![]() |
w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105) +--- Teema: w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. (/showthread.php?tid=40746) |
w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. - joupea - 18-11-2015 Tervist , mure järgmine.. Mingil imelikul põhjusel ei taha mootor töödata nii nagu peab , topkaga läheb käima ilusti ja laseb isegi korraks pöörded suht kõrgele aga see on ka kõik , kütust karpasse tuleb ilusti, pump lööb ka nii nagu peab. Endal mõistus otsas, sirvisin pool päeva siin foorumit ka aga ei leidnud midagi sarnast. Edit, mootoriks on 1.8 80kw. RE: w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. - fubuq - 18-11-2015 Kui "topka"ga läheb siis on sul suund selge. Otsi probleemi kütuse poolt. Karburaator umbes, kütusesurve jne. RE: w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. - v6sa - 18-11-2015 Mihandnde karburaator sel peal on? Strömbergi takerduvakurguline? Õlitase normis? Aga nagu öeldi, lihtsamad asjad muidugi kõigepealt. Kütusesurvet ikka on? RE: w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. - Sm. Västrik - 18-11-2015 Tere, Võibolla off-topic ja võibolla olen midagi maha maganud, aga "E" (nagu "Einspritzung") selle auto mudelinimes tähendab ideepoolest, et karburaatori asemel peaks ta mootoril olema ikka pommiaegne sissepritse KE-Jetronic?! Mis omakorda tähendab seda, et koduste vahenditega teda maru ilusti või üldse käima saada ei olegi mingi lihtne ülesanne. Aga taaskord, võin väga rängalt eksida praegu ja mõistagi on nii isand joupea kui eelkirjutajad selles osas pädevamad. Edu lahendamisel! Tauno RE: w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. - joupea - 18-11-2015 (18-11-2015, 10:20 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Tere, ajasin midagi segamini , on tõesti KE-Jetronic peal. Aga kuidas või mismõttes pole nii lihtne saada koduste vahenditega korda ? Diagnosti oleks targem viia ? Samas tahaks ikka kodustevahenditega ära proovida JA kütust tuleb peale korralikult, sai võtta pritse pealt torud lahti ja vaadata kas tuleb, tuli korralikult. RE: w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. - sten130 - 18-11-2015 Minu teada ei tohiks ka see karpaga olla, kuna karpaga isendid olid 66 ja 77kw (nagu ka minu kutsikas). RE: w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. - v6sa - 19-11-2015 (18-11-2015, 11:15 PM)joupea Kirjutas: ajasin midagi segamini , on tõesti KE-Jetronic peal. Kena kuulda, et ikka pritsega tegu on. Palju kütruserõhk oli? KE-Jet tahab saada kuus baari... Seda juba silmaga ei määra. Külmkäivituspihusti töötab? KE-Jeti peale kukub enamus remondikohti koomasse. Tallinnas on teada Hannes Speedsterist, kes neid loomi veel praavitada mõistab. Mujal keeratakse tseeooo kruvist paika ![]() Vihjeid KE-Jeti kodudiagnostikaks on küllalt. Head lugemist ja katsetamist. ![]() Neid eeesid mudelinimetuse taga ei usalda ma juba ammu. Kui uskuda Wikipeediat , siis on 80 kW puhul mõlemad võimalikud. Tõsi, 80 kW pada pritsega saigi vaid 1,8liitrisena. RE: w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. - kaupo51 - 19-11-2015 Tegu peaks olema M102.910 mootoriga, millel peal Bosch KE-Jetronic pritse. Koduste vahenditega korda? Tegelikult inimesele, kes ei tee vahet karburaatoril ja mehaanilisel pritsel, on raske midagi mõistlikku soovitada. Ära nüüd solvu. Võsa ütles enamuse juba ära. Kohtadest veel. Viljandis Albert Särg kindlasti jagab asja ning Pärnus Aivar Tiisler. Viimane mees on tark, aga talle Mercedesed eriti ei meeldi (remondib meelsamini VAG ja BMW autosid). Küsida võid muidugi. RE: w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. - Werewolf - 20-11-2015 Mina arvan, et tegu hoopis õhulekkega ehk mootor saab liiga palju õhku peale. Oma väite põhjendusex toon selle, et topkat andes pöörded tõusevad kõrgele (rohkem kütet + rohkem õhku = rohkem pöördeid). Soovitan õhu poole peal olevad detailid üle vaatama, eriti õhukulumõõtjast allapoole jääva kummidetaili. Kui mootor sealtkaudu lisaõhku saab, siis kütusesegu vale, kuna kõik õhk ei käi läbi õhukulumõõtja. RE: w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. - t2rn - 22-12-2015 Minul oli ka probleem sama mootoriga. Oli küll õhuleke peale õhumõõtjat, aga selle likvideerimine tulemusi ei andnud. Veaks oli lamdaandur. Andur pani vigast ja kütusesegu liiga vaene, sellepärast eetriga töötas ka paremini. kahjuks koduste vahenditega seda kontrollida ei saa... RE: w201 190e ei taha käivituda ja tööle jääda. - v6sa - 22-12-2015 (22-12-2015, 12:23 AM)t2rn Kirjutas: Minul oli ka probleem sama mootoriga. Oli küll õhuleke peale õhumõõtjat, aga selle likvideerimine tulemusi ei andnud. Dafukk? Lambdaanduri toimimist saab kenasti multimeetriga jälgida... Kahtlsualune on see muidugi alati, meeldetuletus on omal kohal. |