Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124 300D 1992 karteripõhja vahetamine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W124 300D 1992 karteripõhja vahetamine (/showthread.php?tid=4856)



W124 300D 1992 karteripõhja vahetamine - Hõljuk - 30-04-2007

Kas tõesti tuleb mootor täitsa lahti võtta ja üles tõsta, et põhi kätte saada alt? Põhi on iseenesest lahti ja loksub all, mootorit taliga kergitatud niipalju kui annab, esisillast eemaldatavad detailid eemaldatud, kätte ei saa. Kuidas kõige mõistlikum toimida oleks?


RE: W124 300D 1992 karteripõhja vahetamine - hellrix - 01-05-2007

Kolmesajasega kogemust pole aga kaheliitrisel olen vahetanud. Mootori padjad lahti, stabikas ära küljest, mootor taliga võimalikult üles, põhja ja mootori vahelisest kitsast avast õlipump lahti ja siis segab vist veel toru kuhu õlivarras käib. Seda kannatab painutada. Loodan, et saad kätte. Kuigi kolmeliitrisel karteri põhi pikem...


RE: W124 300D 1992 karteripõhja vahetamine - Hõljuk - 01-05-2007

Tänud põhjaliku vastuse eest, oskab keegi kinnitada/ümber lükata, kas kolmese puhul ka asi nii lihtne on?

EDIT: Kas kõigil sellistel mootoritel on pöördeid lugev andur karteripõhja küljes?


RE: W124 300D 1992 karteripõhja vahetamine - piitre - 01-05-2007

ise 300 d-l lasin patjadest lahti, sumpa kollektori kyljest lahti ja samuti kardaani lahti ning siis taliga ylespoole ja samuti ettepoole, sest mootori tagumine osa hakkas vastu mootoriruumi minema, st vastu keret, seejärel keerasin karteripõhja alt välja... ah ja veel voolikud ka olid vist vaja lahti võtta(roolivõim), lõdvikud radika küljest.


RE: W124 300D 1992 karteripõhja vahetamine - Hõljuk - 11-05-2007

piitre Kirjutas:ise 300 d-l lasin patjadest lahti, sumpa kollektori kyljest lahti ja samuti kardaani lahti ning siis taliga ylespoole ja samuti ettepoole, sest mootori tagumine osa hakkas vastu mootoriruumi minema, st vastu keret, seejärel keerasin karteripõhja alt välja... ah ja veel voolikud ka olid vist vaja lahti võtta(roolivõim), lõdvikud radika küljest.
Nii see tehtud saigi, lisaks mainitud asjadele veel radikas küljest ära ja käigukasti tala lahti. Kutseline remondimees tegi mõne tunniga ära.