23-03-2014, 02:24 PM
Tervitused.
Ehk on kellegil kogemusi.
Radiaatoril on üleval plastik osa juures imepisikesed mõrad(nagu ämblikud aknal) ja jahutusvedelikku seistes ei leki.
Kui sõitma hakata, siis umbes 5-10 minutit saab sõita, kuni tekib järk järgult jahutussüsteemi nii suur surve, et jahutusvedelikku pritsib nende mõrade kaudu välja peale mida kerkib mootori temperatuur väga kiiresti üles. Selleks hetkeks kaob u 1,5 liitrit jahutusvedelikku süseemist.
Jahutusvedelik ise ilus ja ei ole õliga segunenud.
Kas pääsen ainult radiaatori vahetusega või viitab selline surve millegile hullemale. Hetkel tundub et jahutusvedelikul lihtsam välja pääseda antud mõradest kui läbi surve-korgi paisupaagis.
Kas taoline surve on üleüldse loomulik, lekkivaid radiaatoreid olen enne küll näinud, aga et niimoodi pritsima hakkaks õnneks mitte.
Ning lõpetuseks ehk oskab keegi suurem asjatundja öelda, kas r129 3.2L ja w124 sama mootoriga radiaatorid on identsed.
Ette tänades,
Aleks.
Ehk on kellegil kogemusi.
Radiaatoril on üleval plastik osa juures imepisikesed mõrad(nagu ämblikud aknal) ja jahutusvedelikku seistes ei leki.
Kui sõitma hakata, siis umbes 5-10 minutit saab sõita, kuni tekib järk järgult jahutussüsteemi nii suur surve, et jahutusvedelikku pritsib nende mõrade kaudu välja peale mida kerkib mootori temperatuur väga kiiresti üles. Selleks hetkeks kaob u 1,5 liitrit jahutusvedelikku süseemist.
Jahutusvedelik ise ilus ja ei ole õliga segunenud.
Kas pääsen ainult radiaatori vahetusega või viitab selline surve millegile hullemale. Hetkel tundub et jahutusvedelikul lihtsam välja pääseda antud mõradest kui läbi surve-korgi paisupaagis.
Kas taoline surve on üleüldse loomulik, lekkivaid radiaatoreid olen enne küll näinud, aga et niimoodi pritsima hakkaks õnneks mitte.
Ning lõpetuseks ehk oskab keegi suurem asjatundja öelda, kas r129 3.2L ja w124 sama mootoriga radiaatorid on identsed.
Ette tänades,
Aleks.