15-01-2009, 02:38 AM
Kuna ise olen diffrite alal veidi võhik, siis huvitab mind järgmine teema. Ratta alt võttes on näha tugev lõtk pooltelje otsa juures ( Sisemine) Just sellest korpusest on jutt mis on jäigalt ühendatud diffriga. Asi selles, et käega liigutades saab seda korpust igas suunas liigutada. Sisse, välja, üles, alla ja külgedele. Lõtk on mingisugune 3 mm. Kusagilt õli välja ei leki. Sõiduajal 90- 100 km/h differ ulub. Nüüd on on tekkinud ka selline heli keerates nagu pooltelje ots oleks kohe saba andmas. Huvitabki mind see, et kuidas on võimalik seda diffrit remontida, sest minu arusaamise järgi ei tohiks see pooltelje otsa korpus nõnda loksuda seal otsas (loksub ka kõrvalistuja pool). Arvatavasti on diffris midagi päris korralikult ära kulunud.
Võibolla mõni targem mees oskab öelda, et kas see korpuse loksumine põhjustab siis pooltelje otsa kulumise kiirenemist? Kui palju võib arvestada ainult diffri remondile ja mis osad seal vahetada tasuks? Romulast ei julge teist käigukasti osta (äkki teine samasugune)
Autoks 2001 a 110 CDI
Võibolla mõni targem mees oskab öelda, et kas see korpuse loksumine põhjustab siis pooltelje otsa kulumise kiirenemist? Kui palju võib arvestada ainult diffri remondile ja mis osad seal vahetada tasuks? Romulast ei julge teist käigukasti osta (äkki teine samasugune)
Autoks 2001 a 110 CDI