Postitused: 22
Teemad: 3
Liitus: Jul 2011
Maine:
0
Oskab keegi öelda kas on mõningaid ohte kui vahetada sportvedru tavalise vastu aga jätta alles sportamort ja kondid?
Paljud väidavad, et auto tõuseb kõrgemale ja pehmemaks läheb, muud midagi. See mu eesmärk olekski aga küsimus on kuidas sportamort ja tavaline vedru koostööd teevad!
Tänud ette,
KM
Postitused: 22
Teemad: 3
Liitus: Jul 2011
Maine:
0
Anna teada, et otsustasin ikkagi panna selle mis originaalis ette näeb, ehk sportvedru. Mõned küll väitsid, et ei tohiks vahet olla aga teised jälle vastupidi, et amort ei saa õiget töötamiskõrgust ning võib tuksi minna pika peale.
Jõudu!
KM
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Tegelikult suurt vahet pole, peaasi et enam vähem õige vedru ja kummi paned (kõrguse mõttes ei tohi VÄGa mööda panna).
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Miks sa üldse siis vedru vahetama hakkasid? Kas oli läbi?
Kõrguse regullisin mina ainult vedrupadja abil väga edukalt ära. Avantgardel oli tagumine ratas veidi liiiga koopas ja tundus kalle vale. Panin 4-nupuga vedrupadja ja asi muutus väga okeiks.