Postitused: 137
Teemad: 22
Liitus: Jul 2010
Maine:
1
Tere, küsimus järgmine, et kui auto alt eemaldada summutil need paunad mis asuvad enne viimast pütti seal külgede peal, panna nii üelda otse toru jupp vahele, kas siis lähevad hääled väga valjuks? Mootoriks on 5,0 V8 185kw ja tahaks nagu rohkem seda V8 jõulist müdinat.
On keegi sellist asja teinud, või on mingi muu hea moodus.
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
kui sa tahad nagu hääli rohkem esile tuua siis ikka otsi endale ingi soliidne ja vanakooli tyypi tagumine viiane pyta..... on vähem ohtu et mootorile kahju teeb
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kunagi ammu-ammu ka keegi uuris, et kuidas saavutada mikidemaa V8 podinat, kuid mingi reaalse asjani see ei jõudnud....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 137
Teemad: 22
Liitus: Jul 2010
Maine:
1
Ma vist proovin siiski need kaks pauna alt kaotada, vaatab mis saab, mingi aeg võtan asja käsile, eks annan siis teada kui miskit selgub. Mootorile ei tohiks minu loogika järgi se halvasti mõjuda.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Üks parimate häältega masin millega mina olen kokku puutunud on x6 50i. Mõnus sügavalt tulev mürin. Kahjuks ei kujuta ette kuidas sellist asja saavutada. Jenkkiautto häälteks peab kindlasti olema karbuss(id)
http://www.youtube.com/watch?v=2Omj6zxtIB0
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kas muidu Saksa ja USA V8 silindrite süütejärjekord mitte erinev polnud ehk päris USA V8 häält ei saagi kuid tummisemaks küll.