Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
M104 jahutus probleem - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109)
+--- Teema: M104 jahutus probleem (/showthread.php?tid=34963)



M104 jahutus probleem - aleksM - 23-03-2014

Tervitused.
Ehk on kellegil kogemusi.
Radiaatoril on üleval plastik osa juures imepisikesed mõrad(nagu ämblikud aknal) ja jahutusvedelikku seistes ei leki.
Kui sõitma hakata, siis umbes 5-10 minutit saab sõita, kuni tekib järk järgult jahutussüsteemi nii suur surve, et jahutusvedelikku pritsib nende mõrade kaudu välja peale mida kerkib mootori temperatuur väga kiiresti üles. Selleks hetkeks kaob u 1,5 liitrit jahutusvedelikku süseemist.
Jahutusvedelik ise ilus ja ei ole õliga segunenud.
Kas pääsen ainult radiaatori vahetusega või viitab selline surve millegile hullemale. Hetkel tundub et jahutusvedelikul lihtsam välja pääseda antud mõradest kui läbi surve-korgi paisupaagis.
Kas taoline surve on üleüldse loomulik, lekkivaid radiaatoreid olen enne küll näinud, aga et niimoodi pritsima hakkaks õnneks mitte.
Ning lõpetuseks ehk oskab keegi suurem asjatundja öelda, kas r129 3.2L ja w124 sama mootoriga radiaatorid on identsed.
Ette tänades,
Aleks.


RE: M104 jahutus probleem - liiv - 23-03-2014

vaheta termostaat


RE: M104 jahutus probleem - aleksM - 23-03-2014

(23-03-2014, 04:12 PM)liiv Kirjutas: vaheta termostaat

Oskad äkki seletada, miks peaksin termostaadi vahetama?
See, et ta purskama hakkab radiaatori ülemise kausi juurest peaks ju just viitama sellel, et termostaat on töökorras, avaneb ilusti ja ringlus toimub suures süsteemis? või ei?
pilt ka kohast kus purskama hakkab, proovisime seda mõra sulatada, aga too ei aidanud ja lähen niikuinii uue radiaatori ostu suunas.
[Pilt: 01059095677ccb8.jpg]


RE: M104 jahutus probleem - berg - 23-03-2014

Uut radikat vaja! Katku maha, tee pilt ja saada mulle, ütlen kas sobib!


RE: M104 jahutus probleem - itbilen - 23-03-2014

(23-03-2014, 06:52 PM)aleks mart Kirjutas:
(23-03-2014, 04:12 PM)liiv Kirjutas: vaheta termostaat

Oskad äkki seletada, miks peaksin termostaadi vahetama?
See, et ta purskama hakkab radiaatori ülemise kausi juurest peaks ju just viitama sellel, et termostaat on töökorras, avaneb ilusti ja ringlus toimub suures süsteemis? või ei?
pilt ka kohast kus purskama hakkab, proovisime seda mõra sulatada, aga too ei aidanud ja lähen niikuinii uue radiaatori ostu suunas.
[Pilt: 01059095677ccb8.jpg]

Kus Sa tead et ringlus toimub? Kaanetihend läbi,vastusurve veepumbale, mootor keeb ja hakkabki välja pressima. Saad radika tihedaks, siis järgmisena m6ni l6dvik, termostaadi kaan(plastik) jne.
See plastik ei ole sulatatav.



RE: M104 jahutus probleem - inzzz - 23-03-2014

Terv.
Surved radiaatoris tekitab tavaliselt katkine plokikaane tihend ja keemine. välista kõigepealt termostaat, võta see välja ja proovi siis sõita kas tekivad ka siis surved. Termostaadi tööd saad ka jälgida kui paned selle potti ja pliidile veega keema ja vaatad kas avaneb või mitte.

Inz


RE: M104 jahutus probleem - ErmQ - 24-03-2014

Kui on automaatkastiga isend saan vajadusel järgmine nädalavahetus radikat pakkuda Haapsalus. Pärineb M103 mootori küljest aga peaks sama olema.



RE: M104 jahutus probleem - tomm49 - 24-03-2014

Paisupaagi kork peaks avanema 1.4 bari pealt, sain kiiresti googeldades. Ehk keema minnes võiks sealt esimesena hakata vurtsu välja ajama...Eusa_think


RE: M104 jahutus probleem - v6sa - 24-03-2014

Radika pead niikuinii välja vahetama. Kui kord juba keema läinud, on plokikaanes ilmselt ka õhukork ees ja jääbki keema...

Kas salongisoojendus toimib normaalselt? Kas sooja tuleb ka keemaminekul?

Lekkiva plokikaanetihendi odavaim kontroll on kondoomiga, mille juba kerge leke lõhki puhub... ja nagu ikka kondioomiga, peab ettevaatlik olema, et kõik mulgud saaks kotti aetud ja kumm pealepanekul ning protseduuri ajal ei rebeneks...Eusa_shifty