Postitused: 5
Teemad: 3
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Tere
Käisin oma 1991. 500SEL-iga ülevaatusel ning heitgaasid on üle normi, läbi ei saanud.
Põhja alt vaadates on näha keevitusjälgi, eeldatavasti on keegi vahetanud minevikus. TÜV mehed ütlesid, et tühi ta pole.
Lambda oli ka olemas.
Kust võiks alustada probleemi lahendamist? Kas üldse kuskilt korralikku katti saada on, mis peaks pikalt vastu?
Heade soovidega
Barbarossa
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
26-03-2021, 02:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2021, 02:33 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Miks Sa arvad, et tuleb katti vahetada?
Kas auto töötab veatult? Kas kütus on värske 98 tanklast? Kas auto sõideti enne korralikult soojaks (vanad katid tahavad vähemalt pool tundi maanteed, et soojeneda).
Lesven või Hort auto oleks hea koht alustamiseks.
Heas korras kasutatud originaalkatt on oluliselt parem valik, kui täna müüdavad odavad katilaadsed tooted.
Postitused: 5
Teemad: 3
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Lesvenis olen masinaga käinud ja juba võtsin ühendust, ehk saavad aidata.
Tõepoolest, küsimuse püstitus on õige. Maanteesõitu ma ei teinud, ainult paar kilomeetrit kuniks mootor oli töösoe.
Kütuse osas - ca 1/8 paaki oli eelmisest aastast, ülejäänud (kuni 1/4 paagini) olin sunnitud talvekorterist väljavõttes tankima ühes Kuusalu väikses tanklas, seal ei müüdud 98.
Kas tasub paak täiesti tühjaks teha ja tankida uut 98?
Hetkel vaatan, et Saksamaalt leiaks originaalid ca 500 euro eest, indikatiivne info seegi.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Et need katid ülevaatuseks tööle saada tuleb parasjagu ikka agu anda. Ma oma SL-ga kunagi ka jamasin sedasi. Läksin külmalt ülevaatusele ja mitte möhkugi. Seal ta siis kohapeal vingutas ikka tükk aega enne kui saime temperatuuri kätte ja kat tööle hakkas. Ülejäänud kordadel käisin ennem maanteel ja lasin ikka nii et torud pragisesid. läksin ülevaatusele ja korra andis gaasiu ja tehtud ta oli. Need originaal katid on ikka päris jurakad ja neid kohapeal tuuritades naljalt kuumaks ei saa.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 97
Teemad: 5
Liitus: Sep 2017
Maine:
1
Tere.
C140 6.0l olid heitgaasid veits üle normi. Ülevaatuselt sain läbi. Alla olid keevitatud suvalised katid. Läksid vahetusse. Nee, mis all, olid tühjad seest. Või oli see sõna seest tühjaks põlenud. Uued katid ei läinud originaalid alla. Mootor soojaks ja heitgaasid said ok. Sõidan 98.
Nael kummi
Postitused: 73
Teemad: 20
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Tere, ka minu S420L 1993 a on sama lugu ülevaatusel igal aastal. Oma minutit 5 peab tuuri hoidma seal 3000 pmin juures enne kui analüsaatori ekraanil numbrid langema hakkavad. Peab ikka jah mnt sõidust tulema alati.