27-05-2020, 10:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2020, 02:33 PM ja muutjaks oli totu.)
Strateegilised, mitteolulised, numbrid on
2001
must
196 000, vaikselt muutub
145
A/T
RWD
Tervist siis.
Kui alustada algusest, olen MB ga kokku puutunud ennekõike väikeveokatega. Pool Euroopat on läbi reisitud 508se matkaautoga, samasugusega sai kunagi ka mingit "äriprojekti" aetud ja siis ühe teise hobi "teenindamiseks" ostetud 609, puksiir. Peale raskeveokimaksu laienemist ka kergetele veokitele sai see ka võõrandatud. No ja mõned aastad oli kallil kaasal "triikraud", siiani nutab taga, olevat parim auto olnud.
Aga asjast ka: Sellekevadine suursündmus tõmbas rämeda punase joone üle kahe aktuaalse hobitegevuse- reisimise ja offroad autospordi ja siis tekkinud vaba aja sisustamiseks lappasin, muu hulgas, automüügi keskkondi. Ilmselt mingi keskea kriis ja mingi rendiauto kogemus oli all (MX5) ja kuna rodster PEAB olema tagaveoline ja väga soovitavalt mootoriga, jäi sõelale SLK. Rahapuu kiratseb juba aastakümneid, seega R170 tundus mõistlik. Täiesti kainelt kalkuleeritud argumendid, täiesti mittevajaliku, asja ostmiseks. Nüüd siis mingi 3 nädalat "aktiivses" kasutuses ja siiani suuri tagasilööke ei ole (veel) olnud. Tootja poolt kaasa pandud hobused ka alles, 100 tuleb 7 ga ära. Kui millegi kallal vinguda, võiks mainida 3 värvikriimu, roosteplekki põhja all, niisket võllitihendit tagasilla reduktoril, mingit moorori õlileket (tilka alla ei jäta aga õline on) ja mittetoimivaid istmesoojendusi. Paar ebatäiust on juba kõrvaldatud, nt. tagavararatas leidis tee pakiruumi põhja, paar pirni tahtsid vahetust, rehvid sai uued installitud, nii "igaks juhuks. Enne sai vanasid "põletatud", mootorit on täitsa piisavalt, kuival asfaldil lõbutsemiseks.
Autot väga tuunida ei kavatse, pmst. 100% originaal ja las nii olla. Raadio tahaks vahetada, enekõike "käed vabad" süsteemi jaoks aga kindlasti jääb algupärane riiulisse. Plaan oli sisu värvi veidi normaliseerida aga autentsuse mõttes jääb esialgu must/nilbepunane alles.
2001
must
196 000, vaikselt muutub
145
A/T
RWD
Tervist siis.
Kui alustada algusest, olen MB ga kokku puutunud ennekõike väikeveokatega. Pool Euroopat on läbi reisitud 508se matkaautoga, samasugusega sai kunagi ka mingit "äriprojekti" aetud ja siis ühe teise hobi "teenindamiseks" ostetud 609, puksiir. Peale raskeveokimaksu laienemist ka kergetele veokitele sai see ka võõrandatud. No ja mõned aastad oli kallil kaasal "triikraud", siiani nutab taga, olevat parim auto olnud.
Aga asjast ka: Sellekevadine suursündmus tõmbas rämeda punase joone üle kahe aktuaalse hobitegevuse- reisimise ja offroad autospordi ja siis tekkinud vaba aja sisustamiseks lappasin, muu hulgas, automüügi keskkondi. Ilmselt mingi keskea kriis ja mingi rendiauto kogemus oli all (MX5) ja kuna rodster PEAB olema tagaveoline ja väga soovitavalt mootoriga, jäi sõelale SLK. Rahapuu kiratseb juba aastakümneid, seega R170 tundus mõistlik. Täiesti kainelt kalkuleeritud argumendid, täiesti mittevajaliku, asja ostmiseks. Nüüd siis mingi 3 nädalat "aktiivses" kasutuses ja siiani suuri tagasilööke ei ole (veel) olnud. Tootja poolt kaasa pandud hobused ka alles, 100 tuleb 7 ga ära. Kui millegi kallal vinguda, võiks mainida 3 värvikriimu, roosteplekki põhja all, niisket võllitihendit tagasilla reduktoril, mingit moorori õlileket (tilka alla ei jäta aga õline on) ja mittetoimivaid istmesoojendusi. Paar ebatäiust on juba kõrvaldatud, nt. tagavararatas leidis tee pakiruumi põhja, paar pirni tahtsid vahetust, rehvid sai uued installitud, nii "igaks juhuks. Enne sai vanasid "põletatud", mootorit on täitsa piisavalt, kuival asfaldil lõbutsemiseks.
Autot väga tuunida ei kavatse, pmst. 100% originaal ja las nii olla. Raadio tahaks vahetada, enekõike "käed vabad" süsteemi jaoks aga kindlasti jääb algupärane riiulisse. Plaan oli sisu värvi veidi normaliseerida aga autentsuse mõttes jääb esialgu must/nilbepunane alles.
Selline see vaese mehe elu on- vein on vana, juust on hallitanud ja autol pole katust.