15-03-2007, 11:13 PM
Uskumatu auto
http://youtube.com/watch?v=5S4lJcqiVBM
http://youtube.com/watch?v=5S4lJcqiVBM
Oh seda G55'te küll :)
|
15-03-2007, 11:13 PM
Uskumatu auto
http://youtube.com/watch?v=5S4lJcqiVBM
15-03-2007, 11:23 PM
mis siin nii väga uskumatut on osta G55 või laena otsi ringtee ja tee järgi ma võin tulla vilmima. :lol:
pärist hästi sõidetud või mis?
56562200
15-03-2007, 11:24 PM
Hea,et külmik kummuli ei läinud! :-) Ülbe on G55,no on ülbe......
Rolz,aeeeeeee,läheme homme proovima????
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
15-03-2007, 11:30 PM
Natuke liiga julm ja karm mootor sellel
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
15-03-2007, 11:39 PM
Mu viskas ussile tüki sisse igatahes, Koni Heavyd alla ja jäikust juurde ja... krt jälle tükk sees.:hump:
15-03-2007, 11:46 PM
strong Kirjutas:Mu viskas ussile tüki sisse igatahes, Koni Heavyd alla ja jäikust juurde ja... krt jälle tükk sees.:hump: See kõik teeb kindlasti paremaks auto,kuid ega maastur (eriti G klass) rinkasõiduks kuidagi ei kõlba,rääkimata siis driftimisest,raskuskese ikka väga vales kohas. Aga omas elemandis see auto.....oioioioi..... 2,5 tonni ja 5,5 sekki sajani......
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
16-03-2007, 12:41 AM
Indrek Kirjutas:Natuke liiga julm ja karm mootor sellel Sa ütled julm mootor ? See pole küll teemasse, aga kuna tolel G video lõpus pakkus jou tuub mulle seda näha, siis postitan ka siia: http://www.youtube.com/watch?v=Omlpt9PXsv4 Välimuse järgi võiks tegemist olla T-84 tankiga See tank kaalub 48 tonni (loe 24 korda rohkem, kui G) Seda tanki veab edasi 12 cyl 1200 hp mootor, see teeb 26 hp tonni kohta, Tollel G'l oli vist miski 250hp tonni kohta. Ei mõista mina, kuidas saab 1200 hp mootor panna 48 tonnise raud kolaka HÜPPAMA. Ning veel vähem mõistan ma kuidas see 48 tonni peale sellised hüppeid koos seisab. Füüsika ei kehti enam ilmselt.
16-03-2007, 10:31 AM
Ega Koni ainul rinka amorte ei tee. Heavy track regullitavad peaks olema abiks tõusva ratta vastu, ehk kui läheb paugutamiseks, saaks kraanid kinni keerata ja rattad maha.
16-03-2007, 11:59 AM
krt tahaks endale ka nüüd tanki ja mingit apatche helikopterit veel pealekauba(A)
16-03-2007, 12:41 PM
HotPapa Kirjutas:krt tahaks endale ka nüüd tanki ja mingit apatche helikopterit veel pealekauba(A) Aga kujuta ette, mis siis saab, kui see tanki mootor G'le peale panna :lol: Kütuse paagi peab ilmselt perakäruga järgi võtma.
16-03-2007, 12:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2007, 01:00 PM ja muutjaks oli Heinar.)
Tuleb salakaubavedajatega ühendust võtta ja teevad kere sisse korraliku paagi , polegi käru vaja :bigsmile:
Kunagi sõjalises räägiti mingist tanki mudelist, millel pidi 2 turbodiiselmootorit olema ja hobuseid ka sinna 1000 kanti. Kiirenduses kasutatakse võimsamatel masinatel tagurpidi töötavaid amorte, et esirattad ka stardis maas püsiksid.
16-03-2007, 05:44 PM
h2x0r Kirjutas:Indrek Kirjutas:Natuke liiga julm ja karm mootor sellel a oled sa mõelnud palju sellel tangimootoril pöördemoment on? aga jahh, tank oli tõesti äge
OMG! MB rush! KEKEKEKEKEKEEKEKEKE!!!
16-03-2007, 06:03 PM
Huakanimasta Kirjutas:h2x0r Kirjutas:Indrek Kirjutas:Natuke liiga julm ja karm mootor sellel kui arvestada, et tippkiirus on 70 kmh, siis on ilmselt mootor ja ülekanded kõik ehitatud pigem jõu, kui kiiruse peale.
16-03-2007, 07:45 PM
Selle vastupidavuse kohta... Keegi pole öelnudki, et nad peavad need hüpped vastu. Need videod tehtud ju esitlustel ja näitustel, tehnikat tuleb müüa kah ja nn "show" tuleb ikka kasuks. Peale ühte sellist esitlust pidi mehaanikutel olema päris palju tööd ja tava kasutuses on sellised manöövrid rangelt keelatud. Vähemalt nii ma olen lugenud nende lendavate "T-xx"'de kohta.
Turbo
17-03-2007, 12:41 AM
ütleme nii, et mitte eriti nõrk
19-03-2007, 03:00 PM
Ma arvan, et selle tangi mootori pöördemoment võib olla üle 2000Nm võibolla isegi üle 3000.
19-03-2007, 05:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2007, 06:01 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Croff Kirjutas:Ma arvan, et selle tangi mootori pöördemoment võib olla üle 2000Nm võibolla isegi üle 3000. Kuskilt lugesin 2820Nm. Edit: Võin selles eksida kah... võrdluseks Leopard 2'e MTU MB 873 on 46.7l, 1500hp ja 4800nm tundub see 2820Nm suht mannetu. Samas venelased pole olnud erilised diislite ehitajad kah. Edit2: 3010Nm peaks hoopis olema, nii et väga valesti meeles ei olnud.
Turbo
24-04-2007, 11:30 AM
Huviav, mis tunne võis tüübil olla, kui esimesel ringil rattad õhku tõusid
perpetum mobile
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
G55 373kW / G63 400kW / CL63 386kW / CL65 450kW head/vead + hindade suhe 2-3a jooksul | nostromo | 21 | 13,915 |
15-06-2020, 10:34 PM Viimane postitus: Rolz |
|
G-klassi AMG-d võimsuse/kronoloogilises järjekorras (G36 AMG/G55 AMG/G63 AMG/G65 AMG) | nostromo | 3 | 11,828 |
03-08-2019, 04:42 AM Viimane postitus: nostromo |