Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Koolilapse koostatud küsimused?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Kuulsin täna raadiost mingi päring ee või millegi sarnase nimega asja reklaami, mis pidada autoremonditöökoja valimise lihtsamaks tegema. Jään sedasorti teenuste osas siiski skeptiliseks, sest parimad töökojad kipuvad olema need, kuhu ei saa isegi lihtsasti helistada, vaid tuleb ise kohale minna ja seega pole liiga tõenäoline, et spetsialistid viitsivad tõsimeeli internetipäringutele vastama ja sealjuures maru mõistlikku hinda pakkuma hakata.
Pigem on nii, et kui keegi viitsiks tõeliselt rabeleda ja ise töömehi taga ajada (sest parimaid tulebki reaalselt taga ajada ja meelitada Su muredega üldse tegelema), tehtut kontrollida, probleemide tegelikke põhjuseid mõistatada ja uurimistööd teha, varuosi välja ajada, vastikuid vigu diagnoosida (sest keegi teine ei viitsi süveneda) ja probleemide pärast jageleda, et inimeste autod korda saaks, siis sedasorti personaalteenindust on kindlasti turul tarvis. Paraku on see intensiivne ja närviline töö ning ütleme nii, et tänases startupimaailmas sellega keegi ka eriti tegeleda ei viitsi.
Ja nii ongi kõik need hädasolevad inimesed oma kasutatud autodest lõpuks ise majandades nii tüdinud (keegi ei jaksa ja taha ju auto peale tänapäeval eriti mõelda), et seavad sammud ilusasse suurde esindusse uue masina järele ning käivad hiljem seal mõnesajaeuroseid kohvipause tegemas. Ja pole üldsegi tähtis kui palju see kõik siis kallim on, sest vähemalt ei pea see inimene enam auto peale mõtlema.
Maailm on tänapäeval nii lihtne ja mugav, et paha hakkab.
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(14-11-2016, 11:28 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Kuulsin täna raadiost mingi päring ee või millegi sarnase nimega asja reklaami, mis pidada autoremonditöökoja valimise lihtsamaks tegema. Jään sedasorti teenuste osas siiski skeptiliseks, sest parimad töökojad kipuvad olema need, kuhu ei saa isegi lihtsasti helistada, vaid tuleb ise kohale minna ja seega pole liiga tõenäoline, et spetsialistid viitsivad tõsimeeli internetipäringutele vastama ja sealjuures maru mõistlikku hinda pakkuma hakata.
Pigem on nii, et kui keegi viitsiks tõeliselt rabeleda ja ise töömehi taga ajada (sest parimaid tulebki reaalselt taga ajada ja meelitada Su muredega üldse tegelema), tehtut kontrollida, probleemide tegelikke põhjuseid mõistatada ja uurimistööd teha, varuosi välja ajada, vastikuid vigu diagnoosida (sest keegi teine ei viitsi süveneda) ja probleemide pärast jageleda, et inimeste autod korda saaks, siis sedasorti personaalteenindust on kindlasti turul tarvis. Paraku on see intensiivne ja närviline töö ning ütleme nii, et tänases startupimaailmas sellega keegi ka eriti tegeleda ei viitsi.
Ja nii ongi kõik need hädasolevad inimesed oma kasutatud autodest lõpuks ise majandades nii tüdinud (keegi ei jaksa ja taha ju auto peale tänapäeval eriti mõelda), et seavad sammud ilusasse suurde esindusse uue masina järele ning käivad hiljem seal mõnesajaeuroseid kohvipause tegemas. Ja pole üldsegi tähtis kui palju see kõik siis kallim on, sest vähemalt ei pea see inimene enam auto peale mõtlema.
Maailm on tänapäeval nii lihtne ja mugav, et paha hakkab.
Parimate soovidega,
Tauno
Täpselt nii ongi ja mitte ainult autoremondis vaid pea igal elualal.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 208
Teemad: 40
Liitus: Jul 2016
Maine:
1
15-11-2016, 12:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2016, 12:40 PM ja muutjaks oli MB Shop.)
Ostueelne kontroll teenusena on turul olemas, samuti täisteenusliising kuni 15a vanustele sõidukitele. Vanemate pidamine käib sente lugedes, sealt raha ei tule. Rehvivahetuste ja töökodade kataloogid on netis olemas. Valitakse ikka see mis kodule lähim või kus harjutud käima.
Tegijad töökojad teile reklaamiks raha ei anna, neil on alati 2 nädalat järjekord. Valdav osa sellisi lehti mis koondavad mingi eluala firmasid on aastaga kinni läinud, turg on liiga väike et nende pidamine ära tasuks.
Mida annab siia veel lisada? Autondus on tegelt päris traditsiooniline äri, kus revolutsiooni teha on raske, viimati sai sellega hakkama näiteks Tesla kompanii. Foorumis on päris palju know-howd, ning Mercedes-Benz spetisaliste, kindlalt on foorumi tase kõrgem suvalise töökoja tasemest kuna siin on palju fanatte ning ka esinduse taustaga inimesi (ka mina). Isegi läheks niikaugele et foorumi tase on tihti kõrgem esindusest, kuna esinduses ei tööta tihtipeale fanatid, vaid palgatöölised kellel on suva mida ja kuidas nad teevad.
Pealiskaudsus lokkab tänapäeval igas valdkonnas. Töötajaid ei huvita nende töö, nad on palga töttu vähe motiveeritud ja 90% ulatuses ei ole oma ala fanatid. Mercedes-Benz fanatt tunneb teise mersumehe kiirelt ära. Sellise äri tegemiseks on pigem vaja taoline küsimustik esitada naiste või väga autokaugete inimeste foorumisse.