kui vahetada ära mb 124 universaalil(91a.) taga amortide rõhuakud, siis kas peab kuidagi süsteemi õhutama ka et tööle hakkaks või lööb pump ise süsteemist õhu välja. ja kui on vaja siis kuskohast seda tehakse. ennem ei julge nagu vahetust ette võtta kui täpselt teada ei ole see asi, aga vahetada vaja suht ruttu ära.
Väidetavalt on iseõhutustuvad. Pole veel kontrollinud selle väite paikapidavust.
Õhutustamiseks on samasugune nippel nivookraani küljes, nagu pidurisilindreil. Seda keerad lahti ja õhk peaks sealtkaudu lahkuma. Selline on siis teooria.
Praktikas on need kruvid enamasti korpusega üheks saanud ja punni lahtisaamine võib osutuda üsna keerukaks.
aitäh jällegi abi eest. aga kas see nivookraan on siis nagu see tagaosa kõrguse regulaator ja kas mootor peab õhutamise ajal töötama või jookseb seisva mootoriga ka õhk süsteemist välja kui see õhutusnippel lahti keerata?
Mittetöötava mootoriga see õhk sealt kohe kindlasti ei lahku.:lol: Miski peab ikka survet avaldama ja see miski on just õlipump, mida mootor ringi ajab.
Regulaator on jah see vidin, mis auto kõrgust reguleerib.
Rõhuanumad pole tarvis ise õhutada.Peale vahetust pane mootor käima ja jälgi kapoti all oleva õlireservuaari õlitaset.Ja kindlasti ei tohi teise margiga õli segada.Spets õli käib sees.Aga torude lahtikeeramisel tuleb küll ettevaatlik olla.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)