06-10-2006, 09:35 PM
Mark: Mercedes-Benz 230 E
Väljalaskeaasta: 1986
Läbisõit: 263 000 km (naerukoht)
Võimsus: 97 kW
Mootori valem: 2,3 R4
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15), signalisatsioon, elektrilised trellidega välispeeglid.
Värvuselt on sõiduk hall, salong tumesinine, jõudu vahendab ratasteni nelja käiguga manuaalkast.
Esialgsed vead: Täiesti otsas oli vasakpoolne küljekarp, see sai asendatud otsast lõpuni uue karbiga, ka sumbuti vajas keevitust. Siis selgus tehnilisel ülevaatusel, et CO tase on muret tekitavalt kõrge ja järgneb katalüsaatori vahetus, lamda andur öeldi veel kuidagi moodi toimivat kuid uus tuleb seegi. Ka eest jagaja juurest sarviline temperatuuri andur saab asendatud uue ja toimivaga. Probleemist kiirendusega tegin juttu tehnilise foorumis, ehk kaob seegi antud puuduste likvideerimisel. Roolivõimu pump vahest vidistab ja vahest ei vidista, ABS on mõnel korral armatuuris põlenud. Käsipiduri tuli ei kustu kui pidur vabastada, pedaali üles tõmbav vedru on ilmselt veidi väsinud. Juhiuks tahab ka pisut suuremat prõmmu kui mulle meeldiks, aga auto on ka 20a. vana ja see uks kindlasti vähemalt 100 000 korda käinud . . . Katuseluuk ei taha ka nupust avaneda, aga või sellest praegusel aastaajal lugu on, ju kevade poole vaatab.
Plaanid: Välimus jääb nii nagu tehas on tema loonud, sinna ei teki tiibasid ja spoilereid, paar roosteplekki on kuid küll kevadel need ka kaovad. Salongis häirib ennekõike suur suur rool, mille tahaksin asendada mõne pisema mõõduga isendiga. See häirib isegi rohkem kui paar pragu armatuuris. Selle võiks ka vahetada aga see pole esialgu nii tähtis. Muidugi peab autosse installeeritud saama korralik helisüsteem, hetkel mingid kenwoodi kõlarid taga ja pioneerid ees, kuid stereosüsteemi süda puudub. Pildid saab siis kui ma auto korralikult puhtaks pesen ja välja uurin kuidas see ülespanek toimub.