Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 3.0d 80kw mootor ei käivitu
#1
Tervist! Mis mootoril viga võib olla, et ei käivitu. Eelmise omaniku jutu järgi ei käinud mootor ringi, kuid sai ise tühja akuga proovitud ja tõmbas mootori ringi, äkki oskate midagi soovitada, et mida vaadata tegemist w124 3.0d ga.
Vasta
#2
Kütust on sees, hõõgküünlad toimivad?
Vasta
#3
Ise arvasin ka, et küünlad toimivad. Tuli välja, et ikka ei toimi küll.

Võta eelsüüterelee küljest pistik ära.
Võta suvaline aku, ühenda - klemm vastu kere ja + klemmiga käi kõik need klemmid seal pistikus läbi.
Kui on näha sädelust st. mingi ühendus on olemas siis toimivad.

Samas kas pihustitorudest ikka kütet tuleb?
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#4
Kui klapid irvakil, siis peaks mootor ka nagu köögikombain ringi käima. Sumbutist diisli tossu ikka tuleb? Tegelikult foorumis sarnaseid probleeme ennemgi olnud, otsing aitab...seal juba kõikvõimalikud vandenõuteooriad välja toodud kah.
Vasta
#5
Vb on needus nagu minu omal Smile Hetkel toimib aga homme juba uued tuuled...
Vasta
#6
(12-03-2012, 10:26 PM)jegesmesh Kirjutas: Ise arvasin ka, et küünlad toimivad. Tuli välja, et ikka ei toimi küll.

Võta eelsüüterelee küljest pistik ära.
Võta suvaline aku, ühenda - klemm vastu kere ja + klemmiga käi kõik need klemmid seal pistikus läbi.
Kui on näha sädelust st. mingi ühendus on olemas siis toimivad.

Samas kas pihustitorudest ikka kütet tuleb?

See säde näitab vaid seda, et kusagil on olemas galvaaniline kontakt. Kas küünlad tegelikult korras on, näitab vaid mahakeeratud pulkade menetlus.

Kui auto ei käivitu ja endal ei ole tahtmist abimaterjale lugeda, tuleb auto viia tohtri manu (või tohter auto manu tirida). Lihtsa diiselmootori hingeelust on siin jahutud nõrkemiseni.

Märksõnad: õhutustamine, surved, hiline pritse, pritsehetk, õhk...
Vasta
#7
Võta pumba peal olevalt vaakumklapilt voolik küljest ära ja proovi siis. Ostsin ka 200d mittekäivituva mootoriga. Natuke uurimist ja puurimist ning seal see viga oligi. See vaakumvoolik läheb veel mingisse elektroonilisse vaakumi jagaja klappi. Selle ümberlülitused
toimetavad siis suretusel ja käivitusel.

Vasta
#8
Väga vana teema, kuid lõpuks kui sai mootor lahti võetud, oli asi selles, et mootoris oli kett purunenud.
Vasta
#9
Kas on ka sellele mõni mõistlik põhjus, purunenud vaakumpump vms? Päris niisama klõpsti kaherealine kett pooleks ei lähe.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 333 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,960 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 965 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne