Nii.
Eile vahetatud kõik kaikad tagasillas
Mõlemal pool 5 tükki + kanduri puksid. Esisillas vahetatud stabilisaatori ja pendelhoova puksid. Muid lõtke ja asju hetkel välja ei tulnud. Sillad veel reguleerimata, kuid auto kakub ikka paremale. Sügavalt kahtlen, et uues regullis asi paremaks muutub. Peab hakkama midagi välja mõtlema, et rool sirgena käe vahel ka auto sirgelt liiguks. Keegi kuskil rääkis midagi roolikarbi näppimisest, ei tea
Käsipidur ei võtnud hetkeseisuga vist sellepärast, et parempoolne piduriplekk (see kuhu klotsid kinnituvad) on läbi ussitanud, ning üks klotse kinni hoidev vedru vedeles niisama. Polnud enam kuskilt kinni hoida. Kui asja kokku panin, siis veel väike pesa oli, kuid ilmselt piduri tööhetkel andis roostetanud koht järgi. Nüüd igatahes läheb uut plekki vaja, 560.-/tk
Vasakpoolne paistis korralik ja uuem olema.
Ära sai tehtud uuesti rihmapinguti kinnitus ploki küljes. Kuna seal keere maas, siis rihm tõmbas pinguti veidi diagonaalseks ning hakkas kulutama. Puurisime augu läbi, uus treitud puks keermeliimiga sisse ning pinguti sirgelt külge. Sai hea ja tugev
Vahetatud ka mingid jupid pressitud hüdrovoolikut radika ligidal. Kasti jahutuse omad olid vist. Lekkisid igatahes, sellepärast ka mootor eest õline. Natuke lekib ka roolivõimu pumba alt, kosmeetiline.
Suitsemisest päris lahti pole saanud, kuigi peale süütenurga regulli ja paari pihusti teistkordset vahetust on tossamist vähem. Uuel nädalal lähme mootori kallale. Hetkel valmis pandud klapisääretihendud ning sisse- ja väljalaske tihendid. Sisselaske oma tegelikult vaja ei lähegi vist, kuna ei leki ja mahakakkumist pole ka hetkeseisuga vaja. Eks näis, kui üle jääb, võib keegi endale saada väikse hinna eest.
Peale rihmakrigina ja pumbaregullijärgse mootori vaiksemaks jäämise jäi remondimehel kõrvu ka mingisugune kahin kaane all. Eks näha ole, kui kaan maha võetud. Ja siis selgub ka kas klapisääretihendite vahetus ja toimiv karterituulutus võtab mootori tossamise ära. Kui ei, siis hakkab mõistus otsa saama.