Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SLK 230 Kompressor- totu
#1
Strateegilised, mitteolulised, numbrid on
2001
must
196 000, vaikselt muutub
145
A/T
RWD
Tervist siis.
Kui alustada algusest, olen MB ga kokku puutunud ennekõike väikeveokatega. Pool Euroopat on läbi reisitud 508se matkaautoga, samasugusega sai kunagi ka mingit "äriprojekti" aetud ja siis ühe teise hobi "teenindamiseks" ostetud 609, puksiir. Peale raskeveokimaksu laienemist ka kergetele veokitele sai see ka võõrandatud. No ja mõned aastad oli kallil kaasal "triikraud", siiani nutab taga, olevat parim auto olnud.
Aga asjast ka: Sellekevadine suursündmus tõmbas rämeda punase joone üle kahe aktuaalse hobitegevuse- reisimise ja offroad autospordi ja siis tekkinud vaba aja sisustamiseks lappasin, muu hulgas, automüügi keskkondi. Ilmselt mingi keskea kriis ja mingi rendiauto kogemus oli all (MX5) ja kuna rodster PEAB olema tagaveoline ja väga soovitavalt mootoriga, jäi sõelale SLK. Rahapuu kiratseb juba aastakümneid, seega R170 tundus mõistlik. Täiesti kainelt kalkuleeritud argumendid, täiesti mittevajaliku, asja ostmiseks. Nüüd siis mingi 3 nädalat "aktiivses" kasutuses ja siiani suuri tagasilööke ei ole (veel) olnud. Tootja poolt kaasa pandud hobused ka alles, 100 tuleb 7 ga ära. Kui millegi kallal vinguda, võiks mainida 3 värvikriimu, roosteplekki põhja all, niisket võllitihendit tagasilla reduktoril, mingit moorori õlileket (tilka alla ei jäta aga õline on) ja mittetoimivaid istmesoojendusi. Paar ebatäiust on juba kõrvaldatud, nt. tagavararatas leidis tee pakiruumi põhja, paar pirni tahtsid vahetust, rehvid sai uued installitud, nii "igaks juhuks. Enne sai vanasid "põletatud", mootorit on täitsa piisavalt, kuival asfaldil lõbutsemiseks.
Autot väga tuunida ei kavatse, pmst. 100% originaal ja las nii olla. Raadio tahaks vahetada, enekõike "käed vabad" süsteemi jaoks aga kindlasti jääb algupärane riiulisse. Plaan oli sisu värvi veidi normaliseerida aga autentsuse mõttes jääb esialgu must/nilbepunane alles. [Pilt: 4y3WScnqkwLPiP567]
Selline see vaese mehe elu on- vein on vana, juust on hallitanud ja autol pole katust.
Vasta
#2
No ei saanud näppe eemal hoida, konsooli läheb veidi kaasaegsem raadio (hetkel sai ajutine, 7 tolline, naviga võileib installitud) ja rool on juba järgmise versiooniga asendatud, nuppude loogika hiina raadio jaoks sobitatud. Homme hommikul Poola-Saksa piiri ületus ja siis nädal + plaanis selle auto kodumaal seigelda. Kusjuures, täiesti meeldiv reisiauto on, kõik vajalik kahele, mahtus kaasa, kütusekulu ei tee vaeseks, möödasõidud ei võta kilomeetreid ja pikad otsad ei väsita ülemäära. Ainuke miinus on suhteliselt kõrge väljalaske müra 120+ kiirustel ja mingi 160 kandis hakkab juba häirima. Originaal torustik on all. No ja veidi rohkem on tuule sahinat kui päris kinnisel autol aga palju vaiksem kui riidest katusega.
Selline see vaese mehe elu on- vein on vana, juust on hallitanud ja autol pole katust.
Vasta
#3
Kisub juba blogiks ära. Kodus tagasi, 5660 km. Ainuke tehniline jama oli mingi anduri kaabelduse kala. Mägedes viskas mootori tule põlema, peale kustutamist tagasi ei tulnud. Õnneks oli "sinine junn" kaasas ja ei pidanud väga muretsema, et mille pärast see tuluke põleb. Õlikulu 1/3 normivahest, bensiini kulu 8 1/2 kanti, kiirteel isegi 7,8. Tühjaks lasta ei lubatud (keeld siis autost seest) aga 190 tuleb mängleva kergusega, 160, püsikiiruse hoidjaga oli mõnus libistada. 300 km, veidi üle 2 tunni.
No ja mitte autost- Poola on viimaste aastatega uskumatu hüppe teinud, pmst. kiirtee(d) läbi terve riigi ja kiiruse piirangutesse suhtutakse ka teatud reservatsioonidega, e. 140 tähendab juba vabalt valitud kiirust. Kahjuks on "poola rekkajuhte" Poolas veel rohkem kui Saksamaal. Need siis need fraierid kelle veoka piiraja on 0,2 km/h kiirem kui eessõitjal, mis annab ju põhjuse möödasõidule minna, isegi vaatamata vastavale keelumärgile ja erinevalt Saksamaast, taganttulijale nina ette reastudes. Ja siis sõidadki 5 km sellise sabas ja pitsid sülge. ...aga temal on lihtsalt pohh....täiesti sügavalt. No ja teekate, meie oma on ikka väga palju lärmakam kui Kesk-Euroopas.
https://photos.app.goo.gl/4y3WScnqkwLPiP567
Selline see vaese mehe elu on- vein on vana, juust on hallitanud ja autol pole katust.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,541 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 104,370 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB SLK 230 KOMPRESSOR, 1997, R170 - Magnus djmaq 7 6,117 21-03-2020, 04:48 AM
Viimane postitus: djmaq
  Mercedes Benz E200 Kompressor, 2005, W211, Plinger Plinger 0 2,064 12-08-2019, 08:48 PM
Viimane postitus: Plinger
  MB c208, CLK 230, 99a supercharger230 29 20,741 05-08-2018, 10:24 AM
Viimane postitus: supercharger230
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor, 1999, w208 - OnkelMats OnkelMats 22 20,031 28-07-2014, 11:34 PM
Viimane postitus: OnkelMats
  MB CLK 200 kompressor w208 PRIMO PRIM0 7 6,744 11-06-2014, 07:58 PM
Viimane postitus: PRIM0
Thumbs Up W123, CE 230, 1983 - Halvaa Halvaa 24 22,482 27-04-2014, 01:11 PM
Viimane postitus: Rolz
Thumbs Up Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ ErmQ 13 14,165 18-12-2013, 09:38 PM
Viimane postitus: ErmQ
  Mercedes-Benz 230 CE, 1989, c124 - w1244 w1244 14 16,725 22-11-2013, 06:56 AM
Viimane postitus: Mike22



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne