Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 Käivitusprobleem, ei saa võtit keerata
#1
Tere,

Loodan, et keegi siit oskab äkki aidata või on endal sarnane probleem olnud enne kui viin linna parandusse.

Autoks W210 1999 aasta 2.2CDI 75KW 5k manuaal

Niisiis, esimene kahtlane asi oli juba kuu aega tagasi see, et peale eelsüüte tule kustumist keerasin võtit edasi ja ei võtnud esimesel korral starterit taha, teisel katsel tuli starter taha järgi ja auto läks ilusti tööle. Seda juhtus korduvalt, vähemalt veerand ajast.

Aga nüüd on juba probleem selles et ei lase võtit keerata ja klõpsu ka ei tee. Ainuke viis autot tööle saada on aku maha võtta ja uuesti peale panna, siis laseb keerata paar korda ja uuesti peale seda ei lase kuidagi.

Ja lisaks veel, et esimesel korral kui selline probleem tekkis, siis peale aku ühendamist ja käivitamisel läks autoo väga vaevaliselt tööle. Akul oli 12.3 voldi mis oleks pidand selle ilusti tööle panema.

Ette tänades
.
Vasta
#2
Akus oli 12,3 V (mida on vähevõitu, aga peaks siiski piisama), aga kas beed voldid ka starterini jõudsid?

Pulkvõti või tarkvõti?
Vasta
#3
Mul hetkel vedeleb juba pikemat aega garaazis üks w202 200CDI, jube sarnaste sümptomitega nagu sul.
Täpsemalt tean nii palju, et süütelukule ei tule voolu. Vahepeal aku juhet korraks maha võttes tuli süütelukule vool tagasi, aga starterit ei võtnud, enam aga ei aita see ka.
Kui vea teada saad, anna palun siin ka teada, äkki on mulle ka abiks. Plaan oli juba vahepeal auto juppideks teha, kuna ise elektrit väga ei jaga ja auto pole väärt arsti juurde viimist.
Süüteluku ja võtmega on kõik 100% korras.
www.lukukaubad.ee - Kõik lukkudest!
Vasta
#4
(04-02-2018, 05:26 PM)e200mercedes Kirjutas: Akul oli 12.3 voldi mis oleks pidand selle ilusti tööle panema.

Kui akul on 12.3 voldi, siis tuleb ta kas laadima panna või välja vahetada.
Enne pole üldse mõtet midagi diagnoosida, kui aku korras.

Kui sa käid uute autode salongis (suvalise margi) tähelepanelikult ringi, siis märkad, et põrandas on mitmes kohas, autode all ja kõrval, kaanega pistikupesad.
Neisse ühendatakse akulaadija ja seda tehakse siis, kui salongiauto aku pinge on langenud alla 12,5 V.
Kontrollib seda kindlaksmääratud inimene ja üsna sageli.

.
Vasta
#5
12,3V pole kindlasti probleemi allikas, kuigi näitab kas kehvemat akut või lühikesed otsad- madal laadimispinge.
Vasta
#6
Aitäh kõigile. Lasin kontrollida võtit ja selles oligi probleem.

Probleem tekkis kuna võtsin võtit mitmeid kordi süütest välja ilma autot välja suretamata. Kuna mul on süütelukk katki siis saab võtit igast asendist välja võtta. Ja selline tegevus kulutas või lõhkus puldisisesed dioodid ära. Kuidas see protsess täpselt käib ei oska ma öelda.

Seda räägiti kohapeal ja taheti 140€. Ja uue puldiga töötab väga hästi kõik.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 128 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 374 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 840 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 537 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,035 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W213 ei saa kütust paaki survega Luuri 5 1,152 05-02-2022, 04:06 PM
Viimane postitus: vreps
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 756 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,030 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,199 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,982 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne