Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
28-02-2019, 12:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2019, 12:06 AM ja muutjaks oli Onu Tom.)
Terv,
Otsing andis ainult kõrvalistmega seonduvaid "vigu",kuid minu masinal annab veaks juhiistme puuduliku või katkenud ühenduse istmematiga ja sellega seoses ka SRS tuli põleb...google annab istmealla pistikute ritta kaks kollast pistikut,millest üks peaks olema sensormati oma aga minul see auk seal istmeall tühi...klemmid on aga pistikut pole..sama ka kundeistmel...oskab keegi targem seletada,kuhu minu auto sensormattide punane/valge/pruun juhe ühendatud võiks olla?
Ahjaa...SRSi kaitsmed on tagumise istme all või eksin?
Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
Harilikult juhiistmetel puudub "occupancy sensor" ning see on vaid kõrvalistujatel. Ei ole ju varianti, et juhiistmel kedagi ei istu, ent auto sõidab. Või on tõesti siis 220 klassil matid mõlemas istmes?
Kas sul võib olla mingid RHD auto istmed sinna sisse pandud? Ja kui auto ikkagi kurdab vasaku istme mati puudumise üle SRS ahelast, siis on ehk midagi kodeeringuga ka valesti? Ja kas see kui paremal istmel juhet taga pole, siis see viga ei ole salvestatud?
Millega vigu lugesid ja mis olid täpsed koodid?
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
28-02-2019, 04:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2019, 05:09 PM ja muutjaks oli Onu Tom.)
Eemn..viga püsiv...ära kustutada ei lase...Driver airbag ignition squib 1 resistance too low...
Aga õigus muidugi...see mati teooria rohkem mu enda bläkk...ilma juhita annab sõita sellisel vanuril...
Ahjaa...peale aku eemaldamist korraks,jäi see krdi tuli kellaplokis põlema...on see siis kuidagi seoses sellega või ei,vot ei tea...mingi ühenduse jura ta ajab igaljuhul...petta seda pole vist kidagi võimalik?Ostsin küll selle Seat Occupancy Sensori aga ei oska kuhugi seda ühendada...häirib rsk,see tuli/kiri kellaplokis...algul kannatasin välja aga nüpd siiber...ei oska kusilt viga otsida kah selle arvuti jutu peale...kus krdi kohas see ühendus puudub või too low on...
Kundeistme all on ka seal,kuhu googel juhatas ühe kollase pistiku,tühi auk...klemmid on,pistikus,aga seda kollast pistikut punase/valge/pruuni juhtmega pole seal...
Delphiga lugesin vigu...
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(28-02-2019, 04:59 PM)Onu Tom Kirjutas: Eemn..viga püsiv...ära kustutada ei lase...Driver airbag ignition squib 1 resistance too low...
...
Padi ikka on sees? Või on "poola plokk"?
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Ma ei tea,kas on või ei ole sees..proovida ei tahaks...
Aga mis see "poola plokk" on?
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
(28-02-2019, 11:54 PM)Onu Tom Kirjutas: Ma ei tea,kas on või ei ole sees..proovida ei tahaks...
Aga mis see "poola plokk" on?
https://youtu.be/GKPUoGeh_DM
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(28-02-2019, 11:54 PM)Onu Tom Kirjutas: Ma ei tea,kas on või ei ole sees..proovida ei tahaks...
Aga mis see "poola plokk" on?
STAR ütleb, kas leiab või mitte. Kui ei leia, tuleb hakata lammutama.
Loodame, et vigane on kaabel või pistik. Eemaldatud padi oleks halb üllatus, kuna niisama neid maha ei kista, ikka avariis avanemise pärast.
Mitte, et see ühe vana auto puhul ootamatu oleks. Lisaks on tegu essiga, mida mitte iga säga remontida ei suvatsenud.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Padi täitsa olemas...pistikud ka taga...aga viga ära ei kao...
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Siis on spiraalkaabel järgmine kahtlusalune.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Minul on kogemus, kus peale auto komplekteerimist, suutis SRS vead kustutada ainult STAR.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Keegi nö.töövälisel ajal Stariga ka tegutseb?
Ma ise soomes enamjaolt ja kui eestis,siis ka KapaKohilas...aga reede hilisõhtutel ja pühapäeviti enam-vähem aegadel Tallinnas liikumas...
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui laisk saab olla? Meil on diagnostikakohtade teema. Seal on mitu kodanikku, kel tehnika ja oskused olemas.
Mina soovitan Meegot
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Mul R129-l ei suutnud üks FBs MB spetsialistina esinev isik/asutus oma STARiga kuidagu SRS tuld kustutada, kuna polnud teadlik, et OBD kaudu sa SRS moodulile ligi ei pääse ja oleks pidanud kapotialusest diagnostika pistikust lähenema. Pusis ja pusis, lõpuks ajas auto kaela. Ma pärast tegin kiire otsingu ja leidsin põhjuse kiiresti. Seega need need isahakanud spetsid võivad ka ajaraiskamiseks osutuda.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(02-03-2019, 08:58 AM).Alar. Kirjutas: Mul R129-l ei suutnud üks FBs MB spetsialistina esinev isik/asutus oma STARiga kuidagu SRS tuld kustutada,
...
Seega need need isahakanud spetsid võivad ka ajaraiskamiseks osutuda.
Kas jääb pelgaks õhuvõngutamiseks või tuleb nimi ka? Päris julge etteheide...
Selleks meil teema ongi, et tühikargajaid Diagnostikutest eristada.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Mõtlesin sellele. FBs reklaamivad end nüüd MBGuru Remont nime all. Muuseas kirjutasin neile, et küsida W220 ühe töö kohta, kuid nad on suutnud mitu kontot seal sama nimega teha. Ma kirjutasin muidugi sellele, mida enam mingil põhjusel ei kasutata ning jäingi vastust ootama.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
R129 on üpris vana auto ja sellise vanatehnikaga ei suudagi iga suvaline Hiina Star klooni omaja midagi peale hakata.
R129 ma ei teagi olevat OBD pistikut salongis, kõik käib kapotiall asuva ümmarguse pistiku kaudu, sama pistik nagu ka W210 näituseks.
Sul oli vist USA turu auto, seal võib tõesti olla salongis ka mingi OBD ots, täpselt nii on näiteks vanematel BMW'del, mis USA turu jaoks tehtud. Eriti sellega muidugi miskit peale pole hakata.
|