Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 3.0 bens , klõbin mootoris
#1
oskab keegi öelda mis viga võib olla ? , mootoris on klõbin sees , kui sõidad väikestel pööretel ei ole nii suur klõbin aga kui sõidad 90km/h on klõbin suurem ,õli on normi peal .
äkki keegi oskab aidata.
Vasta
#2
Kas tühikäigul käies mingi aja möödudes tuleb ka klõbin?
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#3
kohe kui tööle paned tuleb sisse.
Vasta
#4
Mootori aeg vaikselt ümber saanud vist. Mis see õlisurve sul ka näitab?
Naftapress.
Vasta
#5
kui gaasi annad 3 aga koha peal 1 .
Vasta
#6
Mul pakkuda 3.0 mootor Nod
Vasta
#7
Mul oli sama lugu 2.3 mootoril. Mitte klõbin, aga pigem nagu pidev stopperi tiksumine, mootori pööretega täpselt samas taktis. Lasin Imre juures hüdrotõukurid ära vahetada, peale seda polnud enam mingit klõbinat.
Vasta
#8
Noo aga vaata mis õlirõhk tal on. Seal pole enam vast midagi imestada, et kolksub.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#9
Kui õlipuudusest kepsu saaled maas ja kolisevad, siis on selline massiivsem kolin, kui hüdrotõukurid siis kerge sirin. Õlirõhk kipub tühikäigul alla minema ka siis kui poolsünt 10W40 õli asemel kasutada täis-sünt 5W30, mis on palju vedelam, väiksema viskoossusega. Kui mootor külm, siis alguses näitab täis-sündiga tühikäigul õlirõhku 2.7..3, aga sooja mootoriga võib näidata umbes 2.
Vasta
#10
Seltsimehed, ma ütleks oma aastakümnete pikkuse igasugurondikogemuse põhjal, et 1.0 õlirõhk tühikäigul on täiesti ok veel ja ei midagi hullu ning sellest ei saa kolina kohta midagi järeldada.

Saalekolks võib tulla sisse ka täitsa korraliku õlirõhu puhul ja samas sõidavad need mootorid ka siis enamasti vaikselt kui tühikäigul mingit õlirõhku peaaegu polegi. Saalekolksu olen bensiinimootoriga M103 mootoril kuulnud üldiselt hästi madalal pöördel järsku natuke korraks gaasi andes.

Ühtlaselt sõites mingi kolin on sageli ikka midagi ägedamat - näiteks tõukurid, veninud kett ja kulunud pingutustallad või midagi veel huvitavamat (nt 95 oktaanarvuga bensiini asemel 92-ga sõites ja kapoti alt seadistamata võivad klapid kolisema hakata jne).

Igal juhul tähendab kolin remonti ja peaaegu ühelgi juhul pole sellise vana mootori lahti võtmisel üliodavalt pääsemise lootust, sest ta on nagunii igalt poolt kulunud.

Edu autoga maadlemisel.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#11
sain juba vea teada , võtsin kambrikaane maha ja seal oli näha et kolmandas kambris oli valed poldid sisse keeratud ja üks polt pooleks läinud , ja keermed tuksi keeeratud , reedel saab näha äkki saab uued keermed sisse teha ,ehk ei pea uut plokikaant ostma , aga tänan vastuste eest .
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 222 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 179 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 414 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 253 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 327 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,973 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 419 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 686 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 784 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 551 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne