Oh seda G55'te küll :) - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: AMG mudelid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=112) +--- Teema: Oh seda G55'te küll :) (/showthread.php?tid=4319) |
Oh seda G55'te küll :) - Croff - 15-03-2007 Uskumatu auto http://youtube.com/watch?v=5S4lJcqiVBM RE: Oh seda G55'te küll :) - Eric - 15-03-2007 mis siin nii väga uskumatut on osta G55 või laena otsi ringtee ja tee järgi ma võin tulla vilmima. :lol: pärist hästi sõidetud või mis? RE: Oh seda G55'te küll :) - Karl - 15-03-2007 Hea,et külmik kummuli ei läinud! :-) Ülbe on G55,no on ülbe...... Rolz,aeeeeeee,läheme homme proovima???? RE: Oh seda G55'te küll :) - indrek - 15-03-2007 Natuke liiga julm ja karm mootor sellel RE: Oh seda G55'te küll :) - strong - 15-03-2007 Mu viskas ussile tüki sisse igatahes, Koni Heavyd alla ja jäikust juurde ja... krt jälle tükk sees.:hump: RE: Oh seda G55'te küll :) - Karl - 15-03-2007 strong Kirjutas:Mu viskas ussile tüki sisse igatahes, Koni Heavyd alla ja jäikust juurde ja... krt jälle tükk sees.:hump: See kõik teeb kindlasti paremaks auto,kuid ega maastur (eriti G klass) rinkasõiduks kuidagi ei kõlba,rääkimata siis driftimisest,raskuskese ikka väga vales kohas. Aga omas elemandis see auto.....oioioioi..... 2,5 tonni ja 5,5 sekki sajani...... RE: Oh seda G55'te küll :) - h2x0r - 16-03-2007 Indrek Kirjutas:Natuke liiga julm ja karm mootor sellel Sa ütled julm mootor ? See pole küll teemasse, aga kuna tolel G video lõpus pakkus jou tuub mulle seda näha, siis postitan ka siia: http://www.youtube.com/watch?v=Omlpt9PXsv4 Välimuse järgi võiks tegemist olla T-84 tankiga See tank kaalub 48 tonni (loe 24 korda rohkem, kui G) Seda tanki veab edasi 12 cyl 1200 hp mootor, see teeb 26 hp tonni kohta, Tollel G'l oli vist miski 250hp tonni kohta. Ei mõista mina, kuidas saab 1200 hp mootor panna 48 tonnise raud kolaka HÜPPAMA. Ning veel vähem mõistan ma kuidas see 48 tonni peale sellised hüppeid koos seisab. Füüsika ei kehti enam ilmselt. RE: Oh seda G55'te küll :) - strong - 16-03-2007 Ega Koni ainul rinka amorte ei tee. Heavy track regullitavad peaks olema abiks tõusva ratta vastu, ehk kui läheb paugutamiseks, saaks kraanid kinni keerata ja rattad maha. RE: Oh seda G55'te küll :) - HotPapa - 16-03-2007 krt tahaks endale ka nüüd tanki ja mingit apatche helikopterit veel pealekauba(A) RE: Oh seda G55'te küll :) - h2x0r - 16-03-2007 HotPapa Kirjutas:krt tahaks endale ka nüüd tanki ja mingit apatche helikopterit veel pealekauba(A) Aga kujuta ette, mis siis saab, kui see tanki mootor G'le peale panna :lol: Kütuse paagi peab ilmselt perakäruga järgi võtma. RE: Oh seda G55'te küll :) - Heinar - 16-03-2007 Tuleb salakaubavedajatega ühendust võtta ja teevad kere sisse korraliku paagi , polegi käru vaja :bigsmile: Kunagi sõjalises räägiti mingist tanki mudelist, millel pidi 2 turbodiiselmootorit olema ja hobuseid ka sinna 1000 kanti. Kiirenduses kasutatakse võimsamatel masinatel tagurpidi töötavaid amorte, et esirattad ka stardis maas püsiksid. RE: Oh seda G55'te küll :) - Huakanimasta - 16-03-2007 h2x0r Kirjutas:Indrek Kirjutas:Natuke liiga julm ja karm mootor sellel a oled sa mõelnud palju sellel tangimootoril pöördemoment on? aga jahh, tank oli tõesti äge RE: Oh seda G55'te küll :) - h2x0r - 16-03-2007 Huakanimasta Kirjutas:h2x0r Kirjutas:Indrek Kirjutas:Natuke liiga julm ja karm mootor sellel kui arvestada, et tippkiirus on 70 kmh, siis on ilmselt mootor ja ülekanded kõik ehitatud pigem jõu, kui kiiruse peale. RE: Oh seda G55'te küll :) - sm. pelle - 16-03-2007 Selle vastupidavuse kohta... Keegi pole öelnudki, et nad peavad need hüpped vastu. Need videod tehtud ju esitlustel ja näitustel, tehnikat tuleb müüa kah ja nn "show" tuleb ikka kasuks. Peale ühte sellist esitlust pidi mehaanikutel olema päris palju tööd ja tava kasutuses on sellised manöövrid rangelt keelatud. Vähemalt nii ma olen lugenud nende lendavate "T-xx"'de kohta. RE: Oh seda G55'te küll :) - /////AMG - 17-03-2007 ütleme nii, et mitte eriti nõrk RE: Oh seda G55'te küll :) - Croff - 19-03-2007 Ma arvan, et selle tangi mootori pöördemoment võib olla üle 2000Nm võibolla isegi üle 3000. RE: Oh seda G55'te küll :) - sm. pelle - 19-03-2007 Croff Kirjutas:Ma arvan, et selle tangi mootori pöördemoment võib olla üle 2000Nm võibolla isegi üle 3000. Kuskilt lugesin 2820Nm. Edit: Võin selles eksida kah... võrdluseks Leopard 2'e MTU MB 873 on 46.7l, 1500hp ja 4800nm tundub see 2820Nm suht mannetu. Samas venelased pole olnud erilised diislite ehitajad kah. Edit2: 3010Nm peaks hoopis olema, nii et väga valesti meeles ei olnud. RE: Oh seda G55'te küll :) - rauntz - 24-04-2007 Huviav, mis tunne võis tüübil olla, kui esimesel ringil rattad õhku tõusid |