Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda.
#1
Tervist , mure järgmine..
Mingil imelikul põhjusel ei taha mootor töödata nii nagu peab , topkaga läheb käima ilusti ja laseb isegi korraks pöörded suht kõrgele aga see on ka kõik , kütust karpasse tuleb ilusti, pump lööb ka nii nagu peab.
Endal mõistus otsas, sirvisin pool päeva siin foorumit ka aga ei leidnud midagi sarnast.

Edit, mootoriks on 1.8 80kw.
Vasta
#2
Kui "topka"ga läheb siis on sul suund selge. Otsi probleemi kütuse poolt. Karburaator umbes, kütusesurve jne.
Vasta
#3
Mihandnde karburaator sel peal on? Strömbergi takerduvakurguline? Õlitase normis?

Aga nagu öeldi, lihtsamad asjad muidugi kõigepealt. Kütusesurvet ikka on?
Vasta
#4
Tere,

Võibolla off-topic ja võibolla olen midagi maha maganud, aga "E" (nagu "Einspritzung") selle auto mudelinimes tähendab ideepoolest, et karburaatori asemel peaks ta mootoril olema ikka pommiaegne sissepritse KE-Jetronic?!

Mis omakorda tähendab seda, et koduste vahenditega teda maru ilusti või üldse käima saada ei olegi mingi lihtne ülesanne.

Aga taaskord, võin väga rängalt eksida praegu ja mõistagi on nii isand joupea kui eelkirjutajad selles osas pädevamad.

Edu lahendamisel!

Tauno
Vasta
#5
(18-11-2015, 10:20 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Tere,

Võibolla off-topic ja võibolla olen midagi maha maganud, aga "E" (nagu "Einspritzung") selle auto mudelinimes tähendab ideepoolest, et karburaatori asemel peaks ta mootoril olema ikka pommiaegne sissepritse KE-Jetronic?!

Mis omakorda tähendab seda, et koduste vahenditega teda maru ilusti või üldse käima saada ei olegi mingi lihtne ülesanne.

Aga taaskord, võin väga rängalt eksida praegu ja mõistagi on nii isand joupea kui eelkirjutajad selles osas pädevamad.

Edu lahendamisel!

Tauno

ajasin midagi segamini , on tõesti KE-Jetronic peal. Aga kuidas või mismõttes pole nii lihtne saada koduste vahenditega korda ? Diagnosti oleks targem viia ? Samas tahaks ikka kodustevahenditega ära proovida

JA kütust tuleb peale korralikult, sai võtta pritse pealt torud lahti ja vaadata kas tuleb, tuli korralikult.
Vasta
#6
Minu teada ei tohiks ka see karpaga olla, kuna karpaga isendid olid 66 ja 77kw (nagu ka minu kutsikas).
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
#7
(18-11-2015, 11:15 PM)joupea Kirjutas: ajasin midagi segamini , on tõesti KE-Jetronic peal.
...
JA kütust tuleb peale korralikult, sai võtta pritse pealt torud lahti ja vaadata kas tuleb, tuli korralikult.

Kena kuulda, et ikka pritsega tegu on. Palju kütruserõhk oli? KE-Jet tahab saada kuus baari... Seda juba silmaga ei määra.

Külmkäivituspihusti töötab?

KE-Jeti peale kukub enamus remondikohti koomasse. Tallinnas on teada Hannes Speedsterist, kes neid loomi veel praavitada mõistab. Mujal keeratakse tseeooo kruvist paikaThumbsup, keerates sellega pritse lõplikult paigast.

Vihjeid KE-Jeti kodudiagnostikaks on küllalt. Head lugemist ja katsetamist.Eusa_angel

Neid eeesid mudelinimetuse taga ei usalda ma juba ammu. Kui uskuda Wikipeediat , siis on 80 kW puhul mõlemad võimalikud. Tõsi, 80 kW pada pritsega saigi vaid 1,8liitrisena.
Vasta
#8
Tegu peaks olema M102.910 mootoriga, millel peal Bosch KE-Jetronic pritse.
Koduste vahenditega korda? Tegelikult inimesele, kes ei tee vahet karburaatoril ja mehaanilisel pritsel, on raske midagi mõistlikku soovitada. Ära nüüd solvu. Võsa ütles enamuse juba ära. Kohtadest veel. Viljandis Albert Särg kindlasti jagab asja ning Pärnus Aivar Tiisler. Viimane mees on tark, aga talle Mercedesed eriti ei meeldi (remondib meelsamini VAG ja BMW autosid). Küsida võid muidugi.
Vasta
#9
Mina arvan, et tegu hoopis õhulekkega ehk mootor saab liiga palju õhku peale. Oma väite põhjendusex toon selle, et topkat andes pöörded tõusevad kõrgele (rohkem kütet + rohkem õhku = rohkem pöördeid). Soovitan õhu poole peal olevad detailid üle vaatama, eriti õhukulumõõtjast allapoole jääva kummidetaili. Kui mootor sealtkaudu lisaõhku saab, siis kütusesegu vale, kuna kõik õhk ei käi läbi õhukulumõõtja.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#10
Minul oli ka probleem sama mootoriga. Oli küll õhuleke peale õhumõõtjat, aga selle likvideerimine tulemusi ei andnud.
Veaks oli lamdaandur. Andur pani vigast ja kütusesegu liiga vaene, sellepärast eetriga töötas ka paremini.
kahjuks koduste vahenditega seda kontrollida ei saa...
Vasta
#11
(22-12-2015, 12:23 AM)t2rn Kirjutas: Minul oli ka probleem sama mootoriga. Oli küll õhuleke peale õhumõõtjat, aga selle likvideerimine tulemusi ei andnud.
Veaks oli lamdaandur. Andur pani vigast ja kütusesegu liiga vaene, sellepärast eetriga töötas ka paremini.
kahjuks koduste vahenditega seda kontrollida ei saa...

Dafukk? Lambdaanduri toimimist saab kenasti multimeetriga jälgida... Kahtlsualune on see muidugi alati, meeldetuletus on omal kohal.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190E 2.0 87kw käivitus-mure EnricoN 2 55 23-11-2024, 09:10 AM
Viimane postitus: v6sa
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 355 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  w201 2.5d käigukast MarkiJeg 1 400 03-11-2023, 09:43 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 varuosad Fred_W201 0 369 19-06-2023, 04:10 PM
Viimane postitus: Fred_W201
  W201 1.8 66kw 1984 ,Millest peale hakata? Treufeldt 3 820 09-08-2022, 08:50 PM
Viimane postitus: Rolz
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 3,260 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe
  Jeep Wrangler W201 C 250 D mootori leke HarryPokker 2 2,338 31-07-2020, 04:58 PM
Viimane postitus: HarryPokker
  w201 velje sobivus karl190 5 4,536 26-03-2020, 10:45 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 bodykit karl190 12 7,633 17-02-2020, 10:56 AM
Viimane postitus: hents99
  W201 käigukastide teemadel indrek 1 2,960 25-07-2018, 02:12 PM
Viimane postitus: Ott



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne