| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 104 
	Teemad: 33 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		02-12-2016, 07:20 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2016, 12:16 PM  ja muutjaks oli DaddyV.)
	
	 
		Tutikad pihustid, uued eelsüütekad. Sai parem,aga ikka käivitus venib 4-5 sekundit. Soojalt läheb kohe,kui uuesti käivitada.Seisab, siis hakkab n*ss pihta uuestiKahtlustan lati rõhuandurit (samas mootor ei poo ega midagi),sitemal juhul pumpa ennast (pump ei leki). Räägitud on veel mingist pumba O-tihendist. Pädev vend on diagnostikaga käinud üle masinast, sittagi. Ainus asi,mida näitas,et lati solenoid ei sulgu, aga see oli enne pihustite vahetust.
 Mõistus ja raha hakkavad otsa lõppema
 
 Edit: käivitus olemas,aga nüüd soojalt jõud kaob, diagnostika näitab lati ülerõhku, LIMP MODE
 
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
 
	
	
	
		
	Postitused: 414 
	Teemad: 36 
	Liitus: Sep 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
		Minul omal ajal lõppes V6 see anomaalia hõõgküünalde relee vahetusega.Kusjuures arvuti ühtegi viga ei näidanud, küünalde tuli põlema ei jäänud. Beru relee maksis umbes 115€ kanti ja pärast vahetust oli igast asendist poolepöörde pill. Enne vahetust nagu sul, umbes 4-5 sekundit külmalt tahtis käiamist.
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (02-12-2016, 07:20 PM)DaddyV Kirjutas:  ...Mõistus ja raha hakkavad otsa lõppema
 
Palju on lati rõhk tegelikult? Kuidas tõuseb käivitamisel, kuidas langeb peale seiskamist? Ilma neid väärtusi teadmata on pimelend ja osade vahetamine ehku peale. Aga lotoga ka ju võidetakse...
	 
	
	
	
		
	Postitused: 104 
	Teemad: 33 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		Hoopis nii oli, et pidi ka vana softi peale panema tagasi. Kui pihustid läksid, siis prooviti softiga mängida, et saaks käima peetis pihustitega. Sofitvahetus, pihustite kodeeerimine ja käib igast võtmest. 
	 
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
 
	
	
	
		
	Postitused: 268 
	Teemad: 23 
	Liitus: May 2007
	
 Maine: 
2 
	
	
		 (02-12-2016, 07:41 PM)Black66 Kirjutas:  Minul omal ajal lõppes V6 see anomaalia hõõgküünalde relee vahetusega.Kusjuures arvuti ühtegi viga ei näidanud, küünalde tuli põlema ei jäänud. Beru relee maksis umbes 115€ kanti ja pärast vahetust oli igast asendist poolepöörde pill. Enne vahetust nagu sul, umbes 4-5 sekundit külmalt tahtis käiamist.
 
+1. Mul oli lisaks veel 1 hõõgküünal läbi, vahetasin tolle ära ja ikka asi ei muutunud, läks ka relee vahetusse ja auto käivitus iga kell ning mitte mingit viivitust ei olnud. Kui ei tea kuna releed vahetatud siis soovitan seda kontrollida/vahetada.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 104 
	Teemad: 33 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		Relee oli vahetatud varem juba
	 
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
 
	
	
	
		
	Postitused: 104 
	Teemad: 33 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		04-12-2016, 01:14 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2016, 01:15 AM  ja muutjaks oli DaddyV.)
	
	 
		Nüüd korraldab sellist jama,et lööb mootoritule põlema ja jõud kaob (limp mode vist?). Auto softi on kunagi näpitud ja latt toodab ülerõhku.Diagnostika ei tuvasta ka, kust seda näpitud on, et saaks langetada.Keegi oskaks soovitada,kust sellele pillile täiesti originaalsofti saada? Käima läheb igast matsust nüüd
 
 
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
 
	
	
	
		
	Postitused: 63 
	Teemad: 7 
	Liitus: Apr 2014
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (04-12-2016, 01:14 AM)DaddyV Kirjutas:  Nüüd korraldab sellist jama,et lööb mootoritule põlema ja jõud kaob (limp mode vist?). Auto softi on kunagi näpitud ja latt toodab ülerõhku.Diagnostika ei tuvasta ka, kust seda näpitud on, et saaks langetada.Keegi oskaks soovitada,kust sellele pillile täiesti originaalsofti saada?Käima läheb igast matsust nüüd
 
Arvan, et saan Sind softiga aidata.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 551 
	Teemad: 4 
	Liitus: Nov 2009
	
 Maine: 
2 
	
	
		 (04-12-2016, 01:14 AM)DaddyV Kirjutas:  latt toodab ülerõhku. 
Kui kindel sa oled "Fuel pressure solenoid-i" korrapärases töös, asub vasakpoolse kütuselati ees otsas. Selle otsas on väike filter...
 ![[Pilt: bosch-0281002494-0281002481-6110780449-1...805733.jpg]](http://partsbos.com/1854-thickbox_leometr/bosch-0281002494-0281002481-6110780449-13537787166-13537788685-13537805733.jpg)  
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
 
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 104 
	Teemad: 33 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		04-12-2016, 10:18 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2016, 10:19 PM  ja muutjaks oli DaddyV.)
	
	 
		Ei olegi. Tõenäoliselt see läheb järgmisena vahetusse Käivitushetkel hetkel näitas juba alguses, et solenoid ei sulgu. 15 prossa kävituse hetkel. 100 peaks olema vist
 
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
 
	
	
	
		
	Postitused: 104 
	Teemad: 33 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		Ei olnud fuel pressure solenoid, vaid hoopis mingi teine klapp, mis ka lati küljes. Seda ei vahetatud välja ,aga puhastati korralikult. Hakkas tööle. Hetkel veel testimisel ja töötab
	 
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (08-12-2016, 12:58 AM)DaddyV Kirjutas:  Ei olnud fuel pressure solenoid, vaid hoopis mingi teine klapp, mis ka lati küljes. Seda ei vahetatud välja ,aga puhastati korralikult. Hakkas tööle. Hetkel veel testimisel ja töötab 
Huvitav, mis klapp see seal on? Või äkki oli ikka kütuse rõhuandurist jutt?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 551 
	Teemad: 4 
	Liitus: Nov 2009
	
 Maine: 
2 
	
	
		 (08-12-2016, 10:56 AM)v6sa Kirjutas:   (08-12-2016, 12:58 AM)DaddyV Kirjutas:  Ei olnud fuel pressure solenoid, vaid hoopis mingi teine klapp, mis ka lati küljes. Seda ei vahetatud välja ,aga puhastati korralikult. Hakkas tööle. Hetkel veel testimisel ja töötab Huvitav, mis klapp see seal on? Või äkki oli ikka kütuse rõhuandurist jutt?
 
Ega seal teist varianti ei ole jah.
	 
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
 
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 104 
	Teemad: 33 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		Ôhtul ytlen
	 
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Konkreetset autot pole näppinud, kuid lati otsas võib olla mehaaniline ülerõhu klapp.Avaneb ülerõhul ja ei sulgu enne kui rõhk on täiesti maas, ehk auto mootor seiskunud.
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 311 
	Teemad: 19 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
4 
	
	
		Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga.
	 
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (08-12-2016, 02:03 PM)meego Kirjutas:  Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga. 
Mismoodi pumbal olev klapp toimib? Laseb liigse labaselt tagasivoolu?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 104 
	Teemad: 33 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		Minu viga. Jutt käis samast jublakat, mis pildil. See t*rastunud jupp läks mulle kena kopika maksma Autocom diagnostika kobamisi testimise pärast
	 
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (08-12-2016, 06:08 PM)DaddyV Kirjutas:  Minu viga. Jutt käis samast jublakat, mis pildil. See t*rastunud jupp läks mulle kena kopika maksma Autocom diagnostika kobamisi testimise pärast 
Eks katse-eksituse meetod ongi hinnaline viis autot remontida.   
Aga nüüd on korras?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 311 
	Teemad: 19 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
4 
	
	
		 (08-12-2016, 02:31 PM)v6sa Kirjutas:   (08-12-2016, 02:03 PM)meego Kirjutas:  Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga. Mismoodi pumbal olev klapp toimib? Laseb liigse labaselt tagasivoolu?
 Pumba klapp ei lase KSP kolbe täis, vaid täidetakse nii palju kui vaja et vältida liigset energia raiskamist. Ehk külmast peast reguleerib lati klapp, et kütuse läbivool oleks max, et kütus üles soojendada. Teatud temperatuurist toimetab pumba klapp vastavalt koormusele KSP täituvust. Kui sõidad ühtlase kiirusega siis milleks vaja kütust ringi pumbata. Liigne energia kulu. Täidetakse KSP ainult vaja mineva kütuse kogusega. 
Vabandan kirja vigade pärast, pole Eestis.
	 
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
 |