Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kütusefiltri vahetus
#1
Oskate öelda kui pika aja tagant või umbes kui suure kilometraaži järel tuleb diislil küttefiltrit vahetada. Pole ju mõtet peaaegu uut filtrit vahetada ja ei taha ka nii kaua sõita kui hakkab tunda andma, et filter umbes on (siis võib ju filtri puruks tõmmata ja kellel seda jama vaja on...). Praegu olen ma sõitnud ühe filtriga 15000 km.

Küsimus siis selles, et palju veel võib sõita või peab kohe ära vahetama?
Vasta
#2
Kohe vaheta juba! Ma vahetan iga 4 kuu pärast. Üldiselpead vahetama 8000 - 10000 km pärast, sõltub ka kütuse kvaliteedist. Kindlasti vahetan ka enne seda kui kylmad ilmad tulevad.
Vasta
#3
Arvasin ise sama, et peaks juba vahetama. Minu arvates on normaalne küttefiltrit vahetada iga õlivahetuse ajal ehk siis iga 10000 km järel minu jaoks.

Kuidas on lood õhufiltriga, millal seda vahetama peaks?
Vasta
#4
võta õhufilter välaja ja vaata kui sitane ta sul on. Seega otsusta kas vahetad või mitte. Arvan, et kui ainult linnas sõita siis vähemalt aasta aega ta sulle teenib. Ma näitaks liigun palju tolmuses karjääris ,seega arvan et pean tihedamini filtri vahetada.
Vasta
#5
Jällegi arvasin sama,aga lihtsalt kontrollisin. Kes seda teab mis normid ja värgid iga asja vahetusel on Smile
Ega paha ei teeks ka kui korra õhufilter kompressoriga läbi puhuda.

Palju see küttefilter umbes maksab ka?
Vasta
#6
ei mõista ästi miks te kütusefiltrit nii tihedasti vahetate. see peab ainult suuremad asjad kinni. suht lebo vooluga...

õhufiltrit tuleks aga vahetada koos iga õlivahetusega!
...
Vasta
#7
Hm ei saa ka aru, ma vahetan oma põkal alati sügisel vahetult enne talve kui kütus ise hakkab natukene paksenema.
Vasta
#8
Ma olen lasknud tavaliselt kõik filtrid ära vahetada kui tehakse ka õlivahetus, et siis iga 10 000 km järel.MAksma läheb tavaliselt kõik kuskil 900
Vasta
#9
Pole nagu ühtegi head põhjust leidnud miks peaks iga 10000km tagant kütuse filtrit vahetama, kui just mingit saasta paaki ei sattu. Olen kütusefiltri vahetanud  siiani kõigil autodel aastas korra, alati enne külmade saabumist, olenematta läbisõidust.  Õli ja õlifiltri tihedam vahetus 10000km (välp on 15000km) peal on küll mõistlik ja tuleb mootorile kasuks.
Aga palju servis kütusefiltri välbaks ette näeb?
Vasta
#10
No kui te arvate, et aastas korra on küll, siis ma arvan, et ma ikkagi ei hakka seda praegu veel vahetama. Ehk siis võibolla ka sügisel vastu talve. Asi on aga selles, et minu auto paaki on ikka kütet kanistrist ka valatud, seega filtrit aastas 2 korda vahetada oleks vist veel täitsa normaalne.
Vasta
#11
Sai oma postituses puusse pandud ennem, filtreid vahetan nii, et kui 10 000 või üle selle sõidetud, vahetatakse õli ja filtrid, AGA kui järgmine kord lähen õli vahetama, siis see kord jäetakse filtrid vahetamata, et siis filtrid üle ühe korra õlivahetusega.
Sry
Vasta
#12
Mina nii laisk inimene,kes ei viitsi läbisõitu jälgida.Õli vahetan igal kevadel ja sügisel.Õlifiltrit ka üle ühe korra.Mis puutub
kütusefiltrisse,siis tangin eranditult ainult kanistritest läbi lehtri(mille sõel on tehtud õlifiltri elemendist),nii et millal kütusefiltrit vahetasin,ei mäleta.
Vasta
#13
See lehtri mõte on päris hea:eureka:
Peab ka midagi sellist vist aretama, kes teab mis sodi sealt kanistrist paaki läheb.
Ma muidu päris kogu aeg kanistrist ei tangi, vahets ikka tanklast ka.
Vasta
#14
nordrainbow Kirjutas:Mina nii laisk inimene,kes ei viitsi läbisõitu jälgida.Õli vahetan igal kevadel ja sügisel.Õlifiltrit ka üle ühe korra.Mis puutub
kütusefiltrisse,siis tangin eranditult ainult kanistritest läbi lehtri(mille sõel on tehtud õlifiltri elemendist),nii et millal kütusefiltrit vahetasin,ei mäleta.
Mis see õlifiltrielement siis parem on?Sama teeb välja tavaline sõel mis on trehtritel küljes. Ja mis raskus siis iga hooldus kütusefiltrit vahetada on?
Vasta
#15
Mina tangin kogu aeg kanistrist pole mingit sõela lehtril ja filtrit vahetan igal sügisel.Pole nagu siiamaani mingit probleemi olnud.Tanklast oma auto tankimist isegi ei mäleta enam:tongue: ei raatsi sinna tanklatesse oma raha matta(selleks on oma tööauto mille kõrvalt saab kanistrid tangitud):cool_rsvd:
Vasta
#16
See on see diislimeeste värk :biggrin:
Vasta
#17
Soomekeelses mersuhoolduse raamatus oli toodud kütusefiltri vahetusvälbaks 60000km.

Kirjas LK19

http://www.vastupanu.pri.ee/data/mercede...sarjat.pdf
Vasta
#18
Ma arvan, et 60000 km ühe filtriga sõita on ikka natuke liiga palju.
Enda autole ostsin ma juba filtri ära ja kavatsen selle õige pea ära vahetada. Vahetan siis enne talve tulekut nagu soovitati.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  w212 350cdi kellade vahetus trooja6 2 1,582 08-11-2020, 04:40 PM
Viimane postitus: Black66
  MB W211 stange vahetus. PRE-FACELIFT TeccccccH 2 2,238 20-10-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: markoH
  W124 esimeste õõtsa pukside vahetus Poisike 0 1,962 06-10-2018, 11:15 PM
Viimane postitus: Poisike
  W124 kütusefiltri jala paigadamine W210le IndrekJ 0 1,491 24-09-2018, 05:23 PM
Viimane postitus: IndrekJ
  W212 raadio comand vahetus heix210 0 2,017 16-09-2018, 09:47 AM
Viimane postitus: heix210
  c124, e220,110kw, tagumiste piduritorude vahetus 966mkr 6 5,185 23-07-2018, 08:08 AM
Viimane postitus: Lepz
  w211 kellaploki vahetus Nostop 1 2,345 11-11-2016, 09:48 PM
Viimane postitus: Black66
  s124 om602 om606 vahetus ruumi puudus Lääne 9 5,883 30-08-2016, 09:51 PM
Viimane postitus: Lääne
  mb 124 salongiradiaatori vahetus ramli 3 3,594 11-07-2016, 09:40 PM
Viimane postitus: V126



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne