14-07-2022, 02:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-07-2022, 01:00 PM ja muutjaks oli lukk.)
Tere foorumlased,
mõtlesin, et panen enda käsile võetud projektist ka teema üles, et konstruktiivset kriitikat saada ja kaaskannatajatega aru pidada.
Mark: MERCEDES-BENZ 300 GD
Väljalaskeaasta: 1986
Läbisõit: 246255
Mootor: 617.931
Värvus: must (199U)
Lisavarustus: sillalukud ees ja taga, 4x el. aken, 2x istmesoojendused, el. katuseluuk, pagasiruumi klappistmed.
Ostsin masina, sest G-klassi kere on alati sümpatiseerinud, lisaks on antud masina puhul tegu paraja pereautoga (9-kohaline) ja kokkuvõttes osutus määravaks väga hea hind.
Sõidukist endast mõne sõnaga – 1986. aasta 300 GD, mis toodi Saksamaalt Norrasse detsembris 1987. Seal oli masinal kokku neli erinevat omanikku, kellest viimasel jäi see 2004. aastal garaaži seisma. Põhjuseks oli liigne rooste, mistõttu ei läbinud auto enam tehnilist ülevaatust. Samal aastal alustati keretöödega, mis tähendab sealses kontekstis üldjuhul kere asendamist. Senise W460 kere asemel paigutati W463 kabiin koos sisuga. Seega raam-sillad W460, kuut ja sisu esimese põlvkonna W463. Peale kere paigaldamist jäi asi soiku ja ostsingi niiöelda "pooliku projektina". Mootorit käivitati viimati 2015.
Mootoriks 3,0 OM617, millele on paigaldatud Norrasse importimise järgselt STT Turbo Teknik AB poolt turbo koos intercooleriga. Sama ülelaadimissüsteemi kasutati muuhulgas ka nö esimesel diisel-AMG'il MB 100 peal. STT Turbo brošüürid väidavad jõunumbriteks sellisel mootoril 93kW.
Käigukast 5-käiguline manuaal.
Norras avanes selline vaatepilt – sai tehtud paar tiiru ümber auto, kiigatud põhja alla ja polnud kahtlust, et tuleb ära tuua.
Masin peal – üks foto salongist:
Eestis:
GD-le omane kaheosaline stange on roostest puretud. Ilmselt asendan selle W461 kaheosalise raudstangega, kus on tagurdus- ja udutule kohad olemas.
Mootoriruum:
"Kodugaraažis":
Nokkimist siiski jagub, kere vajab siit-sealt tegemist (esimese akna raam, tagatiival üks roostekolle ja mullitavaid kohti ka paiguti). Lisaks hulk igasugu plaane ja visioone, mida kõike teha, neid siis katsun tasapisi siia üles riputada.
mõtlesin, et panen enda käsile võetud projektist ka teema üles, et konstruktiivset kriitikat saada ja kaaskannatajatega aru pidada.
Mark: MERCEDES-BENZ 300 GD
Väljalaskeaasta: 1986
Läbisõit: 246255
Mootor: 617.931
Värvus: must (199U)
Lisavarustus: sillalukud ees ja taga, 4x el. aken, 2x istmesoojendused, el. katuseluuk, pagasiruumi klappistmed.
Ostsin masina, sest G-klassi kere on alati sümpatiseerinud, lisaks on antud masina puhul tegu paraja pereautoga (9-kohaline) ja kokkuvõttes osutus määravaks väga hea hind.
Sõidukist endast mõne sõnaga – 1986. aasta 300 GD, mis toodi Saksamaalt Norrasse detsembris 1987. Seal oli masinal kokku neli erinevat omanikku, kellest viimasel jäi see 2004. aastal garaaži seisma. Põhjuseks oli liigne rooste, mistõttu ei läbinud auto enam tehnilist ülevaatust. Samal aastal alustati keretöödega, mis tähendab sealses kontekstis üldjuhul kere asendamist. Senise W460 kere asemel paigutati W463 kabiin koos sisuga. Seega raam-sillad W460, kuut ja sisu esimese põlvkonna W463. Peale kere paigaldamist jäi asi soiku ja ostsingi niiöelda "pooliku projektina". Mootorit käivitati viimati 2015.
Mootoriks 3,0 OM617, millele on paigaldatud Norrasse importimise järgselt STT Turbo Teknik AB poolt turbo koos intercooleriga. Sama ülelaadimissüsteemi kasutati muuhulgas ka nö esimesel diisel-AMG'il MB 100 peal. STT Turbo brošüürid väidavad jõunumbriteks sellisel mootoril 93kW.
Käigukast 5-käiguline manuaal.
Norras avanes selline vaatepilt – sai tehtud paar tiiru ümber auto, kiigatud põhja alla ja polnud kahtlust, et tuleb ära tuua.
Masin peal – üks foto salongist:
Eestis:
GD-le omane kaheosaline stange on roostest puretud. Ilmselt asendan selle W461 kaheosalise raudstangega, kus on tagurdus- ja udutule kohad olemas.
Mootoriruum:
"Kodugaraažis":
Nokkimist siiski jagub, kere vajab siit-sealt tegemist (esimese akna raam, tagatiival üks roostekolle ja mullitavaid kohti ka paiguti). Lisaks hulk igasugu plaane ja visioone, mida kõike teha, neid siis katsun tasapisi siia üles riputada.