neid ei puudutud siis vaevalt viga seal. Esimene mõte mis pähe tuli, et äkki pihustitorud pumba peal vahetusse läinud? On juhtunud ka teadlikes meestel - tasub kontrollida igaks juhuks.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 234
Teemad: 18
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
arvan et süüte nurk on vale!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Syytenurk või kett valesti!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 234
Teemad: 18
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
palju läbisxit on? tavaliselt kett venitub ja märgid enam ei ole õigel kohal!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui enne pumba mahakäimist mootor töötas korralikult ja nüüd enam mitte, siis ikka keti märgid või süütenurk.
Keera pumba esimene pihustitoru maha, puhu toru kinnituse kohale jäänud kütus ära, keera käsitsi mootorit ringi, gaas põhjas ja vaata mis hetkel hakkab kütus kerkima. Mitu kraadi enne ÜSS. ??
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
05-05-2011, 10:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2011, 09:56 AM ja muutjaks oli wdb240.)
Sinine suits = põlemata küttesegu või õli aitab kaasa põlemisel.
Põlemata saab ta jääda kahel põhjusel.
(EELDAME, ET IKKA ON 100% GAASIJAOTUSE AJASTUS PAIGAS)
1)Kas süütenurk on vale ja kütus ei jõua töötsükli jooksul täielikult ära põleda.
2)Ei jõua ära põleda, kuna kütus on liiga suurte piiskadena põlemiskambrisse visatud.(pihusti lekkib,,,,maakeeli kuseb).
On ka realne mingilmäral, et pumba erinevad sektsioonid annavad samaaegselt erinevaid koguseid. See aga kontrollida ja paika saada on pumbastendi mehe ülesanne.
Sellel kõrgsurve pumbal on eelsüüte regulaator tsentrifugaal regulaatori põhimõttel ja sealt võib selle kulumise tagajärjel tekkida ikkagi vale eelsüüte nurk mootori töötamisel.
Paljudel 3,0D mootoritel olen tähendanud seda probleemi just ca 2800-3000rpm hoidmise vahemikus. Mingil hetkel hakkab mootor vahele jätma ja tagant hakkab sinist suitsu tulema. Mitte kunagi aga ei teki seda mootoril millel on töökoormus taga.(sõidureziim)
Postitused: 91
Teemad: 13
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Kisun siis ikka igaksjuhuks nädalavahetusel klapikambri kaane maha ja vaatan igaksjuhuks märgid üle,äkki ikka on asi selles...