Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
10-01-2010, 11:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2010, 06:41 PM ja muutjaks oli coeng.)
Mõnda aega tagasi sai Hagudi tänava mersuremondis puhastatud ja vead nullitud, täna hakkas jälle pihta..Hoiab pöördeid üleval, 1500-2000..
sõita on raske, eriti libedal pidama eriti ei saa(automaat !). Samas võivad pöörded alla kukkuda, peaaegu sureb välja..Viimati mees võttis õhufiltrist tuleva kummivooliku lahti, tõmbas drosseli küljed kaltsuga üle, pritsis mingit vahendit vahele, väidetavalt võttis läpakaga vead ka maha ja kuskil kuu aega töötas..nüüd jälle jamad..kuidas see drossel nii kiiresti jälle sodiseks läheb ? Ja kus saaks asja korralikult puhtaks, prooviks mõnda muud kohta..kes nende õhudrosselitega kokku puutnud on? Imre rääkis, et seal elektrimootor võib ka jukerdada, kõik abi on oodatud ja perspektiivis on vist uue drosseli ostmine, soovitage kus normaalselt saab...miks see mootor just külmaga jukerdab ?
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Drosselklappi peaks püüdma uuesti ära õpetada. Ei tea kas teistega saab, aga originaal testriga kindlasti tehtav. Kui ära ei õpi, siis ilmselt viga drosselklapi kulunud asendiandurites. Veel tüüpviga PMS juhtplokiga mootoritel aju sees olevas MAP anduris. Läheb kondentsi täis ja ei anna mootori ajule korraliku koormussignaali. Viga siis tehasepoolt valesti paigaldatud vaakumvooliku asukohas sisselaske kolektori küljes.
HMS mootoritel seda viga pole.
PMS= Ilma õhululumõõtjata toitesüsteem.
HMS= Õhukulumõõtjaga toitesüsteem.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Mootoril on kaks karterituulutus süsteemi.
1) tühikäik ja keskmised pöörded.
2) makspöörded.
See toru, mis sa lahti võtsid on nr:2 süsteem. Paraku on on nr:1 ilmselt kinni ummistunud ja kogu tuulutud on jäänud nr 2 kanda.
Nr:2 on aga enne drosselit ja seal pole lihtsalt gaaside liikumis kiirus vastav, et suudaks kogu kondentsi vaikselt töristades sisse tõmmata.
Nr:1 asub sisselaske kollektori all 1-2 ning 3-4 sisselaske all peened torud, mis lahevad kokku Y toruga( mõnedel juhtudel Y klapiga) ning suundub ühe jämedama toruga umbes roolivõimu pumba alla olevasse piirkonda.
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
See on vist suur töö nr:1 ummistusest lahti saada
Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Sai paar päeva tagasi ka seda tehtud. Kokku läks selle jama peale kaks päeva kuna aegajalt pidi muid asju ka ajama. Ehk siis kollektor maha koos juhtmete ja muu kraamiga. Algul üritasin seda jämedat toru sealt vahelt kätte saada aga selle käigus murdusid ära need teised kaks mis selle jämedaga kokku saavad. Pärast läks ka see jämedam toru katki. See jäme toru jookseb roolivõimu taha aga kuidas see kobakas sealt maha käib et saaks lahti võtta seda ma enam aru ei saanud. Ruumi ka seal suht väha ja ei näe täpselt. Kas tõesti tuleb roolivõim ja muud asjad kõik maha võtta selleks? Igatahes ajasin traadi sealt august sisse ja pärast lasin surveõhuga vaikselt läbi. Õlikork pealt ära mootoril ja oli tunda ,et tuul puhub ilusti läbi. Traat oli küll suht räpane kui sealt torust surkisid ehk siis peab mingi hetk leidma võimaluse see jupp sealt ikkagi kätte saada ja lahti teha. Siis näeb mis seal sees on ja kuidas puhastada korralikult. Kui keegi on teinud seda võib infot jagada kuidas ja mis.
Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Täna siis vahetasin kollektori tihendi ära ja juhuslikult avastasin et need kaks jupstükki mis karterituulutus torude otsas on olid täiesti umbes. Ehk siis need mis alt on kahe toru otsas ja ülemised otsad on kollektori all plokis. Ehk kellegil abi sellest. Pärast nende puhastamist enam ei tõmba pöördeid ka maha kui käigu sisse tõmban. Tegemist siis aut.kastiga ja enne tõmbas pöörded umbes 300 - 400 peale kui käigu sisse panid.