Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190D , ventilaator
#1
Nii jällegi tyytan teid yhe murega:d

Nimelt tegi puhur imelikku häält , ise arvasin , et puks vms. on läbi.

Aga mingipäev kadus see hääl ära ja jäi puhur vaikseks.

Kahjuks pikka pidu pold , puhur l6petas llepingu ja ei puhu enam yldse . Kaitsme laseb läbi , kui nupust vol. p6hja keerata..


Nii : Kustkaudu ma peaks lähenema , et too vent kätte saada , niisama ajaviiteks ka ei viitsi lahutama hakata , tahaks teada , et kust j akuidas ligineda.

Teine kysimus ka :kas soendusregulaatorite ymber peab ka olema valgustatud? mul p6levad ainult need nooled , aga pimedas ymbert ei helenda miskit.
Vasta
#2
Paneel peab samuti olema valgustatud. Ikka need 0,36W pirnikesed klaassokliga.

Ventilaatorist ei kommentaari muud, kui kigina kadumine ennustab peatset suuremat remonti. Õlitamine enamasti ei aita, pigem vahetus.
Vasta
#3
vahetan puksid ära , kui raipe kätte saan.

Aga 6ues kylm j apaha , tahaks teda kuidagi v6imalikult lihtsalt kätte saada.

edit: kriginat polnud , oli nagu selline hääl , nagu miski käiks kuhugi vastu ja kuna see veel kadus ära vahepeal , siis kahtlustaks pigem m6ne v66rkeha sattumist sinna.
Vasta
#4
Mäletamist mööda saab läheneda kojameeste alt ja mootori ja kojameestemootori vahel on vahesein mille pidi samuti eemaldama.
Aga seda mäletan täpselt, et mässasin nende pukside ja harjadega, see tähendab, mitu korda monteerisin ja demonteerisin soojamootorit ja lõpuks sebisin ikka lammarist uue.  Nod
Vasta
#5
Enda autol oli sama probleem,aga otsustasin ikkagi oma jõuga kõige pealt proovida.Et mootorit kätte saada,eemaldasin kojamehe ja ventilaatori katte ja seejärel ventilaatori.Ventika pesin mootoripesuainega puhtaks,kuivatasin suruõhuga kuivaks ja määrisin võllid molübdeeni sisaldava määrdega kokku ja oligi kõik,möödas kuu aega ja pole mingit probleemi,kõik toimib.
Vasta
#6
Nu lahkasin asja äraBig Grin

tiivikupoolne puks oli ilmselt seismisega kinni roostetanud v6lli kylge ja seega oli hakanud puks pesas ringi käima..

Leidsin oma varudest yhe mitsubishi/honda tiiviku ha sain sealt puksi , mis nägi nagu uus välja , vahetasin puksi , tavotitasin kokku ja sai vist hea..

Loodame , et kestab..

Kahjuks oli rootor ja klemmiderada suht nutruses seisus , et ilmselt varsti jääb juba uue vea pärast seisma..
a loodame , et talve peab vastuBig GrinBig Grin

edit:
kas aste 1. peab ka puhuma v6i ei?

Kogenmatta murenes mul see takistusplaat (?) kätte ära , ehk m6ni klemm ei anna yhendust...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190D vedrud (tagaosa on kikkis) BKR 23 11,129 08-07-2019, 03:27 PM
Viimane postitus: Ott
  190D xenon Rainiskoop 10 7,970 07-01-2017, 05:34 PM
Viimane postitus: killer666
  Probleem siduriga 190D Rainiskoop 2 3,132 07-09-2016, 08:38 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  Probleem 190d 2.5 ohutulede lülitiga. mhku 2 2,607 05-12-2014, 11:06 AM
Viimane postitus: killer666
  W201 84.a 190D salongi ventikas ToomasW201D 0 1,981 21-11-2014, 09:16 PM
Viimane postitus: ToomasW201D
  MB 190D 53kW '88 - Paagist ei tule kütet peale Kodan1k 6 4,297 19-02-2014, 11:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB 190D 2.0 55 kw Kasutusjuhendi otsing deeremees 1 1,990 02-02-2014, 10:05 PM
Viimane postitus: 190
  MB 190d differ? oliver330 12 8,494 09-01-2014, 10:40 PM
Viimane postitus: python
  MB 190D käigukasti ja siduri probleem 190DDD 1 2,645 27-12-2013, 09:59 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz 190D üle Trebla 3 3,494 27-10-2013, 09:41 PM
Viimane postitus: kaido320



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne