14-02-2017, 04:50 PM
Tere!
Ei teagi, mida täpsemalt küsida või uurida-puurida...
Korra on perest läbi käinud W211, R5 diislina ning jäädi rahule. Küll oli aga pre-facelift ning mõned aastad tagasi juba. Olen ise W212 E-klassi omanik hetkel - ei, ärge arvake, et ei meeldi antud isend. Just vastupidi, päris hea ja huvitav auto on. Hetkel ka müügis.
Aga kuna plaanis osta endale praeguse asemele uuesti W211, facelift ('06-'09) ning sedaan, siis küsin kuidas on selle auto kooslus E420CDI näol?! Peres on hetkel ML420CDI olemas ja antud mootori/käigukastiga VÄGA RAHUL! ML-il muidugi väike kw erinevus millegi pärast E-klassiga võrreldes.
Tean, et mingid probleemid on W211 õhkvedrustusel jms, kuid kuidas auto ise nagu on sellise mootoriga? Või olid prbleemid ainult pre-faceliftil? Mida jälgida või kuhu sõrm taha kinni ei tohi jääda?
Et, kes oskab arutleda või kogemusi jagada, siis oleksin väga tänulik.
NB! Rahakott ülalpidamist lubab! Ja autot ei plaani osta Eestist! Ning otsin välja võimalikult suure varustusega eksemplari!
Ei teagi, mida täpsemalt küsida või uurida-puurida...
Korra on perest läbi käinud W211, R5 diislina ning jäädi rahule. Küll oli aga pre-facelift ning mõned aastad tagasi juba. Olen ise W212 E-klassi omanik hetkel - ei, ärge arvake, et ei meeldi antud isend. Just vastupidi, päris hea ja huvitav auto on. Hetkel ka müügis.
Aga kuna plaanis osta endale praeguse asemele uuesti W211, facelift ('06-'09) ning sedaan, siis küsin kuidas on selle auto kooslus E420CDI näol?! Peres on hetkel ML420CDI olemas ja antud mootori/käigukastiga VÄGA RAHUL! ML-il muidugi väike kw erinevus millegi pärast E-klassiga võrreldes.
Tean, et mingid probleemid on W211 õhkvedrustusel jms, kuid kuidas auto ise nagu on sellise mootoriga? Või olid prbleemid ainult pre-faceliftil? Mida jälgida või kuhu sõrm taha kinni ei tohi jääda?
Et, kes oskab arutleda või kogemusi jagada, siis oleksin väga tänulik.
NB! Rahakott ülalpidamist lubab! Ja autot ei plaani osta Eestist! Ning otsin välja võimalikult suure varustusega eksemplari!