05-02-2018, 06:12 PM
Nimetatud mootor on küll chrysleri peal, kuid sisult ikka Mercedes-Benz.
Hetkel külmkäivitusel paar sekki kõrinat ja siis vaikus. Keti pinguti peaks käima õlisurve pealt, ehk siis niikaua täristab kuni surve järgi.
Esimene lootus oli, et ketipinguti ise väsinud ja pääseb selle vahetusega. Sai pisut rohkem interneeduses uuringuid tehtud ja tundub, et õlikorgist sissevaadates näeb pinguti otsa ära.
Interneti tarkuste järgi paistab olema, et kui pilt selline:
siis kõik hea.
Kui pilt selline:
Siis kõik halb ja kett juba veninud. Teooria siis selles, et kui pinguti õlitusauk on näha, siis ta juba liiga väljas - ehk kett veninud.
Kas veninud keti diagnoosimine ongi nii lihtne, või võib neid pinguteid olla erinevaid ja on mingi muu parem moodus selle jaoks. Mul avaneb umbes sarnane pilt nagu teisel joonisel kui mootorisse piiluda. Kui asi tõesti veninud vahetaks ära ja sõidaks südamerahuga edasi, aga kuna tegemist üle keskmise keerukuse ja aega nõudva tööga, siis niisama igaks petteks ettevõtta ei hakkaks.
Hetkel külmkäivitusel paar sekki kõrinat ja siis vaikus. Keti pinguti peaks käima õlisurve pealt, ehk siis niikaua täristab kuni surve järgi.
Esimene lootus oli, et ketipinguti ise väsinud ja pääseb selle vahetusega. Sai pisut rohkem interneeduses uuringuid tehtud ja tundub, et õlikorgist sissevaadates näeb pinguti otsa ära.
Interneti tarkuste järgi paistab olema, et kui pilt selline:
siis kõik hea.
Kui pilt selline:
Siis kõik halb ja kett juba veninud. Teooria siis selles, et kui pinguti õlitusauk on näha, siis ta juba liiga väljas - ehk kett veninud.
Kas veninud keti diagnoosimine ongi nii lihtne, või võib neid pinguteid olla erinevaid ja on mingi muu parem moodus selle jaoks. Mul avaneb umbes sarnane pilt nagu teisel joonisel kui mootorisse piiluda. Kui asi tõesti veninud vahetaks ära ja sõidaks südamerahuga edasi, aga kuna tegemist üle keskmise keerukuse ja aega nõudva tööga, siis niisama igaks petteks ettevõtta ei hakkaks.