Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 250D manual käigukastist automaadiks
#21
Pill sõidab selle kastiga, täitsa kenasti, tross sai hübriid kahest erinevast variandist, bensuka tross on siiamaani küljes, aga hoovastik on vähe ringi tehtud ja diisli oma. Reguleeritav kahest kohast.
Käiku vahetab siiamaani pauguga - ühendatud on vaakumdrosselist ka ühendus kastini aga ma ei kujuta ette kas see töötabki.

Kickdown veel ei funka, aga nagu Hannes viitas, siis selle saab lihtsalt tööle...

Aga üks mure on selle diiseldamisega... Tahhomeeter oli sellel diislil algselt ja on ka nüüd kellablokis - tahaks selle tööle saada. Väljamaafoorumid viitavad igasugustele anomaaliatele, kus signaal väntvõllist (andur on mul olemas - tahho enne töötas) käib läbi mingi võimendi ja siis alles tahhomeetrisse. Ehk oskab keegi viidata kus see võimendi võiks aset leida?
Vasta
#22
(28-05-2014, 10:12 AM)canyondrift Kirjutas: ...
Aga üks mure on selle diiseldamisega... Tahhomeeter oli sellel diislil algselt ja on ka nüüd kellablokis - tahaks selle tööle saada. Väljamaafoorumid viitavad igasugustele anomaaliatele, kus signaal väntvõllist (andur on mul olemas - tahho enne töötas) käib läbi mingi võimendi ja siis alles tahhomeetrisse. Ehk oskab keegi viidata kus see võimendi võiks aset leida?

Hannese teemas nagu oli selle kohta jutt ja skeemid. Otsi, ehk leiad.

Võimendi on eraldi karp aku taga.
Vasta
#23
Sirvisin seda teemat, asi nii lilleline selle auto puhul ei ole, mälu järgi (võib petta) minul sarnast karpi polnud kui Hannese teemas.. Eks ma pean teise juhtmestiku (või mis sellest alles on) uuesti lahti harutama ja uurima mis kuhu käib... Lihtsalt võiks alguses väheke rohem selgust saada asjale.
Vasta
#24
Mälu ei peta, sellel pole sarnast plokki kusil nähagi... Ainukesed asjad mis diislil aku taga nurgas istusid olid D-Kickdown relee ja ülepingerelee... Eeldan et ka tahho töötab läbi selle relee kuna all pinide peal on kirjas TD (peaks olema pööretesignaal kui bensukat tegime)
Vasta
#25
Sain kinnitust, tahho töötab - D-Kickdown releel on 5 pesa, vool, mass, väntvõllianduri jaoks kaks otsa ja kicdowni lüliti jaoks üks. Lõpuks ühendasin asja värvide järgi. Pisik on vigase kujuga õrnalt, pikem kui relee ise seepäras seda üles ka ei leidnud kohe.
Kickdowni juhtmeosast tuleb miskipärast koguaeg vool peale, no siis kui süüde sees ja relee ühenduses... Peaks see pööretest aru saama, aga noh, vist ei saa...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem esituledega. w124. iseteenjasaan 1 165 27-08-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 käivitumine/[hõõgsüüteküünlad suvel? melw124 0 251 13-08-2023, 01:54 PM
Viimane postitus: melw124
  W124 kesklukk S124 2 419 26-01-2023, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 e230 katalüsaator kim 0 339 10-09-2022, 08:38 PM
Viimane postitus: kim
  Hüdroamort w124 saffron 2 763 17-11-2021, 05:51 PM
Viimane postitus: saffron
  w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab? kraabus 3 1,389 20-05-2021, 08:27 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 katuseluugi avamine Atman67 3 1,430 22-04-2021, 12:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 320ce sureb tühikäigul Dominic 10 3,462 06-10-2020, 01:01 PM
Viimane postitus: Dominic
  W124 paak lömmis,söefilter umbes arcar 4 2,656 17-08-2020, 07:51 PM
Viimane postitus: arcar
  w124 SRS Even88 17 7,093 17-06-2020, 10:02 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne