Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
Tervist,
Mõlgutan mõtteid W211 bensiini pihta ja mõtlesin et küsin natuke nõu.
Olen lugenud erinevaid ostuabi teemasid erinevates keeltes ja olen midagi kuulnud levinumatest probleemidest. Nüüd aga kuidas neid vigu ennetada või tuvastada auto valikul. Turu odavamaid masinaid sirvides on üle keskmise oht sattuda mingi raipe otsa, aga kuna eelnev kokkupuude uuemapoolsete mersudega puudub, siis sooviks näpunäiteid sõlmedest mida peaks autot vaatama minnes kindlasti kontrollima.
Tean et mudeliuuenduse eelsetel masinatel on probleemne koht SBC. Kas on võimalik proovisõiduga tuvastada vigane pidurisüsteem?
Keegi mainis balanseerimisvõlli hammasratta kulumist just 3.5l bensiinimootoritel. Mis moodi endast märku annab?
Õhkvedrustuse kohta räägivad et ööga vajub autol nurk ära. Kuidas parklas korrast ära süsteemi ära tunda?
Eks need pisemad asjad- pidurituli, sillaosad jne, neid peaks olenemata autost oskama kuulata ja vaadata, aga kas on veel midagi mudelile omast mille kohta võiks silmad lahti hoida?
Kas mingid lihtsamad OBD II tüüpi diagnostikaseadmed ka üldse midagi Mercedes-Benz juures teevad või on ainult esinduse rida?
Ja viimaks- hetkel silmapiiril olevad aparaadid ka, ehk keegi on kokku puutunud.
http://www.auto24.ee/used/2254449
http://www.auto24.ee/used/2247691
Enne Silberautosse minekut prooviks lihtsalt võimalikult paljud vead üles leida ja siis paistab kas üldse on veel tuju minna
Tänan juba ette.
Margus
Postitused: 63
Teemad: 16
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
1. kohta midagi silma ei hakka aga teise kohta http://www.auto24.ee/used/2247691
504MEM
MERCEDES-BENZ E 320
VIN: WDB2110651A529811
Millegi pärast on omanikuvahetusi päris palju.
30.10.2015 Omanikuvahetus
16.07.2014 Omanikuvahetus
26.05.2014 Omanikuvahetus
19.02.2014 Omanikuvahetus
18.12.2013 Omanikuvahetus
Väike kõks ka
Sõiduk: MERCEDES-BENZ E 320, 2005 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
(31-05-2016, 02:23 PM)Karlapoiss Kirjutas: 1. kohta midagi silma ei hakka aga teise kohta http://www.auto24.ee/used/2247691
504MEM
MERCEDES-BENZ E 320
VIN: WDB2110651A529811
Millegi pärast on omanikuvahetusi päris palju.
30.10.2015 Omanikuvahetus
16.07.2014 Omanikuvahetus
26.05.2014 Omanikuvahetus
19.02.2014 Omanikuvahetus
18.12.2013 Omanikuvahetus
Väike kõks ka
Sõiduk: MERCEDES-BENZ E 320, 2005 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Uurisin ise ka seda teist, omanikuvahetusi tuleb tõesti täpsustada, sest kuulutuses oli märngitud et 2 omanikku olnud. Ise arvan osad on vast liisinguga tulnud, aga natuke kaheldav on siiski. Kõks ka pisike olnud, teisel oli alla 500€ hüvitis.
Süda tõmbab rohkem esimese poole, aga selle kohta ei kaeva ise ka midagi välja. Müüja numbrilt tulid mõned varasemad autod ka välja, tundub et kutt vahetab tihedalt autosid, sealt ilmselt suurt hoolt oodata ei ole. Paari nädala pärast võtan aktiivselt ette ja kui aparaadid veel müügis on, siis lähen vaatama ka. Seni teen passiivset uuringut.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Liisingu vahetused saavad olla(pangalt omanikule) esimene teine ja neljas viies(üle aasta ühe omaniku käes), seega Eestis on sellel autol vähemalt 3 omaniku olnud. Ükski pank ei anna kaheks kuuks liisingut, teine asi on see, et odavam tuleks mõnelt sõbralt see kaks tonni laenata ja siis kahe kuu pärast talle tagasi maksta...
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Kõik jubedalt kardavad seda SBC. Mina erilist põhjust ei näe. Kui ikka pidurdab, on kõik hästi. Hetkel on kasutada üks 380000 sõitnud 2.6V6 bensiin, ühe omaniku käes olnud enne minu kätte sattumist. Regulaarselt vahetatud vaid piduriõli, pump on originaal peal. Auto ise tänaseks päevaks 13 aastat vana.
Kui läheb rikki, siis tuleb uus pump panna ja elu läheb edasi. See on lihtsalt osa sellest autost. Väidetakse, et sama koodiga kasutatud pumba saab kah tööle, kui pumbas ikka elulooma veel on.
Õhkvedrustusega polegi väga muud midagi teha, kui et arvutiga kontrollida, kas on vead sees. Teine variant, et pääsed autole nii ligi, et pole käivitatud ja on seisnud mõne aja. Müügiautode puhul ilmselt suht välistatud.
Postitused: 93
Teemad: 29
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Sama siin SBC peal autol 290000 sõitnud pole probleeme olnud piduritega.Samas hea et tava vedrustusega
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
http://www.auto24.ee/used/2254449
Käisin punast vaatamas. Streetrace foorumis üks mainis, et keegi siit käis ka vaatamas ja oli vigu leidnud.
Igatahes, muljeid kah mõned asjad hakkasid silma:
*Esimesed pidurikettad olid veidralt kulunud, sõrmega väljast sisse tõmmates olid vaod sees, tagumised olid paremad, aga mitte head. Pidurdades tunda ei andnud. Ketaste ja klotside vahetusel on vaja ilmselt arvuti abi, et pidurisadulaid kontrollida? Kuskilt jäi kõrva et tuleb midagi seadistada.
*Vedrustuse kohta andis veateadet "Visit Workshop". Nuppe näppides näitas režiime armatuuril, aga tagumine ots väga ei paistnud tõusvat, langetades sahises eest otsast. Sõit tundus ka Laagna tee kohta natuke jäik ja rada otsiv, ootasin et õhkvedrustusega on parem. Küsisin et kas mingi sport asend peal vms, aga müüja arvas, et 18 tolli rehvid madala profiiliga. Täpsemalt sellesse ei süvenenud, ise defekteerida niikuinii ei oska.
*SBC kohta ei tea rohkem kui et pidurid töötasid ja HOLD funktsioon oli ka olemas.
*Mootor tegi kõrva järgi normaalset häält, õline ja märg ei olnud. Edasi astus mehiselt.
*Nelikveo korrasolekut ei osanud kontrollida, aga viga ei andnud.
*Kellablokki olevat vahetatud, seal oli LS 130 000, ise ütles et peaks 200 ringis olema, loodan et tegeliku leiab kuskilt mujalt üles. (Volvodel on vist kuskil uksemoodulis koopia läbisõidus vms)
*Käigukast kolkse ei teinud, rohkem ei tea, loodan et silberi mehed katsetavad ise seda.
Muud asjad olid sellised pudinad, kõrvalistuja sirmi kohal ei põlenud tuli, parempoolne peegel ei klappinud ennast kokku, üks tulepesuri kate oli natuke tölla-mölla, küljelaiendite ja stangede nurkadest oli värv maas ja ees stangel oli väike pragu, lisapiduri tuli oli natuke tihendist lahti ja pragu oli sees, aga tuli põles.
Ühesõnaga, tundus enam-vähem, salong oli viisakas, aga natuke muretsen vedrustuse pärast, sest natuke jäik oli ikkagi. Panen silberisse aja ja lasen neil üle vaadata. Muidu tundus loomulik kulumine.
Kas silberis kontrolliga vaadatakse tüüpvead ja veakoodid ja kõik värgid ära?
Margus.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
12-06-2016, 11:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2016, 11:35 AM ja muutjaks oli Eero_S.)
Streetrace foorumis pandi veidike ämbrisse.
Mina käisin koos Rain573'ga lasnas ühte punast E320CDI'd vaatamas ja sellel oli küll kilode viisi vigu (teema).
Minu w211'l on SBC viga sees, hold töötab, pidurdab hästi. Iseküsimus on lihtsalt see, et millal ta enam nii hästi ei pidruda...
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Mina läheks kontrolli pigem Lesvenisse - kaks-kolm korda odavam kui Silberis ja saab ise protsessi vaadata.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Jäta ostmata auto kus midagi hämatakse, kellad vahetatud, vist peaks olema jne.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
12-06-2016, 01:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2016, 01:14 PM ja muutjaks oli Marksus.)
Esiteks mainin segaduse vältimiseks ära, et kasutaja "Marxy" on ka minu oma, ei teadnud et mul siin juba varasemalt kasutaja olemas oli, aga jätkan sama kasutaja alt kust tegin esimese postituse.
Müüja oli natuke sketchy küll, auto pole tema nimel ja ega ta palju ei teadnud sellest. Ütlesin talle ka, et tahaks kontrolli minna järgmisel nädalal, kuna ise selle mudeliga sõber pole ja vigu leida ei oska. Selle peale ta ütles, et ta juba teab mis silber ütleb ja et see auto on pask. Leppisime siiski kokku, et käime ikka ära ja ma loomulikust kulumisest ja kriipsudest suurt numbrit ei tee, 10a vana auto siiski, et minu jaoks on oluline et kast, vedrustus ja mootor korras oleks. Mingid pirnikesed ja asjad- no loomulikult, need pole müügiargumendid. Tundus et on sellega päri.
Kohe alguses kui küsisin, et miks turu odavaim on, siis ütles midagi selles stiilis, et sellise mootori, nelikveoga ja õhkvedrustusega autot pigem peljatakse, aga ta tahab ruttu lahti saada.
Kõige rohkem on kahju sellest, et unustasin VIN koodi üles kirjutada.
Noh ma ütlen, näha on et auto on 10 aastat vana, samas salong oli päris ilus. Ausa jutu korral ma ei pelga, natuke paneb kahtlema ainult see, et ta mulle VIN koodi ei ole tahtnud saata juba teise küsimise peale ja miks neid kellasid vahetatud on. Aga jällegi, olgu seal ka tegelik sõit 300k, siis kui suurem osa tehnikast korras on, siis miks mitte katsetada. Kui müüja käest VIN välja tuleb ja mnt lehelt mingeid koletuid asju ei leia, siis lasen üle vaadata, enne VIN koodi on liiga kahtlane ja ei hakka aega raiskama.
Lisaks üks huvitav asi mis just meelde tuli- käetoe sisse oli üks varasematest omanikest ruupori mikrofoni toonud. Tegi mingit sireeni moodi häält ja sai teisi sõimata ka läbi ruupori.
|