Postitused: 177
Teemad: 57
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
22-12-2009, 10:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2009, 10:22 PM ja muutjaks oli Roheline124.)
tere,probleem siis selline,et mb 300d automaatkastiga aastast 1991,83kw ei käivitu.probleem ilmnes siis kõvemate külmadega.algul läks tööle,töötas kohapeal,natukese aja pärast suri välja.sai siis avastatud,et küte jääs(ilmselt oli suvine) ja väikese filtri sodi ning vett täis tõmmanud.sai vahetatud nii suur kui ka väike filter,talvine küte sisse ning auto läks tööle.peale seda auto seisis paar päeva ning enam ei käivitunud.paagist ta rohkem sodi peale tõmmata ei saanud,sest proovisin ka otse nii,et peale-ja äravool olid kapoti all 10-liitrises kanistris.nüüd käiates isegi mitte ei luba ning pihusti pealt toru lahtikeerates sealt kütet ei tule.sellest ka küsimus,et kas mersul on enne pumpa originaalis veel mõni filter v.milles võib veel rike seisneda?ps.hõõgküünlad on korras.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Ega pumba suretusklapi hoob kinni ei ole jäänud? Mul ntx jäi see ükskord ise mingite juhtmete taha kinni ja masin enam ei käivitunud.
Postitused: 177
Teemad: 57
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
23-12-2009, 02:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-12-2009, 02:33 AM ja muutjaks oli arturmalcik.)
kuidas küünlaid kontrollisid ?
Postitused: 177
Teemad: 57
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
akust pluss ja küünlasse.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Hakkad järjest mööda voolikuid minema. Kas etteande pumpa küte jõuab, kas etteande pump pumpab, kas sealt edasi ..... Pumba mootoripoolsel küljel on stutsi sees rõhuklapp, pole veel näinud, et neil midagi juhtuks, aga mine tea.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,081
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kas kruvisid küünlad maha või lihtsalt mootori peal särtsutasid?
Kas mootori peal küünlaid katsetades pistiku eelsüüteküünalde juhtplokist eemaldasid?
Vähemalt 123 on seal üks relee ja kõik küünlad kokku ühendatud plokis.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Neljal ei ole kokku ühendatud. Tal selline tark plokk mis saab juba aru kui mõni küünal ei tööta.
Aga kirjutas ju, et kütet ei tule.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 177
Teemad: 57
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
23-12-2009, 02:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-12-2009, 02:37 PM ja muutjaks oli Roheline124.)
124 mersul ei ole jah hõõgküünlad kokku ühendatud,aga eks tuleb hakata siis küttepumpa üle vaatama.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kunagi nägin päris palju vaeva et enda 2,5 käima saada. Piisas sellest, et masin oli natukene kaldu, ehk siis auto tagumine ots oli madalamal kui esimene. Ja enam kõrgsurvepumbast õhku kätte ei saanud. Oma osa mängis muidugi ka väsima hakkav etteandepump.
Kõiksepealt aga keera lahti tagasivooluots pumba küljest või siis filtrikorpuse küljest ja vaata kas sealt käivitades kütust tuleb ja et ikka normaalselt tuleb. Kui sealt tuleb siis probleem seisneb ikkagi suretushoovas, mis siis võlli pealt lahti või katki vms.
Kui aga pumba tagasivoolust kütet ei tule, siis on etteandepump ära väsima hakanud. Sel juhul otsi kuskilt ntx sapaka soojenduse elektriline bensiinipump ja pane see voolikute vahele ja lase surve üles lüüa. siis peab käivituma.
Ise olen ka klaasipesupumbaga auto käima saanud, aga suurem asi käimine ei olnud.
Kui Järvamaal pesitsed saaksin aidata...
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Kütusepaagis sees on kah ju suur sõel. See võib kah sõnnikut täis olla.
Vähemalt mulle tundub et eestimaal talvekütet küll ei liigu. Sõber jäi 124 ga tee peale kui külma oli ainult 8 kraadi. Tangitud Statoilist. Sai siis lisatud seda Polttoaine jäänestot ![Icon_biggrin Icon_biggrin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_biggrin.gif) ja sai käima ning siiani korras. Omal algasid probleemid kui olid need 20 kraadised külmad. Hea et kuidagi veel 2-3 käiguga öösel töölt koju sain, vägisi tahtis mootor seisma jääda. Aitas sama olluse küttele lisamine ja- no problem.
Sain seda kütuselisandit alles kolmandast kohast, kõik oli ära ostetud. See näitab et meie kütusemajandus on hullem kui kunagi varem.
Olen disla MB dega sõitnud 93 aastast peale ja paaki valanud kõike mis diisli järgi lõhnab, kui nüüd alles on tulnud esimest korda kasutada seda hangumisvastast vedelikku.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Nestest tangitu oli küll täiesti piisavate voolavus omadustega -19c juures.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 177
Teemad: 57
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
paagist ta sodi peale tõmmata ei saa,sest paagiks hetkel kümneliitrine kanister kapotiall.tõenäoliselt asi etteandepumbas.tanklatest saab jah kõike muud peale kvaliteetse diisli,sest jamad algasid peale seda,kui ma 20l. niiöelda talvist kütet paaki kallasin.
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Hm..etteandepump suht töökindel seade. Võiks ta muidugi maha võtta, molekulideks osandada, puhastada ja kokku panna. Oli juhus kus oli nii sodi täis läinud et see kolb sees mis pumpab liikus vaid paar millimeetrit, vedru ei suutnud enam vastu kõrgsurvepumba nukka suruda. Sai puhastatud, kokku pandud ja töötas nagu kellavärk.
Postitused: 177
Teemad: 57
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
25-12-2009, 05:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-12-2009, 05:17 AM ja muutjaks oli Roheline124.)
aga sa võiksid sellest puhastusprotsessist lähemalt rääkida,sest see,mis ta mul suurte külmadega paagist imes,oli vee,kütte ja roostetükkide segu,nii et on üsna tõenäoline,et midagi on umbes.vett tuli kusjuures paagist nii palju,et väikest filtrit pidi kord päevas vahetama,sest hommikuks oli paagist tulnud vesi ära jäätunud ning kütet filter enam läbi ei lasknud.
Postitused: 177
Teemad: 57
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
auto korras,etteandepump oli roostet ja vett täis.
|