18-01-2023, 09:19 PM
Tere,
Mure on 2006 a MB 115CDI Vitoga. Nimelt on autol voolukadu, mille tagajärjel on 2-3 päevaga aku tühi, kui vahepeal ei sõida. Täpselt ei oska öelda, millal probleem pihta hakkas, sest seniajani oli auto igapäevaselt sõidus ja aku vedas välja. Esimest korda oli reaalne probleem käivitamisega detsembri alguses, mil auto oli nädal aega seisnud ja peale käivitamist tuli infotabloole teade battery/alternator failure, visit workshop. Tookord selgus, et generaator ei lae ja sai pandud uus generaator. Järgmisel päeval oli aku ikka tühi, vahetasin uue vastu. See ei lahendanud ikkagi probleemi, et üle 2 päeva auto seista ei tohi, sest siis aku tühi.
Youtube õpetas kuidas aku miinusklemmilt ampermeetriga mahalaadimist vaadata. Ühtegi tarbijat polnud taga, salongituled kustus ja infotabloo samuti kustus ja ampermeetri näit oli vahemikus 0,86-0,98.
Hakkasin ükshaaval kaitsmeid välja tõmbama ja kapotialuse kaitsmeploki F34 nr. 27 kaitsme eemaldamisega kukkus mahalaadimine 0,04 peale.
Juhend ütleb, et kaitse nr 27 = Air-conditioning; front.
Jätsin kaitsme välja, panin auto käima ning veendusin, et kliima displei oli pime ning salongipuhur ei töötanud.
Käisin selle murega ka autoteeninduses, kuid kahjuks ei osatud öelda, milles viga võiks olla. Hetkel pole probleem kuhugi kadunud, 2 päevaga aku tühi. Veel on katsetamata olukord, kus võtan kõnealuse kaitsme välja ja jätan auto niimoodi seisma. Loodan, et äkki on keegi siin sellise probleemiga kokku puutunud ja oskab aidata.
Ette tänades!
Mure on 2006 a MB 115CDI Vitoga. Nimelt on autol voolukadu, mille tagajärjel on 2-3 päevaga aku tühi, kui vahepeal ei sõida. Täpselt ei oska öelda, millal probleem pihta hakkas, sest seniajani oli auto igapäevaselt sõidus ja aku vedas välja. Esimest korda oli reaalne probleem käivitamisega detsembri alguses, mil auto oli nädal aega seisnud ja peale käivitamist tuli infotabloole teade battery/alternator failure, visit workshop. Tookord selgus, et generaator ei lae ja sai pandud uus generaator. Järgmisel päeval oli aku ikka tühi, vahetasin uue vastu. See ei lahendanud ikkagi probleemi, et üle 2 päeva auto seista ei tohi, sest siis aku tühi.
Youtube õpetas kuidas aku miinusklemmilt ampermeetriga mahalaadimist vaadata. Ühtegi tarbijat polnud taga, salongituled kustus ja infotabloo samuti kustus ja ampermeetri näit oli vahemikus 0,86-0,98.
Hakkasin ükshaaval kaitsmeid välja tõmbama ja kapotialuse kaitsmeploki F34 nr. 27 kaitsme eemaldamisega kukkus mahalaadimine 0,04 peale.
Juhend ütleb, et kaitse nr 27 = Air-conditioning; front.
Jätsin kaitsme välja, panin auto käima ning veendusin, et kliima displei oli pime ning salongipuhur ei töötanud.
Käisin selle murega ka autoteeninduses, kuid kahjuks ei osatud öelda, milles viga võiks olla. Hetkel pole probleem kuhugi kadunud, 2 päevaga aku tühi. Veel on katsetamata olukord, kus võtan kõnealuse kaitsme välja ja jätan auto niimoodi seisma. Loodan, et äkki on keegi siin sellise probleemiga kokku puutunud ja oskab aidata.
Ette tänades!