Teema hinnang:
  • 1Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vito 116cdi, 2015a sumpa kärssab
#21
(24-05-2021, 10:25 AM)v6sa Kirjutas:
(23-05-2021, 01:07 PM)vipassana Kirjutas: Kena, ausaltöelda polnud tõesti kuulnud sellisest filtri kärsatamisest, nüüd tundub  loogiline selline käitumine, kuigi olen u 20 a sõitud diislitega, pole sellisest asjast varem kuulnud.
...

DPF on kõigi mure juba aastat viis, eesrindlikumatel aastat kümme. Kuidagi tuleb ju õhk hingamiskõlbulikuna hoida suurlinnades (ja maailmamajandus käigus).

Kui tankimisavas on ka sinine kork, pead ka AdBlued lisama. Sedagi võib "kraani ja lainetega" märk nõuda. Aga ma tegelikult ei tea.

Kasutusjuhend on? Loe sealt siis!

Müramatti paneb ilmselt iga remonditöökoda raha eest. Mersuomanikul tasub alustada ikka Lesvenist. Aga muidu teenivad sellega leiba peamiselt helifirmad, näiteks Noor Tehnik JärvelSmile

Oi äitähh pakkumast Lesvenit, olen ma ka ju kunagi eestis elanud, ja see Imre , kes selle asutas kunagi, on raha  ahunusest unustanud ära isegi mis ta nimi onWink))
Vasta
#22
Sellest hoolimata tuleb tihti "paha rahaahne ärika" juurest tellitud remont odavam, kui konkurentide juures...

Soomes peaks ju ometi valikut olema. Eks kohalikud tea paremini, küsi emmast-kummast kohalikust foorumist. Ametlik https://www.mersuforum.net/forum/index.php Mersuforumi on sealse mersuklubi hääletoru, opositsiooni häälekandjaks on mese.fi.

Isiklik soovitus on kasutada umbes keskel, Ylivieskas olevat Huoltokeskus Lintonen teenuseid:
https://huoltokeskuslintonen.fi/

Teavad, mida teevad ja räägivad, mida teavad.
Vasta
#23
Polnudki aega käia eestis, aga käisin soome mehhaanikute juures, tundub et ka siin on huiareid palju, vahetati ühe eesüüteküünla asemel kaks, nii vähemalt öeldi, kuigi keegi polnud sellest midagi teatanud enne kui rahamaksmiaeks läks, ja summa oli ligi 800eWink),,, ok, peaasi et kõik o korras,,, aga vot ei olnudki,, 10 kilomeetri pärast kadus üks silinder tagant ära , mootorituli läks põlema, ja käigukast avarii reziimi vms, enam ei vahetanud ühtegi käiku, peale ühe, ja muidugi auto värises nagu traktor,,ma ei kujuta ette küll, millega nad seal hakkama said, aga viisin auto tagasi, sõite 10km 30km/h mööda teeäärtpidi....usukumatu seiklus siit teiselt poolt lahte,, äkki keegi oskab eeldada, millest sellina jama nüüd jälle võis tekkida, ahjaa, Mercedes-Benz foorumist saingi selle remonditöökoja aadressi,, Konala diesel oy...ausaltöelda väga kehva mulje jättis juba algul,, aga vaatame mis homne päev toob
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vito w639 roolisambal mitte midagi ei tööta Rix383 1 330 09-07-2023, 07:41 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz vito v220 Mv220 8 1,204 02-03-2022, 08:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  Vito 3,0v6 OM642 tõstab ise pöördeid helitehnik 3 878 16-12-2021, 05:07 PM
Viimane postitus: helitehnik
  W447 Vito 111cdi väljalaske rõhu andur? Jõudu pole autol?! Raigo545 1 965 11-01-2021, 03:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz Vito 115 CDI sureb välja helitehnik 4 1,769 05-12-2020, 09:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  Vito 2,3 Be 98 a. vito 230 13 6,852 01-06-2019, 09:06 AM
Viimane postitus: stihl
  MB vito 2005a. undab vito2005 0 2,073 08-02-2017, 08:27 PM
Viimane postitus: vito2005
  vito w638 undamine/ vibra allan23 1 2,906 29-03-2016, 08:45 PM
Viimane postitus: Kalev124
  Vito 2,2cdi 60 kw probleem alvarpoiss7 2 2,557 30-01-2014, 10:00 AM
Viimane postitus: petrik
  Vito 2.2cdi tagurpidi käik ei lähe sisse mb-w124 2 3,688 28-11-2013, 10:48 AM
Viimane postitus: mb-w124



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne