Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mure:Vito 2,3td ei käivitu
#1
Autoks siis 96 aasta vito 110D 2,3td 72kw,automaat

Räägin siis täpselt ära mis juhtus..
tegin 400km sõidu,võtsin enne seda 40 euri eest kütet sisse,kui tallinna tagasi jõudsin siis vaatasin et kütuse seier pole kukkunudki alla veerandi paagi(seier veerandi ja poole vahel,nii nagu algselt oli),samuti ei hakanud kütuse tuli põlema.
Ennem seda seier ja tuli näitasid alati täpselt.
Noh sai siis kütus otse keset tallinna otsa(km kokku arvutades saingi aru et kütus peakski otsas olema!),võtsin siis 4 liitrit lähimast tanklast kanistrisse ja kallasin peale,sain vähese käiamisega käima ilusti masina ja siis sõitsin tanklasse ja võtsin veel 15 euri eest kütet peale.siis ajasin oma asjad ära ja sõitsin koju(kokku 21km).
järgmisel hommikul panin auto käma ja sain sõita 200meetrit ja siis suri uuesti välja,samamoodi nagu oleks küte otsas olnud(kütuse seier sama koha peal nagu eelmine päev),
mingit loiku ka maas ei olnud et see küte kuskile ära oleks saanud kaduda.
mitu korda veel proovisin käivitada,esimesed paar käivitus korda lubas natuke ja kõik,peale seda enam ei lubanud ka.
no siis masin jäigi sinna seisma umbes 4ks tunniks.hiljem tulin tagasi ja siis kallasin uuesti 4 liitrit peale,peale seda läks suht koheselt käima.peale seda kui käima sain siis masin käis kuskil poolt tundi,uurisin sealt kõrgsurve pumba juurest et veidi immitseb kütet sealt pealmiste torude juurest,täpsemalt siis sealt vahelt kus need nn hammasvööd on,pilt ka:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/40...9ffdd0.jpg
täpselt sealt hammasvööde vahelt natuke immitseb,kui rohkem gaasi anda töötava mootoriga.kuid seda ei tule ültse palju,selle tuuritamisega koha peal,mingi poole tunni jooksl paar tilka tilkus maha(seega see 12 liitrit ei saanud kuidagi selle 21km sõidu peale maha ka kuskilt joosta.)

Lõpuks jätsin masina seisma...arvasin et sain veast jagu ja et eks selle lekkega võtab ka midagi ette siis lähiajal,kuid täna hommikul nüüd panin auto käima ja käis võibolla kuskil 1 minuti ja suri välja...ja enam ei käivitu jälle,küünalde tuli ka ei kustu ära,pole vahet kaua süüdet sees hoida.

Kuid häirib mind asja juures see et kui teist korda kallasin 4 liitrit peale siis läks masin kohe pm käima,oleks pidanud ju mingi aja ikka kütust üles tõmmama,samuti ennem seda 4 tundi seismist käivitades andsin eelsüüte küünlaid,kuid küünalde tuli ei kustunudki ültse ära(nagu nüüdki) ja ei lubanud ka siis...kui aga 4 tunni pärast kütust peale valasin siis süüdet pannes kustus kenasti küünalde tuli ära nagu alati ja käivitus ka kohe.

Nüüd kallasin jälle 4 liitrit kütet peale,kuid enam ei käivitu ültse...proovisin ka natuke stardi-abiga,kuid sellega ka ei taha käivituda,korraks lubab ainult,ei julge seda eriti lasta ka sinna.
Samuti jääbki nüüd see küünalde tuli põlema ega ei kustu ära ja see kütse taseme seier ka paneb segast arvatavasti...kas need saavad kuidagi seotud olla,või näiteks see seotud olla et kui kütust peale ei tule siis ei kustu ka küünalde tuli ära?see mul esimene jama diisliga ja pole eriti nendega kokku ka puutunud,seega igasugune info abiks...
bensukatega mässand küll ja ise remonti teinud..seega kohe ei tahaks joosta kuskile karla autosse suurt remonti teostama,kui teaks ennem mis asjal viga võib olla.
Masinal loomulikul varem ei olnud mingeid külma ega sooja mootoriga käivitamise probleeme,alati läks poolest pöördest.

Uurisin ka foorumist siin,et tundub viga olevat immos...et eelsüüte küünalde tuli on ka immo tuli,vanematel vitodel...
nüüd oleks tore teda kuidas see jma algas siis või mis teha saaks et see mmo maha saada vms...
Vasta
#2
Küünalde tuli ei kustu ka siis kui mõni küünaldest läbi. Äkki on kõik läbi?
Tee kodune kiirtest ja saad teada.
Kütusefilter võib umbes olla.
Immo viga võib ka olla. Kuidas elektrooniliselt immo viga välistada ma ei tea.
Kindlasti on siin pädevamaid diagnostikuid.
Mehhaaniliselt on "lukk" pumbaküljes ning see tuleb lihtsalt eemaldada.
Kas paagist küte peale tuleb? Sohvripool, kapotiall on kütusevoolikute kiirühendused. Teed need lahti ja kontrolli. Puhu läbi. Paagis on tasemeandur/sõel - kombojunn. Sealne sõel võib sodi täis olla ning küte ei jõuagi paagist pumpa. Paraku selle kontrollimiseks tuleb paak alt ära võtta, kuna avaus asub paagi peal. Võid pihustitelt ka torud maha keerata ja süüdet andes võiks ju näha olla kas küte liigub. Esimese hooga nagu ei oskagi rohkem soovitada
Vasta
#3
(13-04-2013, 09:21 AM)Henry Kirjutas: Küünalde tuli ei kustu ka siis kui mõni küünaldest läbi. Äkki on kõik läbi?
Tee kodune kiirtest ja saad teada.
Kütusefilter võib umbes olla.
Immo viga võib ka olla. Kuidas elektrooniliselt immo viga välistada ma ei tea.
Kindlasti on siin pädevamaid diagnostikuid.
Mehhaaniliselt on "lukk" pumbaküljes ning see tuleb lihtsalt eemaldada.
Kas paagist küte peale tuleb? Sohvripool, kapotiall on kütusevoolikute kiirühendused. Teed need lahti ja kontrolli. Puhu läbi. Paagis on tasemeandur/sõel - kombojunn. Sealne sõel võib sodi täis olla ning küte ei jõuagi paagist pumpa. Paraku selle kontrollimiseks tuleb paak alt ära võtta, kuna avaus asub paagi peal. Võid pihustitelt ka torud maha keerata ja süüdet andes võiks ju näha olla kas küte liigub. Esimese hooga nagu ei oskagi rohkem soovitada
Tere,tänud soovituste eest...ise arvan et siiski immo jamm,kuna küünlad niimoodi läbi kohe ei lähe ju...just kirjutasin et ennem seda jama käis klõps iga kell mootor käima...isegi külma mootoriga läks ilma küünaldeta suht kergelt käima,mitte päris külma mootorig,kuid töösoe ka enm ei olnu näiteks
...küünlad välistan kohe ära....
torud on kütet täis,täna vatasin just,keersin ka kütuse filtrit natuke lahti,sealt hakkas kohe kütet vahelt jooksma,seega see ka täis.hommikul korra proovisin,siis jällegi tuli kustus ilusti kohe ära ja natukese käiamisega läks ka käima korraks,mingi minut käis siis suri välja...peale seda tuli jäi jälle põlema kui süüde sisse panna ja sel ajal starterit andes ainult lubas,käima enam ei läinud...
mõne tunni pärast proovisin uuesti...siis ka ainult lubas,tõmmasin korra selle pistiku sealt pumba küljest lahti,kus see klapp tal on,prooviin siis,ei mingit tulemust sama jama,aga kui pistiku tagasi panin läks korraks uuesti käima,arvasin et ehk siis see pistik ei anna ühendust,see seal kütusega koos ka natuke,kuid siis mingi 3 minutit käis,andsin tuure ka,kõik tundus ok olevat ja siis suri ikka ära järsku ära ja peale seda nüüd ka ainult lubab jälle ja tuli ära ei kustu.

see ongi nagu alati nii et kui tuli ära ei kustu,siis käima ei lähe ka,no mitte ültse...samas kui tuli kustub siis kohe käib kah...seega seal peab seos olema ju...kui tuli kogu aeg kustuks ära siis võiks viga isegi paagist otsida tõesti...
üleeile õhtul nägin muidugi mingit õhumulli seal ühes torus,mis pole normaalne,kuid see võis sellest olla,et eelmine õhtu mul tõesti kütus otsa sai,peale seda muidugi võtsin 12 liitrit peale(plus nüü olen 2x5 euri eest veel peale kallanud),et peale seda ei tohiks uuesti kohe otsa saada,see asi nagu imelik...mõtlen kas saaks nii proovida et vaatasin ennem kui kütuse torud filtrisse jõuavad,mõlemil on mingid kiirliited seal käigukasti kohal olemas,prooviks need otsad sealt lahti teha ja siis otse kanistrisse panna kütust võtma,kui siis käima läheb ja jääb ka,siis selge et asi vist paagis,kuskilt lugesin et keegi nii proovis,vist siis peaks saama?tal ju paagis mingit etteande pumpa vist pole?
Vasta
#4
Niisiis ise küsin-ise vastan Big Grin
Sain siin teada et oligi see immo läbi..täpselt ei teagi kas immo aju läbi või siis see klapp mis siis kõrgsurve pumba küljes on,5 juhet läheb sisse..igaljuhul selle klapi ma sealt ära eemaldasin ja see kütuse toru istub ise(mis siis klappi läheb) väga täpsel ka kütusepumba enda auku(kuhu siis klapp poliga kinitatud)ning seal ka koht olemas,et see klamber sinna peale panna....ehk siis mõndadel vitodel pole ültse seda klappi ja siis ongi samamoodi seal asjad.
Ise lihtsalt eemaldasin selle klapi ja võtsin kaitsmeplokist 2 immo kaitset välja ja asi nüüd käib nagu antsu viiul jälle.tegelikult isegi pole neid kaitsmeid vaja välja otseselt võtta,aga siis jääks jällegi see eelsüüte küünalde tuli põlema.
Ennem kartsin ka et kui kütus peaks otsa saama vms siis ei pruugi seda masinat vist küll käima saada,kuid õnneks nii hull asi pole,peale seda remonti sain minutiga masina käima,starterit vaja lihtsat lasta,pumpab kütuse ilusti ise üles,loomulikult ei tohi kogu aeg järjest lasta,stateril lasta puhata muidugi Big Grin

Aga jah,loodan et see siis teistelegi abiks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB Spriter 1997 2.9 ei käivitu mulkk 6 184 04-11-2024, 11:03 PM
Viimane postitus: v6sa
  VITO(w639) 109 CDI - laadimise tuli põleb, salongi taustavalgus kustub IUrmoI 8 912 10-03-2024, 07:42 AM
Viimane postitus: v6sa
  2014 Vito diisel pihustid ei toimi KKk 4 578 05-02-2024, 11:37 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Viano w639 v6 d. salongiventilaatorite puhumise mure. taavi526 7 710 22-01-2024, 06:57 PM
Viimane postitus: taavi526
  Vito ei käivitu külmaga - elektri mure ratsoup 9 786 09-01-2024, 07:04 PM
Viimane postitus: v6sa
  Vito Tourer 2023 CD-pleier Antz 0 443 16-07-2023, 02:14 AM
Viimane postitus: Antz
  Vito 2003 edasi ei puhu sooja Old_timer 11 1,358 24-01-2023, 11:26 PM
Viimane postitus: jass161
  W639 Vito 115CDI MY2006 - Aku tühi paari päevaga, voolukadu aix6 3 835 24-01-2023, 09:18 PM
Viimane postitus: onu_siim
Video Vito w639 kolks taga Eenmaa 1 513 02-01-2023, 10:48 PM
Viimane postitus: Eenmaa
  MB Vito 2007a kärukonksu juhtmete värvid imre 3 676 08-11-2022, 05:59 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne