Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190E 1989 - Probleem soojalt käivitamisega
#21
Küsiks kust sa pihustid ostsid ja palju maksid?
Vasta
#22
(17-09-2012, 04:14 PM)Indr3k Kirjutas: Küsiks kust sa pihustid ostsid ja palju maksid?

Ostsin siit samast foorumist kasutatud pihustid 2.3 pealt. Sirvi varuosade rubiiki.
Vasta
#23
Kui kedagi huvitab, siis see pöörete kõikumise probleem sai ka juba ammu lahenduse. Vigaseks lüliks osutus Thermal Check Valve [Pilt: 140.jpg]

Peale seda sai multimeetriga segu ka paika keerata mis oli väheke mööda ja auto töötab ikka väga hästi - käivitused kõik väga head ja jõudu on ka palju rohkem + kütust võtab märgatavalt vähem. Äkki on kellelgi abiks kunagi Smile
Vasta
#24
(14-03-2013, 04:06 PM)l3gion Kirjutas: Kui kedagi huvitab, siis see pöörete kõikumise probleem sai ka juba ammu lahenduse. Vigaseks lüliks osutus Thermal Check Valve [Pilt: 140.jpg]

Peale seda sai multimeetriga segu ka paika keerata mis oli väheke mööda ja auto töötab ikka väga hästi - käivitused kõik väga head ja jõudu on ka palju rohkem + kütust võtab märgatavalt vähem. Äkki on kellelgi abiks kunagi Smile

Kus see täpsemalt võiks asuda?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#25
Pilt asukohast
teiste temp. andurite juures asub. Kontrollida on lihtne. Keermega otsale peab väheke kuuma andma ja kostub kõva plõks, peale seda saab sellest läbi puhuda. Maha jahtudes käib jälle plõks ja klapp sulgeb sees ja läbi puhuda ei saa.
Vasta
#26
Tervist! Soetasin endale kasutud MB W201 1.8 80Kw sõiduki. Kõige suurem viga oli see et soojalt käima enam ei saanud ja selle veaga hakkasin tegelema. Kuna vana auto oli ka MB W201 2.0 87Kw siis polnud viga varuosi vahetada. Nüüd kus olen mootori kokku saanud ja hääled sõidukile sisse saanud ei ole ma rahul iga käivitamisel jääb pöörded 1000 peale ja umbes 40sek. läheb normaalseks ja selle vea leidmiseks vajan teie abi. Proovin seda anduri tööd mis siin eelnevalt juttu on kuna vana andur oli valge ja sarved olid külge liimitu ning läks katk. Panin teise vanalt mis oli punast värvi.
Ei tahaks uskuda et selle viga võib olla kui mootor on soe või külm siis viga on sama.
Vasta
#27
See andur sai üle kontrollitud ja toimib ning selle viga ei ole kuid ikka otsin abi murele.
Vasta
#28
Kunagi mazdal oli ka sama asi... paisupaagi punn Eusa_angel
Vasta
#29
(12-07-2015, 08:39 PM)rayaju Kirjutas: Tervist! Soetasin endale kasutud MB W201 1.8 80Kw sõiduki. Kõige suurem viga oli see et soojalt käima enam ei saanud ja selle veaga hakkasin tegelema. Kuna vana auto oli ka MB W201 2.0 87Kw siis polnud viga varuosi vahetada. Nüüd kus olen mootori kokku saanud ja hääled sõidukile sisse saanud ei ole ma rahul iga käivitamisel jääb pöörded 1000 peale ja umbes 40sek. läheb normaalseks ja selle vea leidmiseks vajan teie abi. Proovin seda anduri tööd mis siin eelnevalt juttu on kuna vana andur oli valge ja sarved olid külge liimitu ning läks katk. Panin teise vanalt mis oli punast värvi.
Ei tahaks uskuda et selle viga võib olla kui mootor on soe või külm siis viga on sama.

Kontrolli oma temperatuuri andurid üle. Mootor arvab igal käivitusel, et ta on külm ja hoiab seetõttu pöördeid algul kõrgemal (mida ta külmalt peabki tegema).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#30
Kontrolli oma temperatuuri andurid üle. Mootor arvab igal käivitusel, et ta on külm ja hoiab seetõttu pöördeid algul kõrgemal (mida ta külmalt peabki tegema).
[/quote]

Andurid vahetatud aga viga pole kadunud. Sisselaskekollektoris on soojusplaat vahel ja selle alumisel serval on traat rippumas aga otsad on kinni. Kui selle üle kontrolliks kas see toimib ja kui ei peaks toimima kas ei või selle viga olla.
Viisin eelmisel nädalal auto esindusse ja sealt tuli vastus et nii ongi õige aga minu arust ei ole.
Vasta
#31
Kui sa mõtled esinduse all Rakvere Silberautot, siis minu arvates 1989 aasta autot ei oleks mõtet sinna viia olnud.
Rakveres peaks MB hingeelu tundma Pintlex OÜ Jaama tänaval, pöördu sinna.
Vasta
#32
(04-08-2015, 08:48 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui sa mõtled esinduse all Rakvere Silberautot, siis minu arvates 1989 aasta autot ei oleks mõtet sinna viia olnud.
Rakveres peaks MB hingeelu tundma Pintlex OÜ Jaama tänaval, pöördu sinna.

esindusse sai teise probleemiga mindud aga kui seal olin miks ka mitte kurta, äkki saab abi. Tänan info eest ja käin seal ära.
Vasta
#33
(14-08-2015, 10:16 PM)rayaju Kirjutas:
(04-08-2015, 08:48 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui sa mõtled esinduse all Rakvere Silberautot, siis minu arvates 1989 aasta autot ei oleks mõtet sinna viia olnud.
Rakveres peaks MB hingeelu tundma Pintlex OÜ Jaama tänaval, pöördu sinna.

esindusse sai teise probleemiga mindud aga kui seal olin miks ka mitte kurta, äkki saab abi. Tänan info eest ja käin seal ära.

Käidud Pintlex OÜ juure ja nemad ka ei tuvastanud midagi, kõik pidi töötama aga ei osanud öelda miks hoiab iga käivitamisel pöörded üleval.
Vasta
#34
Nii, leidsin sellise relee oem 001 542 68 19 aga ei leia internetist sellele vastust mis ülesanne selle reeleel on. Eemaldasin selle autolt ja ei mingeid muutusi olnud silmaga ja kõrvaga märgata. Relee asukohaks on enne kaitsmekarpi.
Autoks MB W201 190E 1.8 80Kw, bensiin, manual.
Vasta
#35
(20-10-2015, 08:37 PM)rayaju Kirjutas: Nii, leidsin sellise relee oem 001 542 68 19 aga ei leia internetist sellele vastust mis ülesanne selle reeleel on. Eemaldasin selle autolt ja ei mingeid muutusi olnud silmaga ja kõrvaga märgata. Relee asukohaks on enne kaitsmekarpi.
Autoks MB W201 190E 1.8 80Kw, bensiin, manual.

Nii siis, ise küsisin ja ise vastan.
Sai Saksamaalt tellitud sellele autole käsiraamat ja selle raamatu järgi näitab et tegemist on sisselaskekollektori soojusplaadi relee. Relee maanduseks on termoandur mis asub veepumba küljes (kollane kapsel).
Vasta
#36
(15-07-2012, 09:30 PM)l3gion Kirjutas: Tervist,

Vahetasin pihustid ära koos uute febi tihenditega ja tulemuseks ümmargune null. Otsustasin siis auto kanalile ajada ja kontrollida seda pumba küljes olevat check valvet ja see oli katki. Sealt seest oli vedru ja kuul puudu niiet võis vabalt sealt läbi puhuda. Panin teise korras check valve külge ja niipalju kui täna autot kasutasin siis tundub ,et töötab aga eks katsetan veel mõnipäev Smile

[Pilt: W01331627491BOS.JPG]

no nii, ma ka mures oma sõiduki soojalt käivitamisel. -7 kraadi juures läheb moment tööle aga -6 kraadi juures siis juba tahab pikemalt käivitamist. Kuna suvel olin oma käega mootori kallal nökitsenud siis ei saanud seal viga olla ja arvasin et see sama jubin mängib mulle mäkra, kuigi ma olin ka selle uue vastu vahetanud ja ei tahtnud uskuda et nii niiresti võib see mitte töötada normaalselt. Vana oli alles ja proovisin oma kopsimahuga läbi puhkuda kuid ei suutnud. Uus oli olemas aga teise välimusega. Vanalt jupilt puurisin plastikosa sealt välja et oleks ilma lukustuseta ja panin selle tagasi ja teise välimusega klapi paigaldasin mootori ruumi kütusevooliku vahele. Nüüd pole olnud soojalt käivitamisega muret, supper töö jälle üks viga kõrvaldatud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190E 2.0 87kw käivitus-mure EnricoN 2 28 2 tundi tagasi
Viimane postitus: v6sa
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,786 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 440 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 537 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 1,479 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv
  w204 c350cdi 170kw probleem. --Arx-- 6 2,167 24-05-2022, 10:36 AM
Viimane postitus: tomm75
  w204 c350cdi 170kw 4matic probleem --Arx-- 8 1,051 30-04-2022, 08:07 AM
Viimane postitus: --Arx--
  MERCEDES-BENZ w204, keskluku puldi probleem. erkitiik 3 1,150 03-09-2021, 09:46 AM
Viimane postitus: v6sa
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 3,256 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe
  W204 elektriakna probleem mbw204 3 3,030 01-06-2020, 10:10 PM
Viimane postitus: mbw204



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne