Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Surve mootoris?
#1
Tegemist, siis jälle 124 2,0 diisliga.
Mure selline,et kui tõmmata välja õlivarras, siis sealt tuleb kergelt suitsu ja kui keerata maha õlikork, siis seal jälle pritsib kergelt õli välja ja tuleb suitsu.Mainiks ka ära, et kunagi on see mootor saanud kuumust, kui ventikas ei vunksind ja peale seda jookseb 1000km peale välja mingi liiter õli.(juhipoolne külg mootoril) Küsimus, et kas läbi kahjustatud tihendi võib õhu sisse tõmmata mootorisse ja sellest surve?
Ps. lisandunud on ka mootoril selline klõbin, nagu ka paljudel mersudel mis sõidavad taksot ( kui olete kuulnud) Varem käis mootor nagu mahe muusika kõrvadeleEusa_whistle
Vasta
#2
Minu meelest on su Mercedes-Benz mootor täiesti normaalne.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#3
Minu meelest on see väga rumal vastus.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Surve karteris viitab ikka kulunud rõngastele(võimalik ka kolvid,hülsid).
Kuum võib rõngastele kehvasti mõjuda - võivad muutuda pehmemaks ja kuluda küllaltki ruttu. Vaevalt see 1 liiter õli ainult välja immitseb ju ikka enamus ära põleb.
Vasta
#5
Minu auto puhul küll tegemist pensakaga, kuid põhimõte peaks ikkagi sama olema. Minu autol on 1-3 silindrini survekadu 30% kandis ning 4. silindri survekadu jääb u 60% peale. Kindlasti võib osa ajada ka ebatihedate klappide kraesse, kuid usun, et nii sinu kui minu autol on põhisüüdlaseks kulunud kolvirõngad, mistõttu tekib karterisse surve.
Kui õli hakkas välja ajama peale kuuma saamist, siis on suure eeldusega tihend oma tegevuse lõpetand ning halvemal juhul ka kaan kõver.
Vasta
#6
Vaja kolvirõngaste "tihendusvõimet" mõõta - MBl spetsiaalne tööriistki selleks olemas. Ise kasutanud: http://img411.imageshack.us/i/17082008668uv3.jpg/
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
Vabandan. Ma soovitan ka siis midagi asjalikkuSmile Minu arust on sul kolm varianti: 1). Tee mootoril kap.rem. 2). Otsi teine mootor. 3). Anna niikaua tuld kui saad(Minu lemmik variant) ja siis otsi teine mootor(ei tohiks olla raske leida).
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#8
Ma ise usun, et asi pole jällegi nii hull, nagu paistab. Ise arvan, et õli ta ikka ei söö, sest mootor on pakuslt õliga koos, vaatan käin teeninudses ära mingi aeg ja siis kirjutan mis sai. Muidu rõhk näitab, et on mootoril hea. kui ta väga vähe pritsib õli, kui kork lahti keerata, siis võib surve olla karteris ka sellest ju, et saab lisaõhku, tihendivahelt? Eelmine aasta, kui sai käidud Imre juures remondis, siis tuli ka sellest mootorist teema ja need 2,0 mootorid pidid ikka väga kaua töötama ja kiideti ka, siis mootorihäält seal. Õnneks pole jõud ka vähemaks kadunud!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 E320 150kw mootoris kolin maario123 16 10,590 16-01-2014, 10:51 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 3.0 bens , klõbin mootoris kupee18 10 5,000 19-11-2013, 12:44 AM
Viimane postitus: kupee18
  Tosool mootoris. Symre 7 5,570 23-08-2012, 12:08 PM
Viimane postitus: Symre
  w124 imelik tõgin mootoris --Arx-- 1 2,635 05-12-2011, 11:49 PM
Viimane postitus: Nustu826
  W210, 2.9td tiks mootoris humax 7 4,092 11-11-2011, 02:01 PM
Viimane postitus: humax
  klõbin mootoris devilhead 9 6,115 30-06-2010, 11:34 PM
Viimane postitus: hannes_s
  K: mootori õli surve drmox 5 3,681 03-01-2009, 07:21 PM
Viimane postitus: w124
  124 3.0td surve jahutussüsteemis? kait 4 3,610 24-01-2008, 09:41 AM
Viimane postitus: Lõoke
Question Mitu õli (liitirites) mootoris 3.0D 80kW ? bolek 1 2,072 18-11-2007, 01:23 AM
Viimane postitus: Laur
  W124 200D surve jahutussüsteemis teoreetik 3 3,208 16-11-2007, 09:32 PM
Viimane postitus: hellrix



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne