Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 summuti
#1
Tere, küsimus järgmine, et kui auto alt eemaldada summutil need paunad mis asuvad enne viimast pütti seal külgede peal, panna nii üelda otse toru jupp vahele, kas siis lähevad hääled väga valjuks? Mootoriks on 5,0 V8 185kw ja tahaks nagu rohkem seda V8 jõulist müdinat.
On keegi sellist asja teinud, või on mingi muu hea moodus.
Vasta
#2
kui sa tahad nagu hääli rohkem esile tuua siis ikka otsi endale ingi soliidne ja vanakooli tyypi tagumine viiane pyta..... on vähem ohtu et mootorile kahju teeb
Vasta
#3
(02-11-2010, 11:53 PM)Reddog Kirjutas: kui sa tahad nagu hääli rohkem esile tuua siis ikka otsi endale ingi soliidne ja vanakooli tyypi tagumine viiane pyta..... on vähem ohtu et mootorile kahju teeb

Ma just mõtlesin et sellega säilitan väljast nähtava originaalsuse, ei tahaks nagu sport pytti panna sinna taha eriti.
Vasta
#4
Kunagi ammu-ammu ka keegi uuris, et kuidas saavutada mikidemaa V8 podinat, kuid mingi reaalse asjani see ei jõudnud....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Keskelt tuleks kaotada pütid, või parem variant, asendada otseläbi püttidega, viimast pütti vb ei näpikski, samas mahedama hääle saamiseks tuleks ka see vahetada, kuid mitte mingi väikse junni vastu - kes originaali käes hoidnud, teab, miks.

Ma omal tahtsin mingi aeg teha, aga ei jõudnud selleni(polnud omal TIG keevitust nt), nüüd vaikselt panen plaani kokku jälle.

4.2 asemel 5.6 - torukolled, RV väljalase uute kattide(racing), püttidega jne. Ega ta odav pole, aga hea saaks küll.

Kasutaks powersprint toodangut.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#6
Ma vist proovin siiski need kaks pauna alt kaotada, vaatab mis saab, mingi aeg võtan asja käsile, eks annan siis teada kui miskit selgub. Mootorile ei tohiks minu loogika järgi se halvasti mõjuda.
Vasta
#7
Üks parimate häältega masin millega mina olen kokku puutunud on x6 50i. Mõnus sügavalt tulev mürin. Kahjuks ei kujuta ette kuidas sellist asja saavutada. Jenkkiautto häälteks peab kindlasti olema karbuss(id) http://www.youtube.com/watch?v=2Omj6zxtIB0
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#8
Kas muidu Saksa ja USA V8 silindrite süütejärjekord mitte erinev polnud ehk päris USA V8 häält ei saagi kuid tummisemaks küll.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 411 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 590 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,569 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 620 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,716 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,139 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 723 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,852 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,751 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,292 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne