Postitused: 32
Teemad: 7
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Kas tõesti tuleb mootor täitsa lahti võtta ja üles tõsta, et põhi kätte saada alt? Põhi on iseenesest lahti ja loksub all, mootorit taliga kergitatud niipalju kui annab, esisillast eemaldatavad detailid eemaldatud, kätte ei saa. Kuidas kõige mõistlikum toimida oleks?
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Kolmesajasega kogemust pole aga kaheliitrisel olen vahetanud. Mootori padjad lahti, stabikas ära küljest, mootor taliga võimalikult üles, põhja ja mootori vahelisest kitsast avast õlipump lahti ja siis segab vist veel toru kuhu õlivarras käib. Seda kannatab painutada. Loodan, et saad kätte. Kuigi kolmeliitrisel karteri põhi pikem...
Postitused: 32
Teemad: 7
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
01-05-2007, 12:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2007, 05:00 PM ja muutjaks oli Hõljuk.)
Tänud põhjaliku vastuse eest, oskab keegi kinnitada/ümber lükata, kas kolmese puhul ka asi nii lihtne on?
EDIT: Kas kõigil sellistel mootoritel on pöördeid lugev andur karteripõhja küljes?
Postitused: 218
Teemad: 54
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
ise 300 d-l lasin patjadest lahti, sumpa kollektori kyljest lahti ja samuti kardaani lahti ning siis taliga ylespoole ja samuti ettepoole, sest mootori tagumine osa hakkas vastu mootoriruumi minema, st vastu keret, seejärel keerasin karteripõhja alt välja... ah ja veel voolikud ka olid vist vaja lahti võtta(roolivõim), lõdvikud radika küljest.