Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W210 Käivitusprobleem, ei saa võtit keerata - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W210 Käivitusprobleem, ei saa võtit keerata (/showthread.php?tid=47832)



W210 Käivitusprobleem, ei saa võtit keerata - e200mercedes - 04-02-2018

Tere,

Loodan, et keegi siit oskab äkki aidata või on endal sarnane probleem olnud enne kui viin linna parandusse.

Autoks W210 1999 aasta 2.2CDI 75KW 5k manuaal

Niisiis, esimene kahtlane asi oli juba kuu aega tagasi see, et peale eelsüüte tule kustumist keerasin võtit edasi ja ei võtnud esimesel korral starterit taha, teisel katsel tuli starter taha järgi ja auto läks ilusti tööle. Seda juhtus korduvalt, vähemalt veerand ajast.

Aga nüüd on juba probleem selles et ei lase võtit keerata ja klõpsu ka ei tee. Ainuke viis autot tööle saada on aku maha võtta ja uuesti peale panna, siis laseb keerata paar korda ja uuesti peale seda ei lase kuidagi.

Ja lisaks veel, et esimesel korral kui selline probleem tekkis, siis peale aku ühendamist ja käivitamisel läks autoo väga vaevaliselt tööle. Akul oli 12.3 voldi mis oleks pidand selle ilusti tööle panema.

Ette tänades
.


RE: W210 Käivitusprobleem, ei saa võtit keerata - v6sa - 04-02-2018

Akus oli 12,3 V (mida on vähevõitu, aga peaks siiski piisama), aga kas beed voldid ka starterini jõudsid?

Pulkvõti või tarkvõti?


RE: W210 Käivitusprobleem, ei saa võtit keerata - Rando - 04-02-2018

Mul hetkel vedeleb juba pikemat aega garaazis üks w202 200CDI, jube sarnaste sümptomitega nagu sul.
Täpsemalt tean nii palju, et süütelukule ei tule voolu. Vahepeal aku juhet korraks maha võttes tuli süütelukule vool tagasi, aga starterit ei võtnud, enam aga ei aita see ka.
Kui vea teada saad, anna palun siin ka teada, äkki on mulle ka abiks. Plaan oli juba vahepeal auto juppideks teha, kuna ise elektrit väga ei jaga ja auto pole väärt arsti juurde viimist.
Süüteluku ja võtmega on kõik 100% korras.


RE: W210 Käivitusprobleem, ei saa võtit keerata - stihl - 05-02-2018

(04-02-2018, 05:26 PM)e200mercedes Kirjutas: Akul oli 12.3 voldi mis oleks pidand selle ilusti tööle panema.

Kui akul on 12.3 voldi, siis tuleb ta kas laadima panna või välja vahetada.
Enne pole üldse mõtet midagi diagnoosida, kui aku korras.

Kui sa käid uute autode salongis (suvalise margi) tähelepanelikult ringi, siis märkad, et põrandas on mitmes kohas, autode all ja kõrval, kaanega pistikupesad.
Neisse ühendatakse akulaadija ja seda tehakse siis, kui salongiauto aku pinge on langenud alla 12,5 V.
Kontrollib seda kindlaksmääratud inimene ja üsna sageli.

.



RE: W210 Käivitusprobleem, ei saa võtit keerata - Heinar - 05-02-2018

12,3V pole kindlasti probleemi allikas, kuigi näitab kas kehvemat akut või lühikesed otsad- madal laadimispinge.


RE: W210 Käivitusprobleem, ei saa võtit keerata - e200mercedes - 09-02-2018

Aitäh kõigile. Lasin kontrollida võtit ja selles oligi probleem.

Probleem tekkis kuna võtsin võtit mitmeid kordi süütest välja ilma autot välja suretamata. Kuna mul on süütelukk katki siis saab võtit igast asendist välja võtta. Ja selline tegevus kulutas või lõhkus puldisisesed dioodid ära. Kuidas see protsess täpselt käib ei oska ma öelda.

Seda räägiti kohapeal ja taheti 140€. Ja uue puldiga töötab väga hästi kõik.